08.02.2013

Naxçıvan türk torpağıdır!

Elman Mustafazade

Bu gun qezetlerin basliginda oxudum ki, "Naxcivanlilar ayaga qalxiblar". Inanin ele dusundum ki, Naxcivalilar 50 il suren zulme qarsi qalxiblar.... Dedim yaqin shuarlari bele olacaq: 
Naxcivan turk torpagidir! Daloy kurdler! Daloy qaracilar! Daloy ereb kokenliler! Daloy Banqlades kokenliler! Daloy bextiyariler! Daloy beluclar! Daloy yezdiler! Daloy soraniler! Daloy duraniler! Daloy Kamaladdin Heyderovlar! Dalioy Ramiz Mehdityevler! Daloy Resul Quliyevler! Daloy Azerbaycanin butun menaviyatini satan unsurler! Yasasin Naxcivanda dogulub Azerbaycan olanlar!!!!!!!!!!!
Sen dene bunlar ekrem eylisli ovuna cixiblar....

p,s. 
Kamaleddin Hyederovu ele bele yazmadim... Naxcivalinin naxcivanlidan basqa dostu yodur!!!
Onlarda merdlik olmaz!!!!

Buna inanin!!! 
Men 23 ildir qurbetdeyem..,, doslairmin coxu ozge billetlerdi. 
Gunlerin biri Berlcikada Kamaleddinin Heyderovun oglu Taleni ogurlamaq plani qurulmusdu. Burada Alban ve Iraq mafiyasi "bezi azerbaycanlilarin" navodkasi ile heyata kecirib kullu miqdarda pul teleb edeceydiler...
Men bu isin ustune dusdum... Sohbet esnasinda ne qeder arqument gedirseler de, dedim ki yox!!! yox!!! yox!!!, o menim milletimin ovladidir. Menimde ovladlarim var!! Aciq bildirdim ki, bu ise mane olacam. Yani bir dag adami kimi, merdi merdane. Cox cetin bir veziyyet idi.... 
Belcika sefirliyine inandigim bir nefere bu melumati sizdirdim.... 
Sefirlik muhafize yuksek sefiyyede temin edildi....
Mene dediler ki, Elman bey bundan sonra Azerbaycan gomruyunde problemin olmayacaq, rahat isleye bilersen... Bundan elave olke rehberinin hemise inadlar diasporumiz maddi guclu olmgi ile cixislari ve onun ermenilere informasiya hucumu etmeyimizi tovsiye etmersi ve diger meslehetlerine inanib, Azerbaycana 50 min evroluq mal vurdum, 20 evro ile 23 il yasadigim olkeye dondum... Meni Kamaledin Heyderovun adamlari qaret etmisler.....
Bunlarin aqilininde, amilininde, kamilininde, ele kemaleddinininde hamisina min lenet!!!! Bunalr namerdlerdi.....

p.ss
Men Ekrem Eylisliden ferqli olaraq milli mensubiyyetimi deyisecem... Bilmirem ne milleti goturecem, onu bilirem ki, bu tayfanin mensib oldugu billetden olmayacam...

Комментариев нет:

Отправить комментарий