31.12.2015

“İŞİD layihəsi”nə son qoyulur

Məmməd Süleymanov

Sanki “İŞİD layihəsi”ni müvəqqəti qapayırlar. Son iki gündə həm Suriya, həm də İraq cəbhəsində baş vermiş mühüm dəyişikliklər bu təxminlərə yol açır.
Bu, heç bir halda layihəin birdəfəlik bitməsi deyil- o, başqa vaxt başqa adla (ya da elə həmin brendlə) davam edəcək, çünki məqsədyönlü xaos və höcətlərin yola gətirilməsi üçün effektiv alətdir.
Ancaq müvəqqəti də olsa vəziyyətin müsbətə doğru dəyişilə biləcəyinin işartıları görünür. Söhbət İraqda Ramadi şəhərinin, Suriyada isə Tişrin bəndinin eyni gündə İŞİD-dən təmizlənməsindən gedir.
Üstəlik, çox qəribə mənzərə yaranır: sanki islamçılar həm 800 minlik Ramadini, həm də Tişrin bəndini güclü müqavimət göstərmədən qoyub qaçıblar. Onların aqressiv ritorika və pafosundan əsər-əlamət qalmayıb.
Dekabrın 26-da İraq ordusu Ramadini 72 saata tamamilə azad edəcəklərini açıqlayanda Pentaqon mənsubları da daxil olmaqla çoxları bu proqnozu böyük skepsislə qarşıladı. Ancaq cəmisi 24 saat keçdi və bəlli oldu ki, Ramadi azad edilib.
Son vaxtlar “xəlifə” əl-Bağdadinin heç bir videosu paylaşılmır. Rusiya mənbələri isə odioz Ömər əl-Şişaninin ABŞ hərbçiləri tərəfindən əsir götürüldüyünü yazır (ABŞ bunu təsdiqləmir, ancaq bu addım oyunun qaydalarına uyğundur. Vaşinqton yetişdirdiyi əclafları hələm-hələm yox etmir, belələri ya “istefa”ya göndərilir, ya da sonralar Quantanamoda peyda olur. İzsiz yox olsalar, daha yaxşı- çox şey bilirlər).
İŞİD rəhbərliyində dağınıqlıq və panika son vaxtlar xüsusilə gözə çarpır. Elə bil ki, bütün cəbhələrdə qaçış başlayıb. Burada oktyabrdan başlayaraq Türkiyənin də onlara çoxsahəli dəstəyi göstərə bilməməsi böyük rol oynayır.
Ramadidən də daha çox məhz Tişrin bəndinin kürdlərin nəzarətinə keçməsi təəccüb doğurur. Bəndin İŞİD-dən bu dərəcədə tez təmizlənəcəyini gözləmək çətin idi.
Burada Ankara faktoru da var- Türkiyə kürdlərə Fərat çayının qərb sahilinə keçməyi nəinki qadağan etmişdi, həm də hər bu cür cəhdi bombardmanlarla qarşılayaraq İŞİD-in Türkiyə ilə sərhəddəki mövqelərinin saxlanmasına hər yolla dəstək olurdu.
Nəticədə YPG maraqlı gediş etdi- qərbə yox, cənuba irəlilədi. Hazırda kürdlərin əlinə təkcə Tişrin bəndi yox, həm də Manbic qəsəbəsi keçib. Oradan isə islamçıların işğal etdiyi Carablus şəhərinə doğru asanca irəlilmək mümkündür.
Əgər Carablus kürdlərin nəzarətinə keçərsə, İŞİD-in Türkiyədən təminat yolları bütünlüklə kəsilir. Bu, həm də Afrinə qədər uzanacaq kürd anklavının yaranması deməkdir. Və bu ssenari Ərdoğan-Davudoğlu tandemi üçün qorxulu röyadır.
Röyanın gerçəkləşməsi ehtimalı heç vaxt olmadığı qədər böyükdür. Ramadinin xilası Mosulun yolunu açdığı kimi, Tişrin bəndinin azad edilməsi də Carablusun və Rakkanın süqutunu tezləşdirir. Və bu, həm də Türkiyənin İŞİD-lə bağlı planlarının, ümumilikdə Ankaranın Suriya və İraq siyasətinin kökündən vurulması deməkdir.
Ramadidəki qələbənin mənəvi təsirini də unutmamaq lazımdır.
İraqın xarici işlər naziri İbrahim əl-Cəfərinin sözlərinə görə, əgər bir neçə həftə əvvəl İŞİD ölkə ərazisinin 55 faizinə nəzarət edirdisə, hazırda bu rəqəm 19 faizə qədər enib.
Suriyada da İŞİD son vaxtlar əlində cəmlədiyi ərazilərin 14 faizini itirib, qalan ərazilərin də böyük hissəsi şəhərlərin olmadığı səhradadır.
O ki qaldı Tişrin su-elektrik stansiyanın əhəmiyyətinə, Rakka şəhəri elektriklə məhz onun sayəsində təmin olunur. Əgər “xilafət” nəzarətindəki əraziləri elektrik enerjisi ilə təmin edə bilməzsə, bu, İŞİD-in sonunu daha da yaxınlaşdıracaq.
Üstəlik, Suriyada son günlərin uğurları yalnız Tişrin bəndi və Manbic qəsəbəsi ilə bitmir. 2011-ci ildə məhz Bəşər Əsədin imzaladığı amnistiya ilə həbsdən çıxaraq tezliklə müharibənin ən odioz fiqurlarından birinə çevrilmiş Zahran Alluşun (“Ceyş-əl-İslam” qruplaşmasının lideri) qardaşı və digər səhra komandirləri ilə birlikdə məhvi də Suriya hərb teatrında dekorasiyaları xeyli dəyişdirir.
Nəhayət, son günlər “Nüsrə Cəbhəsi” başda olmaqla terror qruplaşmalarından ibarət alyansın Hələb ətrafında- Başkoyda böyük məğlubiyyəti Suriya ordusu üçün böyük uğurdur.
Görünən odur ki, Türkiyə, Səudiyyə Ərəbistanı və Qətərin Suriya hadisələrinə təsir gücü zəifləməkdə davam edir. Qərb koalisiyası isə İŞİD-dən üz çevirməyə başlayıb.
Ancaq bu vəziyyətin nə qədər davam edəcəyini birmərrə söyləmək çətindir. Hələlik isə görünən odur ki, yaranmış qüvvələr nisbəti Suriyada Dəməşq hökuməti və YPG, İraqda isə Bağdad hökuməti üçün perspektivlər açır...

virtualaz.org

30.12.2015

On bir tərkibli nəsihətlər

◘Peyğəmbərdən (s) bir hədis: “Bilin! Hər kəs Məhəmməd (s) və Ali-Məhəmməd (ə) məhəbbəti ilə ölsə şəhiddir. (Məqsəd budur ki, bu məhəbbət özünü əməldə və haqqa itaətdə də göstərsin), hər kəs Ali-Məhəmməd (ə) məhəbbəti ilə ölsə bağışlanmış halda dünyadan gedər, hər kəs Ali-Məhəmmədi (ə) sevdiyi halda ölsə tövbəkar kimi dünyadan gedər, hər kəs Ali- Məhəmməd (ə) məhəbbəti ilə ölsə kamil imanlı mö`min kimi dünyadan gedər, hər kəs Ali-Məhəmməd (ə) məhəbbəti ilə ölsə ölüm mələyi, Nəkir-Münkər ona cənnət müjdəsi verər, hər kəs Ali-Məhəmməd məhəbbəti ilə dünyadan getsə Allah onun qəbrinə behiştdən bir qapı açar, hər kəs Ali-Məhəmməd (ə) məhəbbəti ilə dünyadan getsə qəbri rəhmət mələklərinin ziyarətgahına çevrilər, hər kəs Ali-Məhəmməd (ə) məhəbbəti ilə ölsə sünnədən və cəmaətdən (yə`ni, İslam ümmətindən) ayrılmamış halda dünyadan getmiş hesab olunar, hər kəs Ali-Məhəmmədlə (ə) düşmən olduğu halda dünyadan getsə Qiyamət günü alnına belə yazılar: “Allahın rəhmətindən naümiddir”, hər kəs Ali-Məhəmmədlə (ə) düşmən olduğu halda ölsə kafir olaraq dünyadan gedib, hər kəs Ali-Məhəmmədlə (ə) düşmən olduğu halda dünyadan getsə behiştin iyini hiss etməz.

***
Alimlərin dediklərindən

◘On bir yerdə salam vermək məkruhdur; yəhudi və nəsraniyə, cümə namazında imam cümə xütbə söylədiyi və camaatın da qulaq asdığı vaxt, hamamda və başqa halda çılpaq vəziyyətdə olana, azan və ya iqamə deməklə məşğul olana, Qur`an oxuyana, hədis, yaxud elmi məsələ barəsində danışmaqla məşğul olana, qumarbaza, mahnı oxuyana, günah halında olan hər bir kəsə, ayaqyolunda olana və naməhrəm qadına.

◘On bir şey hafizəni qüvvətləndirər; halal yemək, şirniyyat, ət, mərci, Ayətəl-Kürsi oxumaq, həmişə dəstəmazlı olmaq, üzü qibləyə oturmaq, ata-anaya itaət etmək, əməl sahibi olan alimin üzünə baxmaq, alimin sözünə qulaq asıb ona əməl etmək və gecə namazı.

◘On bir şey ölümü gecikdirər; çoxlu sədəqə, çoxlu dua, ata-anaya itaət, gecə namazı, dan yeri açılmamışdan (yə`ni, fəcrdən, sübh azanından qabaq) istiğfar etmək, gecə-gündüz nafilələrinə riayət etmək, camaat namazı, mö`minlərdən ötrü dua, çoxlu Qur`an oxumaq, gizlində də, aşkarda da Allahı yad etmək və salavat göndərmək.

◘Xoşagəlməz xüsusiyyətlərin kökü on bir şeydir; çox yemək, çox danışmaq, qəzəb, paxıllıq, mal-dövlət məhəbbəti, şöhrətpərəstlik, təkəbbür, özünəpərəstiş, riya, lovğalıq, özünübəyənmə və bir də xəsislik.

◘Bəyənilmiş əxlaqın da on bir kökü var; tövbə, Allahdan qorxmaq, ümid, zahidlik, səbr, şükür, ixlas, doğru danışmaq, təqdirə razılıq, camaatı sevmək, ölümü yad etmək.

Ayətullah Meşkini, “Nəsihətlər” kitabı. 
Tərcümə edən: Xəlifə Həmidov
Nəşr edən: Şəhriyar

Sərdar Cəlaloğlu maskalanmış vəhhabidir

Modern.az saytınının “Siyasətçi və din” rubrikasının budəfəki müsahibi “Tövbə” cəmiyyətinin sədri hacı Əbdül Əbdülovdur. Onunla söhbəti təqdim edirik.

-Mən belə düşünürəm ki, uşaqlıqdan dindar olmusunuz. Valideynləriniz sizi dinə maraq göstərməyə sövq edirdi, yoxsa özünüzün daxilinizdə maraq var idi?
-Bismillahir-rəhmanir rəhim! Mənim ailəm dindar olub. Mən gözümü açandan evimizdə atam, anam, nənəm, babam namaz qılıb, oruc tutub, “Quran” oxuyub. Buna görə də, uşaqlığımdan məndə dinə maraq yaranıb. Ağlım kəsəndən ibadət etməyə başlamışam. Amma bəzən ibadətləri dayandırmışam. Yetkin vaxtlarımda da belə şeylər olub. Evə gəlmişəm, din məni cəlb edib, çölə çıxmışam mühit məni cəlb edib. O vaxt bilirsiniz ki, ateizm tədris olunurdu.

-Bu sualı müsahiblərimizin əksəriyyətinə verirəm və sizə də ünvanlamaq istəyirəm. Ateizm sizə təsir etmişdimi?
-Ateizmin məktəblərdə tədrisi zərrə qədər də mənə təsir etməmişdi.

-Bəs ateizmə münasibətiniz necədir?
-Çox pis.

-Ateizmə münasibətinizi anladıq. Bəs fərd olaraq ateistlərin özü barədə düşüncələriniz nədir? Onları tövbəyə çağırırsınızmı? Və ya əlinizdə imkan olsa onları cəzalandırarsınızmı?
-Mən onları cəzalandırmazdım. Amma mən ateistləri tövbəyə çağırıram. Çünki İslam zorakı din deyil. İslam dini qəlblə, məhəbbətlə sevilməlidir. Zorla ateistlərə İslamı qəbul etdirsək, biz dinin içərisində münafiqlər, düşmən yaratmış olarıq. Amma qəlblə, öz xoşu, məhəbbətlə kimsə İslama gəlirsə, bu başqa şeydir. Onlar təmiz İslamı yaşamış olurlar.

-Ateistlər var ki, ölümlərinə qədər dini və Allahı qəbul etmirlər. Dini terminologiyada ateistlər kafir adlanır. İndi onlar tövbə etməsələr, o biri dünyada əzab çəkənlərdən olacaqlar?
-Ateistlər sözsüz ki, o biri dünyada cəzalanacaq, cəhənnəmdə əzab çəkəcək. Onlar əbədi olaraq cəhənnəmdə yanacaq. Ateistlərlə yanaşı, Allaha şərik qoşanlar da cəhənnəmdə yanacaqlar. Amma Allaha inanıb və əməlini düzəldə bilməyənlər, nəfsinə məğlub olanlar bu dünyada tövbə edib o biri dünyaya getsələr, Allah onları bağışlayar. Yox əgər, belələri tövbə etməmiş halda o biri dünyaya getsələr, inanmıram ki onlar, əbədi olaraq kafirlərlə bir yerdə yansınlar. Onlar müvəqqəti bir müddətdə əzab çəkərlər. Belə insanlarda bu dünyada Allah məhəbbəti olduğu üçün Allah onları o biri dünyada gec-tez əzabdan azad edər.

-Belə bir sual vermək zərurətini hiss edirəm. İnsan var ki, ateistdir, amma bəzi dindarlardan çox yaxşı, xeyirxah insandır. Onlardamı cəhənnəmdə dəhşətli əzablara düçar olacaq?
-Heç bir fərqi yoxdur, istər yaxşı insan olsunlar, istər pis. Onlar hamıdan çox zülm çəkəcək. Allaha şərik qoşanlar, ateistlər necə insan olur olsun, dəxli yoxdur, cəhənnəmdə əbədi əzab çəkəcəklər, yanacaqlar. Ateistlər qızıl da olsa, bütün bəşəriyyəti qızıla da qərq etsələr, onların hamısı cəhənnəmlikdir.

-Bir az sərt oldu. Bu gün ADP sədri Sərdar Cəlaloğlu siyasətlə paralel olaraq dinlə də məşğul olur, hətta dini mövzuda çoxlu açıqlamalar verir. Onun düşüncələri, mövqeyi sizdə nə reaksiya doğurur?
-Əvvəla onu deyim ki, Sərdar Cəlaloğlu çox gözəl şəkildə maskalanmış vəhhabidir. Onun bütün ideyaları, danışıqları bunu deməyə əsas verir. Amma o, hərdənbir İslam barəsində xoşməramlı ifadələr səsləndirir ki, vəhhabiliyini gizlətsin. Halbuki, Sərdar Cəlaloğlu sırf vəhhabidir.

-Mən Sərdar bəylə üzbəüz söhbət etmişəm, amma mən siz dediyiniz kimi düşünmürəm. Lakin ortada bir iddia varsa, bunu da əsaslandırmaq lazımdır. Siz hardan o qənaətə gəlirsiniz ki, Sərdar Cəlaloğlu vəhhabidir?
-Məni bu qənaətə gətirən səbəb budur ki, onun dedikləri, fikri, ideyaları vəhhabi ideyalarıdır. Vəhhabilər də deyir ki, nə peyğəmbər, o da bir insan olub, ölüb gedib...

-Mənə elə gəlir ki, Sərdar Cəlaloğlu belə bir şey deməyib.
-O deyir ki, müqəddəs bir şey yoxdur. O bildirir ki, bir dənə müqəddəs var, o da Allahdır. Qalanları isə hamısı günahkar bəndələrdir.

-Məncə, o siz dediyiniz məsələni peyğəmbərə yox, imamlara aid edir.
-Sərdar Cəlaloğlu bunu peyğəmbərlərə də, imamlara da aid edir. O vurğulayır ki, müqəddəs yoxdur. Sərdar Cəlaloğlu qeyd edir ki, bəndələr hamısı günahkardır. Hətta misal da çəkir ki, Adəm peyğəmbər günah işlətdiyinə görə cənnətdən qovulub. O, bu ştrixlərlə göstərir ki, vəhhabidir. Ancaq özünü gizlətmək cəhdləri də çoxdur. Bu adam vəhhabilərdən də təhlükəlidir. Vəhhabilər heç olmasa, açıq şəkildə öz əqidələrini bildirirlər. Bu isə, özünü maskalayıb. Görün nə deyir. Deyir ki, mənim qabağımda filan alimin cildlərlə kitabları var və kitablarda nə qədər nöqsanlar var. Bu özünü elə aparır ki, guya din alimlərinin hamısından üstündür. Demək istəyir ki, İslam alimlərinin dünyada heç bir rolu yoxdur. “İslam alimləri nəyə lazımdır?!” deyir.

-Söhbət Sərdar Cəlaloğlunun üzərində kökləndi. Ona görə də əlavə suallar ortaya çıxır.  Bu siyasətçi təriqətlərə qarşı çıxdığını bildirir...
-Bir dəqiqə, mən sizin sözü kəsməli olacağam. Onu bir fikri də var ki, bütün təriqətlər eynidir. O vəhhabiliyi digər təriqətlərin içərisində gizlədir.

-Sualımın davamını gətirim. Siz İslamda təriqətlərin olmasını normal bir hal kimi qəbul edirsinizmi?
-Bəli. Özünüz bilirsiniz ki, mən şiə təriqətəndənəm.

-Şiəliyin İslam içərisində ən ali təriqət olduğunu sübut etməyə çalışanlar var. Siz necə təsəvvür edirsiniz, şiəlik İslama yaxınlıq kriteriyasına görə digər təriqətlərdən üstün hesab oluna bilərmi?
-“Şiə” sözü tərəfdar deməkdir. Yəni peyğəmbərin, əhli-beytin, imamların tərəfdarı. “Tərəfdar” sözündən çıxış etsək, deyə bilərik ki, vəhhabilər də öz təriqətlərində şiədirlər. Yəni onlar da nəyinsə tərəfdarıdır. Bir sözlə, tərəfdar mənasında şiədirlər. Onlar da Əbdülvahhabın şiələridir. Sərdar Cəlaloğlu da Əbdülvahhabın şiələrindəndir.

-Amma mən müşahidə edirəm ki, şiəliyə bütün qəlbi ilə bağlananlar, digər təriqətdən olanları qəbul etməkdə çətinlik çəkirlər. Şiələr vəhhabiləri qəbul etmir, vəhhabilər də onları. Onlar imamları qəbul etmir, amma sizlər də, onlar da peyğəmbərə Allaha inanır, ibadət edirlər. Bir az kompleks şəkildə yanaşaraq sual edirəm: bəs konfliktlərə səbəb olan problemlər hardan qaynaqlanır?
-Şiələrlə sünnilərin heç bir problemi yoxdur. Qətiyyən belə bir şey yoxdur. “Sünni” sözü “sünnə” sözündən götürülüb, bu o peyğəmbərin buyurduqlarına əməl etmək deməkdir. Şiələr özləri həm sünni, həm də şiədirlər. Biz Məhəmməd peyğəmbərin buyurduqlarını ediriksə, demək bu mənada biz sünniyik.

-Vəhhabiləri əhli-sünnə kateqoriyasına daxil etmək düzgündürmü?
-Onlar özlərinə elə deyirlər, amma elə deyillər. Vəhhabilər özlərini əhli-sünnənin arxasında gizlədirlər. Bir şeyi deyim. Onlar namaza duruşda qolları bağlı dayanırlar. Şiələr isə qolu açıq dayanır. Amma sünnilərin hamısı qolu bağlı dayanmır. Onlardan bəziləri qolu açıq dayanır, bu baxımdan şiəliyə çox yaxındırlar. Vəhhabilər isə bizim əksimizə gedərək qollarını bağlayırlar və sünnilərin arxasında gizlənə bilirlər. Lazım gələndə özlərini sünni kimi qələmə verə bilirlər. Onlar sünnilərin yanında özlərinə vəhhabi yox, sələfi deyirlər. Min cür adlarla maskalanırlar. Onlar bu baxımdan bəzi sünnilərə təsir edə bilirlər. Kimlər ki, dini bir az zəif bilir, savadı azdır, vəhhabilərə qoşulur. Vəhhabilər savadsızlıqdan və imkansızlıqdan istifadə edib bəzilərini öz tərəflərinə çəkə bilirlər.

-Mən ibadət etmirəm. Amma ibadət etsəm, qolumu açıq ya da bağlı qoymağa elə də əhəmiyyət vermərəm. Yəni əsas ibadət deyilmi? Kiminsə qolunu bağlaması,  kimininsə açıq qoymasının nə fərqi var?
-Bizim imam Hüseyn məscidi tövbə məscididir. Özüm də “Tövbə” cəmiyyətinin sədriyəm. 1985-ci ildən bu yana mən Orta Asiyada, Tatarıstanda cəmiyyətlərimizi formalaşdırmışıq. O cəmiyyətlərimizdəki əksəriyyət sünnidir. Biz o yerlərdə tövbə məscidləri tikdirmişik. Bizim aramızda sünni-şiə söhbəti yoxdur. Heç bir ixtilafa səbəb olan söhbət ola bilməz. Bu gün bizim məscidə sünnilər də gəlir, şiələr də. Onlar bir yerdə namaz qılırlar.

-Azərbaycanda öz dilləri ilə desək, sələfilər var və onların başında duran din xadimi hacı Qamət Süleymanovdur. Onun da tərəfdarları var. Onu savadlı din xadimi saymaq olarmı?
-Hacı Qamətin əvvəli şiə olub. Hər şey satılıb-alınır. Baxır onun qiymətinə. Amma əqidə satılıb alınmamalıdır. Əqidə zəifdirsə, onu almaq olar. Hacı Qamət də vaxtı ilə şiə olub, indi də dönüb vəhhabi olubsa, demək ki, burda bir başqa məsələ var.

-Maraq mənə güc gəldi. Hacı Qamətin bir zamanlar şiə olmasına dair informasiyanı hardan almısınız?
-Mən dəqiq, yüz faiz bilirəm ki, bu adam şiə olub.

-İlahiyyatçı Elşad Miri “Quran”ı elmi, fəlsəfi prizmadan izah etməyə çalışır. Savadlı danışmağına baxmayaraq, onun fikirləri yaxşı qarşılanmır. Bu barədə nə deyə bilərsiniz?
-O qədər savadlı yəhudi var ki! Onlar İslamı elə gözəl bilir ki, heç müsəlman alimləri onlar qədər bilmir. Amma bu demək deyil ki, həmin yəhudilər İslamdır. Xristian alimlərinin elə kitabları var ki, orada İslam dini çox yaxşı şəkildə izah olunur. İslamın əsas şərti, kəlməyi-şəhadətdir. Dilin dediyini ürək təsdiq etməlidir. Dil dedi, ürək təsdiq etmədisə, bu, İslam deyil.

-Düşünürsünüz ki, Elşad Mirinin ürəyi dilindən çıxanları təsdiq etmir?
-Bəli. Üstəlik, ürək təsdiq etdikdən sonra, bu əməldə də özünü göstərməlidir. Bu üçü vəhdətdə olmalıdır. Bu üçündən biri olmadısa, buna İslam kimi baxmaq düzgün deyil, çünki yarımçıqdır.

-Ən çox hansı alimlərin yazdıqlarına üstünlük verirsiniz?
-Əlimə hansı kitab düşürsə, oxuyuram. Mən başqa təriqələri təbliğ edən kitabları da çox oxuyuram. Oxuyuram görüm ki, bunlar nəyi və niyə qəbul etmir. Özümzünküləri də sözsüz ki, mütaliə edirəm.

-İran alimlərinin, əsasən də Xomeyninin yazdıqlarını oxumusunuzmu?
-Bu kitablar risalələrdən ibarətdir. Bu risalələr vacib məqamlarda oxunur. Yəni, lazım olanda.

-Bəs  sizin üçün lazım olan vaxtları olubmu?
-Olur. Deyək ki, bir məsələ ortaya çıxır. Bununla bağlı risalələrə müraciət edirəm. Sərdar Cəlaloğlu isə deyir ki, insan özü həm alim, həm də müştehiddir. Yəni, bildirir ki, “Quran” nə deyirsə, ona əməl etmək lazımdır, başqa alimlərə müraciət etməyə gərək yoxdur. Amma elə şeylər olur ki, onun açıqlamasını din alimləri verirlər.

-Şiə alimləri siğə məsələsinə də çox toxunurlar. Amma siğəyə müsəlman dünyasında birmənalı münasibət yoxdur. Sizə görə siğə nədir? Müvəqqəti nikah, yoxsa könüllülük prinsipinə söykənən bir addım?
-Heç bir nikah olmadan qadın könüllü şəkildə bədənini kişiyə təslim edirsə, bu, fahişəlikdir. Könüllü olmayanda isə bunun adı zorakılıqdır, zorlamadır. Siğə fahişəlik deyil, siğə halaldır, düzdür, təmizdir. Sadəcə olaraq bizim məmləkətdə siğəni bu günə salanlar onun şərtlərinə əməl etməyənlərdir. Siğənin çox çətin şərtləri var. Siğənin o qədər incə şərtləri var ki!

-Buyurun o şərtləri açıqlayın.
-Siğənin şərtlərini bir-bir deyəcəm. Əvvəla bir kişi bir qadını siğə edəcəksə, gərək o adamı tanısın. Bilməlidir ki, siğə olunacaq qadın əxlaqlıdır ya əxlaqsız. Siğə olunacaq haqqında geniş məlumatı olmalıdır. Qadın barəsində inamı olmalıdır ki, o, təmiz, əxlaqlıdır. Siğə daimi nikahın başlanğıcıdır. Müvəqqətilik daimiliyə zəmin yaradır. Siğə müvəqqətlikdən daimiliyə keçiddir.

-Tutaq ki, mən kimisə siğə yolu ilə özümə zövcə eləmək istəyirəm. Amma o qadının məndə könlü yoxdur. Bu halda siğə elətdirmək olarmı?
-Siğə üçün hər iki tərəfin razılığı olmalıdır. Özü də onun müddəti görsənməlidir. Tutaq ki, bir saatlığa.

-Bir az paradoksal oldu. Bir saatlıq müvəqqətidir axı.
-Mənə qulaq asın. Bir saatlıq da, bir illik də müvəqqətidir. Bu müvəqqətiliyin sonu var, daimiliyin isə sonu yoxdur. Mən dediyim müvəqqətiliyin özü də müvəqqətidir. Çünki bayaq dedim ki, bu müvəqqətilik əbədiliyə aparır. Siğə müvəqqətilikdən əbədiliyə gedən yoldur. Ancaq bəzən insanlar bu yoldan çıxırlar, boşanırlar.

-Fərz edək ki, bir kişi hansısa qadınla bir saatlıq siğədə oldu. Bir saatdan sonra həmin qadından ayrıla bilərmi?
-Mən bir saatı niyə dedim?! Çünki, bu minimumdur. Bir də var maksimum. Bir məsələ var. Siğə olunan, siğə edən bilməlidir ki, onun yaşayışı necə olacaq. Tutaq ki, siğə olunanın gündə on manata ehtiyacı var. Kişi isə qadını bir günlük, ya da bir saatlıq siğə edirsə, o on manatı verməlidir. Amma burda bir məsələ var. Təmiz siğədən söhbət gedirsə, məbləğ elə götürülməlidir ki, qadın aybaşı olan müddətə qədər kişi onu dolandıra bilsin, lazım olan xərclərlə təmin etsin. İkinci bir tərəfdən, qadın uşağa qalırsa, bu uşaq dünyaya gələnə qədər kişi o qadını saxlamalıdır. Uşaq dünyaya gələndən sonra da, kişi qadını saxlamalıdır. Ancaq deyək ki, siğə müddətində qadın uşağa qalmırsa, burada siğə sınır. Kişi əmin olmalıdır ki, qadın  bir saatlıq onunla olandan sonra və o qadın üç dəfə aybaşı olana qədər başqa heç kəslə yaşamayacaq.

-Bəs siğəni kimlər bağlaya bilər? Axund, molla olmaq şərtdirmi?
-Hər bir kəs siğəni bağlaya bilər. Siğə bağlamaq üçün əsas şərt tərəflərin razılığıdır. Bunun üçün o siğəni mollaya da oxutdurmaq olar, özü də oxuya bilər. Siğə çox ağır bir yükün altına girməkdir.

-Dini fəaliyyətlə məşğulsunuz. Özünüz kiməsə siğə etmisinizmi?
-Xeyr.

-Açıq-saçıq geyinən müğənnilər, aktyorlar da o biri dünyada əzab çəkənlərdən olacaq?
-Əvvəla hər kəsin əxlaqı bu dünyada özü üçündür. Kimisə zorla geyindirmək də olmaz. Çünki o bir xəlvət yerdə yenə soyunacaq. Əxlaqa uyğun geyinmək gərək insanın öz içindən gələ. İkincisi, maarifləndirmə olmalıdır. Əxlaqa uyğun geyinməyənlərin eşitməsi, bilməsi lazımdır ki, onlar axirətdə Allah tərəfindən cəzalandırılacaq. Onlar bundan agah olmasa, sonra bu haqda söhbət çıxsa deəyəcəklər: “Bunu mənə kim demişdi ki olmaz?”. Ona görə də maarifləndirmə olmalıdır. Tövbə etməsələr, əxlaqsızların axirətdə cəzası ağır olacaq.

-Əxlaqı geyimlə ölçmək nə dərəcədə düzgündür? Qadın ola bilər ki, açıq-saçıq geyinər, amma bizim təsəvvürümüzdə əxlaq kriteriyalarına uyğun geyinənlərdən təbiət etibarı ilə daha əxlaqlı olar. Məsələn, deyək ki, hansısa qadın, daxildən əxlaqlıdır, amma mini yubkaya üstünlük verir.
-Hər millətin, hər xalqın özünün adət-ənənəsi var. Bizim xalqın, bizim məmləkətin özünün adət-ənənələri var. İnsanlar da buna əməl etməlidir.

-Yəqin ki, Aşura mərasimlərində iştirak edirsiniz.
-Sözsüz ki.

-Aşurada zəncir vurmaq, baş yarmaq xoş bir şeydir, yoxsa insanların zorakılığa meylliliyindən irəli gəlir?
-Uzaq olsun, birinin bir əzizi ölür. Onun tabutunu elə ki, yerdən qaldırırlar, qadınlar başlayırlar üzlərinə-gözlərinə döyməyə. Çünki, bu, ən dəhşətli məqamdır, ayrılıqdır. Qadınlar bunu etməsə, partlayarlar. Onlara kimsə başlarına vurmağa, saçlarını yolmağa məcbur etmir ki! Ölən adam əzizi olduğuna görə belə edir. Adam da var ki, sakit oturub bir tərəfdə ağlayır, göz yaşlarını tökür.

-Müqayisənizdən belə başa düşdüm ki, baş yarmaq, zəncir vurmaq normal bir haldır.
-Mən qan tökülməyinin əleyhinəyəm. Baş yarılanda qan tökülür. Amma zəncir vurmağın da qaydası var. O elə vurulmalıdır ki, kürək parçalanmasın, qan tökülməsin. Amma adi şəkildə vurmaq olar və bunu insan özü də hiss etmir. Sadəcə olaraq insan bununla məhəbbətini ifadə etməli, kədərini yatırmalıdır.

-Nəsə bu qənaətə gəlirəm ki, siz özünüz də zəncir vurmusunuz.
-Bəli çox zəncir vurmuşam. Amma heç vaxt baş yarmamışam, qan çıxartmamışam.

-Müvəqqəti xəstə ya da fiziki qüsurlu  bir insan, zəncir vura bilərmi?
-Xəstə adamın qəlbi zəncir vurmaq istəyirsə, o, zəncirlə şəfa tapar. Sağlam adam isə kiməsə özünü göstərmək xatirinə zəncir vursa, o adam xəstələnər.

-Bu gün Qafqaz Müsəlmanları İdarəsinin ləğvi təklifləri səslənir. Bu idarə qalmalıdırmı?
-Mən bir şey deyim. Qafqaz Müsəlmanları İdarəsi dağılmaq həddinə çatsa da, biz bunun baş verməməsi üçün çalışmalıyıq. Bu səbəbdən ki, bu boyda Qafqazın ruhanilər idarəsi Bakıdadır, rəhbəri də Azərbaycandandır. Kim istəməz ki, BMT-nin mərkəzi Bakıda olsun?! Qafqazın ruhanilər idarəsinin mərkəzinin Bakıda olması bizim üçün fəxrdir. Pisdir, yaxşıdır, bu başqa məsələdir. Qafqaz Müsəlmanları İdarəsinin qalması bizim xalqımız üçün də fəxrdur.

-Şeyxülislam Allahşükür Paşazadə ilə əlaqələriniz var?
-Yoxdur. Təsadüfən böyük bir mərasimlərdə görürəm. Vəssalam.

-Hansısa bir xristian müsəlmanlığı qəbul edəndə buna İslam dünyasında yaxşı baxırlar. Bəs bir müsəlmanın xristianlığa keçməsi necə, başadüşüləndirmi?
-Müsəlmanın xristianlığı qəbul etməsi adamın bir addım geriyə getməsidir. Elə bilin ki, adam bir addım qabaqda idi, sonra geriyə getdi. Qabağa getmək yaxşıdır, yoxsa geriyə addımlamaq?!

-Şallaq vurursunuz. O şallaqların sayını cəzaya görə necə müəyyənləşdirirsiniz?

-Şəriət qanunlarında hər əməlin şallaqla öz cəzası var. Biz tövbə elətdiririk, insanları pis yollardan, narkomaniyadan çəkindiririk. Kim nə tövbə etsə, qəbul edirik. Tövbəsini pozan insanları isə şallaqlayırıq.

-Tövbəni pozanlar könüllü şəkildə şallağın altına uzanır?
-Tövbəni pozmaq çox pis şeydir. Tövbəni dadmayınca, heç kəs onun fəlsəfəsini dərk etməz. Bəzi insanlar gəlib deyir ki, tövbəni pozub, təzədən tövbə etmək istəyir. Onda biz şallağı ortaya qoyuruq. Kim tövbəni pozursa, ona 60 şallaq vurulmalıdır. Bizim etdiyimiz isə vurmaq deyil. Biz şərti olaraq şallağı ona dadızdırırıq. Biz ortaya rəqəmlər atırıq: 0, 1, 3, 5, 50 və s. Adam hansını çəksə, o sayda şallaq vururuq. Sıfır düşsə, bağışlanır.

-Mətbuatda rast gəlmişdim ki, Tahir Kərimli tövbə edib.
-Bəli. Tövbə etdi, mən ona şallaq da vurdum.

-O nəyə görə tövbə etmişdi?
-Onun tövbəsi pozulmuşdu. Şallaqladım, düzəldi. Hətta millət vəkili də seçildi.

-Sualıma tam cavab vermədiniz. Onda belə deyim: O hansı tövbəni pozmuşdu?
-Biz tövbə edənlərin niyə görə tövbə etdiyini demirik. Özü bilir ki, nədir. Bu öz aramızda olan məsələdir.

-Görürəm ki, Sərdar Cəlaloğludan çox yanıqlısınız. Onu şallaqlamaq istəyərdiniz?
-Mən heç kəsdən yanıqlı deyiləm. Mən onun əqidəsindən danışdım. Sərdar Cəlaloğlu tövbə etsə, onu şallaqlamarıq.

-Niyə?
-Şallağı sonraya saxlayarıq. Sərdar Cəlaloğlu tövbəsini pozsa, onu şallaqlayarıq.

-Halal, haram məsələsinə toxunaq. Tərkibində donuz əti olan kolbasını yemək haram sayılmalıdırmı?
-Haramdır. Haramın azı, çoxu yoxdur.

-İndi məişət dilində “hacı pivə”si kimi tanıdığmız alkoqolsuz pivələr var. Bəzi dindarlar bundan istifadə edir. Bu, normaldır?
-Bir misal çəkim. Deyək ki, bir dostumuz əxlaqlı, dindar bir qızı sevir, ona könül bağlayıb. Amma o qızın adı “Fahişə”dir. Desə ki, bir qız sevirəm, dünyada onun kimi əxlaqlısı yoxdur. Adını soruşanda isə deyir: “Adı “Fahişə”dir”. Buna görə də məhz adına görə o qızı almaz. İndi bu pivə də gözəldir, təmizdir. Amma adı yenə də pivədir. Ya adını dəyişdirin, ya da deyin ki, konkret olaraq pivədir.

-Bir müsəlman oğlan xristian qızla evlənə bilərmi?
-Bəli.

-Bəs bir müsəlman qızı xristian biri ilə ailə həyatı qura bilərmi?
-Bu olmaz. Olmağının isə şərtləri var. Əgər bir müsəlman oğlan xristian qızı almaq istəyirsə, ona İslamı qəbul etdirməlidir. Əgər bir qız xristian bir oğlana ərə getmək istəyirsə, o oğlanı müsəlman etməlidir. Bu hallarda, evlənə bilərlər.

-Deyək ki, bir-birlərini sevirlər və başqa dindən olanı müsəlmanlığa gətirmədən ailə həyatı qururlar. Şəriət buna necə baxır?
-Şəriət buna çox pis baxır. Belələri kafirdir, onların cəzası bəllidir.

-Mən bildiyimə görə 27 dəfə Həcc ziyarətində olmusunuz.
-Elədir ki var.

-Bu qədər çox getməyin səbəbi nədir? Şəxsən mən dindar olsam və imkanım olsa, cəmi bir dəfə getməklə kifayətlənərəm. Məncə bir dəfə o hissi yaşamaq bəsdir.
-Yox, yaşamaq olmur. Səbəbi odur ki, bir dəfə qəlbən gedəndən sonra, yenə ürəyin orda qalır, istəyirsən, yenə ziyarət edəsən. Qayıdandan sonra, adamın qəlbi yenə orda qalır. Ola bilsin ki, bəzi adamlara bir dəfə getmək kifayətdir. Şəxsən mən imkanım olduqca gedərəm.

-Ancaq bir çoxları da biznes məqsədi ilə tez-tez Həccdə olur.
-Bu başqa şeydir. Hər şey niyyətə bağlıdır. Onların niyyəti ziyarət yox, alverdir. Sırf ziyarət niyyəti ilə getmək isə tamamilə ayrı bir şeydir.

-Azərbaycandakı din xadimlərinin savadını qənaətbəxş hesab edirsiniz?
-Siz onu soruşun ki, Azərbaycanda din xadimi var, ya yoxdur...

-Yaxşı soruşuram, var, ya yoxdur?
-(Gülürük). Mənim nəzərimə görə Azərbaycanda yoxdur. Ona görə ki, din xadimi sırf dindar olmalıdır, dinin bütün şərtlərinə əməl etməlidir. Din xadimi Allahdan qorxmalıdır, Allahdan başqa heç kəsdən qorxmamalıdır.

-Bilirəm, deməyəcəksiniz, amma mən nə demək istədiyinizi təxmin etdim. Buna görə də bu məsələnin üstündən keçək. Keçək ailənizə. Yəqin ki, ailənizdə də hamı dindardır.
-Hamısı dinini sevir. Amma ibadət edənlər də var, etməyənlər də.

-Çarlz Darvinə qarşı dindarların böyük nifrəti var. Siz necə baxırsınız bu şəxsə? O alim idi, yoxsa dini qayda- qanunlara qarşı çıxmaq üçün təkamül iddiasını ortaya atmışdı?
-Biz məktəbdə darvinizmi keçmişik. Kim nə deyir desin, Darvin alim olub. Amma alimlərin apardığı bütün tədqiqatlar müsbət nəticə vermir ki! O da alim olub, amma gəldiyi nəticə düzgün deyildi. Sonradan sübut olundu ki, insan meymundan əmələ gələ bilməz.

-Vaxtınızı ayırıb, redaksiyamıza gəldiyinizə və sullarımızı cavablandırdığınıza görə sizə təşəkkür edirəm!
-Siz də sağ olun!

Aqşin KƏRİMOV

Yavuz Sultan Səlim böyük hökmdar idi?

-Yavuz Sultan Səlim böyük bir hökmdardır müəllim, ona qarşı bu qədər sərt olmayın.
-Nədədir böyüklüyü?
-İslamı ucaltdı, Türk dünyasında ilk xəlifə oldu, hər zaman qələbə qazandı.
-Oğraş dərəsində olan savaşda atası II Bəyazidə məğlub olan, qaçaraq canını qurtaran, atasına qarşı çıxdığı üçün o dərənin adının II Bəyazid tərəfindən Oğraş dərəsi adlanmasına vəsilə olan, daha sonra taxtı min cür kələklə ələ alan, atası başda olmaqla qardaşları və onların azyaşlı övladlarını belə öldürən, daha sonra Cənub və Cənub-Şərqi Anadoluda Qızılbaş Türkmanları sünni kürt bəyləri ilə ittifaqla QƏTL EDƏRƏK oraları kürdləşdirən və indiki PKK bəlasının mənəvi atası olan, Şah Xətainin bütün cəhtlərinə baxmayraq savaş istəyən, lakin şah meydanda 7 yerindən yaralandığı halda qorxaq kimi çadırında gizlənən və sadəcə odlu silahın gücünə savaşı qazanan, aldatdığı Yeniçərilər tərəfindən çadırına ox atılan, Məmlük Türklərini məğlub edərək qısa müddət sonra Misir idarəçiliyini tamamilə ərəblərə verən, aldığı xəlifə adına görə Türkün Azad İradəsini lənətli Əməvi-Abbasi mirasının qarışığı olan mürtəcə Sünni fanatikliyi ilə zəhərləyən və indiki ərəb heyranı, yəhudi dostu fanatikliyinin mənəvi atası olan, ölərkən belə atasının lənətinə görə arxasındakı çiban üzündən dünyanı tərk etmiş birinəmi böyük deyirsən?
-Müəllim, bu qədər qatı olmayın, tarix tarixdə qaldı, indi hamısını bir tutmalı, Şah da bizimdir, Sultan da bizimdir demək vaxtıdır.
-Həqiqətən bu mövzuda səmimisiniz?
-Əlbəttə.
-Onda danış görək, Anadolunu xarabalığa çevirmiş, İldırım Bəyazidə qarşı şərəfsizcə hərəkətlər etmiş Topal Teymuru böyük görür, onun dövlətini hətta Şah Xətainin xeyir-duası və köməyi ilə yaradılmış, Böyük Monqol İmperiyasını dövlət gerbində tanıyırsız, lakin iş Şah Xətai və onun qurduğu dövlətə gələndə oyunpozanlıq edirsiz? Hanı sizin səmimiyyətiniz, hanı sizin dövlətçilik ədəbiniz? Hələ əksinə Şahın xanımı üzərindən çirkli ittihamlar dilə gətirir, Qızılbaş Şahını və qızılbaş kəliməsini şam söndü böhtanı ilə şərəfsizlik simvolu kimi göstərirsiz.
-Müəllim, inşaAllah zamanla düzələr.
-Bu dediyinə özün inanırsan? Türkü bölən sizin bu mürtəce sünni baxışınız qurtararmı səncə? İnamıram. Çünki o qədər böhtan və yalan danışdınız ki, dönüb üzr istəyəcək üz, tövbə edəcək cəsarət qoymadınız. Sizlər bunu bacara bilməzsiniz deyərək, günahkar psixologiyası ilə böhtan ardınca böhtan ataraq özünü təmizə çıxararaq, Türkün ulu şahını alçaltmaqla və İlahi lənət qazanmaqla məşğulsunuz. İndi Şah da bizim, Sultan da bizim deyirsizsə, günahkar və haqsız olduğunuzu bildiyinizə görə deyirsiniz. Ancaq haqlı olsaydınız, heç buna ehtiyac duymaz, Şah Xətainin yaramaz və Türk düşməni olduğunu şübhəyə məhəl qoymadan isbat edərdiniz. Əlinizdə böhtan var, sübut yoxdur və indiki dövrümüz sizin yalançı olduğunuzu isbat edir.
-Bəs bunun axırı necə olacaq?
-Sizlər tövbə edənə qədər səlimçilik virusu Türkiyəni və Türk Dünyasını içdən sarsıdacaq və zəiflədəckdir. Sizlər Əli ilə Müaviyəni bir yerdə görmək istəyəcək qədər həqiqət cahili, Şah Xətai Mərdiliyi və Ədəbi ilə Səlim Yavuzun namərdliyi və xəyanəti arasında doğru seçim edə bilməyəcək qədər acizsiniz. Ancaq Türk dünyası axır-əvvəl bu seçimi etmək və də doğru olanı etməyə məcburdur, başqa cür öz iradəsini mürtəcə fanatik viruslarından qurtarmadan, gücdən düşərək ona-buna yem olmağa davam edəcəkdir.

TÜRK İRFAN İDRAKİ      Tərcümə etdi: Qərib Üzeyiroğlu                senet.az

29.12.2015

GƏL QOPARMA SƏN YARAMIN QAYSAĞINI

Bəxtiyar Ruşin

Səni görmək istəmirdim,gördüm ancaq,
Ürəyimdə tez alışdı sönmüş ocaq;
Lap istədim sənə tərəf açım qucaq,
Könlüm andı viran olmuş eşq bağını,
Gəl qoparma sən yaramın qaysağını!

Sənin mənə son cavabın “yox”olubdur,
Ürəyimi dəlib keçən ox olubdur,
Əvvəl aylar ağrıları çox olubdur;
Zaman isə qaysaqladı qəlb dağını,
Gəl qoparma sən yaramın qaysağını!

İstəmirəm çox sızlasın yaram mənim,
Qoy axmasın gözlərimdən qoram mənim,
İnan, gülüm,yoxdur özgə çarəm mənim;
Gizlət məndən ünvanını, sorağını,
Gəl qoparma sən yaramın qaysağını!

Gah axmışam, sular qumda axan kimi,
Gah baxmışam, səssız filmə baxan kimi!
Gah çaxmışam, vaxtsız şimşək çaxan kimi,
Səhv salmışam qışla yazın ilk çağını;
Gəl qoparma sən yaramın qaysağını!

Xəyalınla hey qalmışam baş-başa mən,
Söyləmirəm bu nisgili sirdaşa mən,
Kaş o zaman rast gələydim bir daşa mən;
Seyr edərkən o vaxt “qızlar bulağı”nı,
Gəl qoparma sən yaramın qaysağını!

O mürgülü xatirələr oyanmasın,
Bağrım yenə al qanına boyanmasın,
Sən uzaq gəz, eşqin odu qoy yanmasın,
Yandırmasın bu qurumuş göz yağını;
Gəl qoparma sən yaramın qaysağını!

Bir zamanlar sənsiz halım xarab olub,
Göz yaşımdan durduğum yer sirab olub!
Səni görmək indi mənə əzab olub,
Gülüm get,get - yandır özgə çırağını;
Gəl qoparma sən yaramın qaysağını!

Yoxdur sənə nə sualım, nə cavabım,
Ancaq vardır bir daimi iztirabım.
Xoşdur sənə bəlkə mənim hər əzabım;
Qopardırsan sanki ətdən dırnağımı,
Gəl qoparma sən yaramın qaysağını!

Onu bil ki,, məhəbbətim sönən deyil,
Qartal eşqim zirvələrdən enən deyil!
Böyük çaylar məcrasından dönən deyil,
Kiçik sədlər kəsə bilməz qabağını;
Gəl qoparma sən yaramın qaysağını!

Bəxtiyar Ruşin - Bir dəfə görsəm onu

Bir dəfə görsəm onu ürəyim rahət olar,
Bu rahatlıq bilirəm ancaq bir saət olar!

Sonra hicran odu can evimi yağmalayar;
Ürəyim intizardan, şəksiz ki, qarət olar.

Bir yanıqlı şərqi ilən onu yad edərəm,
“Nazlı yarım hardasan”- yəqin nəqarət olar!

Şikayət etmədim heç zaman eşq bəlasından,
Düşündüm, eşq əhli üçün, bu qəbahət olar.

Baxmadım həm də ahu baxışlı gözəllərə,
Dedim baxsam, sevgimə bu bir xəyanət olar.

Günüm keçsə Məcnun tək vəhşilər arasında,
Vəsli yolunda, billah, bu istirahət olar!

Ruşinəm, sadiqəm həm əhdimə, həm yarıma,
Çünki əhli-vəfadə mərdanə söhbət olar.

28.12.2015

Azər Bandoj - Əlini zikr elə

Ey könül, avazə gəl, Mövla Əlini zikr elə.
Ey qələm, e'cazə gəl, misra, Əlini zikr elə.

Məclisi-ürfanə zinətdir vəliyyi-mülki-eşq,
Ərz edib Peyğəmbəri-Taha, Əlini zikr elə.

"Mən kimin mövlasıyamsa həm Əli mövlasıdır"
Bu bəyani-zadeyi-Hira, Əlini zikr elə.

"La fəta illa Əli, la seyfə illa zulfiqar" ,
Bu nidayi-Xaliqi-Yekta, Əlini zikr elə.

Şəhri-elmin babıdır, hər babının min babı var,
Özgə bab axtarma nahəmra, Əlini zikr elə.

Ol Əli həq iylədir, həq də Əliylə dövr edər,
Həqq ilən dövr eylə, ey dünya, Əlini zikr elə.

Dərdini söylərdi hərdən Qəmbəri-pak tinətə,
Yox idi həmdəm ona, tənha Əlini zikr elə.

Gərçi mey istərsə könlün, rahi-təqvadən keçir,
Saqeyi-kövsər, ləli-ziba Əlini zıkr elə.

Sən də gəl Bandoj nəvayə, nəzm ilən qıl züm-zümə,
"Ya Əliyyun, ya Əliyyun" , ta, Əlini zikr elə.

27.12.2015

Qədim Azərbaycan tarixi -1

I hissə: Münbit vilayət və geniş düzənlikləri buğda tarlaları ilə örtülü idi, çəmənlərində çox gözəl at ilxıları bəslənirdi

 Bir çox tarixçilər qədim Azərbaycan ərazisi haqqında danışdıqda yunan və Roma mənbələrində göstərilən Atropaten ərazisini nəzərdə tuturlar. İran tarixçiləri içərisində Azərbaycanın (Atropatenin) qədim dövrünün fiziki-siyasi coğrafiyası haqqında nisbətən geniş məlumat verən Məhəmməd Həsənxan Etimadüs-Səltənə olmuşdur. O, Əbu On İshaq-ibn-e-Əliyə və ibn Müqəffeyə əsaslanaraq, Azərbaycanın keçmiş sərhədlərini belə müəyyən etmişdir: “Azərbaycanın sərhədi şərqdən Bərdə  və qərbdən Zəncandır. Şimal tərəfdən onun sərhədi Tarum dağı və Deyləm ölkəsi ilə birləşir. O, geniş bir ölkədir. Onun məşhur şəhərlərindən biri Təbrizdir. Bu əzəmətli bir məmləkətdir. Onun çox hissəsi dağlıqdır, bu məmləkətdə mühüm və faydalı olan çoxlu qala vardır. Onun meyvəsi boldur. Bu qədər bağlı-bağatlı, axar sularından daha çox bulaqları olan başqa bir yer görməmişəm”.
 Müəllif davam edərək yazır: ”Azərbaycanda elə bir çeşmə vardır ki, oradan çıxan su bərkiyir və daşa çevrilir. Əhali kərpic qəlibi həmin su ilə doldururlar, az bir vaxt keçdikdə onun suyu yerə çöküb daş kərpic əmələ gəlir”.
 Məhəmməd Həsənxan Şardenə istinad edib yazmışdır: ”Azərbaycanın iki böyük dağı var: Savalan və Səhənd. Savalan muğların yeri olmuşdur. Atəşpərəstlərdə savalan müqəddəs yer mənasındadır. Bu vilayətdə mədən suları vardır ki, firəng həkimləri onlara diqqətli yanaşdıqda çox faydalı olmasını görmüşlər. Yunan və Roma tarixlərində qeyd edilən Midiya indiki Azərbaycandır”.
 Müəllif Yaqut Həməvinin “Möcəm-ül-büldan” əsərinə istinadən qeyd etmişdir: “Böyük İsgəndərin dövründə Mazandaran dənizi Herkaniya adı ilə məşhur idi”. O sonra yazır: ”Makedoniyalı İsgəndərin dövründən qabaq bir dəstə yunan taciri Qara dəniz tərəfdən Mazandaran dənizi sahillərinə gəlirdi. Yəni Poti tərəfdən o zaman Fazis adlanan Rioni çayının yanından Gürcüstana, Ermənistana və indiki Şirvana köçdülər. Onlar Kirus adlanan Kür çayı ilə Araks adlanan Araz çayı arasındakı ərazidə yaşayan Turan tayfasına mənsub bir dəstəyə rast gəldilər. Qədim iranlılar və yunanlar həmin əhaliyə sak, skif, sit və ya sakasena deyirdilər. Yəni saklar, skiflər və sakasenlərin sakin olduğu yeri, habelə Mazandaran dənizini də həmin nahiyələrin və ya sakinlərin adı ilə  Sakasena adlandırdılar. Sakasena yavaş-yavaş Kaspiyən oldu”.
 Məhəmməd Həsənxan “Bandhoş” kitabına istinadən qeyd etmişdir: ““Zare zənd” lüğətində “şorsu” dəniz mənasında işlədilmişdir. Zare fəraxrud, yəni böyük dəniz. Zənd “Avesta”da bir yerdə bu dənizin adı “Zare Ocestan” yazılıb və deyildiyinə görə, Dird çayı o dənizə tökülür”.
 Məhəmməd Həsənxan Bakı şəhəri haqqında yazır: “Həmzə İsfahaninin dediyinə görə, Sasani dövründə tarixçilər Mazandaran dənizini Akfudə dəryah və ya dra Akfudə adlandırmışlar. Dra və ya dəryah hər ikisi dənizdir. Şübhəsiz ki, Akfudə Badkubə deməkdir. Məşhur coğrafiyaşünaslar bu sözü “Baku”qeyd etmişlər”.
 Qeyd etmək lazımdır ki, Məhəmməd Həsənxanın Akfudanı müasir Bakı hesab etməsi sübutsuz olduğundan inandırıcı deyildir. Digər tərəfdən, Bakı adı, ehtimala görə, Baqavan-Baquan formasından əmələ gəlmişdir.
 Məhəmməd Həsənxan daha sonra qeyd edir: “Azərbaycanın paytaxtı ikinci şahnişin sayılırdı. Əzəmətinə və əhalisinə görə də ikinci idi. Belə ki, indi də belədir”. Müəllif həmin əsərin coğrafiya bölməsində yazır: “Atropaten qədim Azərbaycan ölkəsinin adıdır. Azərbaycan əvvəl Midiyadan, yaxud  Çibal ölkəsindən ayrılmışdır”... “Kəyan nəslinin sonuncu şahı olan III Daranın dövründə Azərbad adında olan bir şəxs şah tərəfindən bu vilayətdə hakim idi. Yunanlılar Azərbada Atropat deyirdilər. Ona mənsub olan vilayəti Atropaten kimi qeyd etmişlər”.
 Müəllif Albaniya haqqında da qısa məlumat verir: “Albaniya” qədim Dağıstanın və Şirvanın adı olmuşdur. Qədim coğrafiyaşünaslara görə, bu ölkənin sərhədi Xəzər dənizi, Kür çayı, Gürcüstan və Azərbaycandır... Bu ərazinin paytaxtı Kabala savar idi”.
 Həsən Pirniya Azərbaycanda olan Urmu gölü və Qafqazdakı Göyçə gölündən bəhs edərkən birincinin qədim fars mənbələrində, “Avesta”da və pəhləvi dilində olan kitablarda Çiçəst, ərəb mənbələrində Urmiyyə adlandırıldığını qeyd edir. Müəllif doğru olaraq Xəzər dənizi adının əsrlər boyu onun şimal-qərbində yaşamış  xalqın adı ilə əlaqədar meydana çıxdığını göstərir. O, Strabona istinad edərək qədim dövrlərdə bu dənizin Kasp və yaxud Herkan adlandığını, ərəb coğrafiyaşünaslarının isə Kasp sözünü Qəzbiyyən işlətdiklərini yazır.
 H.Pirniya Amerika coğrafiyaşünası Hüntinqtona əsaslanaraq bu dəniz suyunun Makedoniyalı İsgəndər dövründə hazırkı səviyyəsindən 150 ayaq yuxarıda olduğunu qeyd edir.
 İran coğrafiyaşünaslarından Məsud Keyhan özünün “Coğrafiya-ye müfəssəl-e İran” əsərində Azərbaycanın qədim siyasi coğrafiyası haqqında yazır: “Azərbaycan qədim Midiyanın bir hissəsidir ki, şimaldan Arran, cənub-qərbdən Assuriya, qərbdən Ermənistan və şərqdən iki əyalət- Muğan və Gilanla həmsərhəd olmuşdur”.
 Məsud Keyhan Midiyanın sərhədlərindən danışarkən Azərbaycan haqqında da məlumat verir: “Midiya” (“Avesta”da Raqa, yaxud Rey) şimaldan Xəzər dənizi, qərbdən Ermənistan, cənubdan Suz, şərqdən isə Ariya (Harayu)  ilə həmsərhəd olmaqla, onun mərkəzi Əkbatan və ya Həngmədan (müasir Həmədan) şahın yay düşərgəsi idi. Midiyanın Ermənistana yaxın hissəsi dağlıq və soyuq olan Atropatena və yaxud Azərbad imiş. Münbit vilayət və geniş düzənlikləri buğda tarlaları ilə örtülü idi. Çəmənlərində çox gözəl at ilxıları bəslənirdi ki, hər il qatır və qoyundan başqa onlardan külli miqdarda xərac əvəzinə İran şahlarının xəzinəsinə təqdim edilirdi”.        
 Antik və ərəb tarixçilərinin verdikləri məlumat əsasında demək olar ki, Albaniya və Arran müasir Azərbaycanın müəyyən ərazisini təşkil edirdi. Antik tarixçilər bu ərazini Albaniya, ərəb müəllifləri isə Arran və ya Aran adlandırmışlar. Qeyd etmək lazımdır ki, müasir İran tarixçiləri Albaniya və ya Arranın qədim coğrafiyasına az diqqət yetirmişlər. İran tarixçilərindən Səid Nəfisi bu ərazi haqqında bir neçə cümlə deməklə kifayətlənmişdir: “Qədim zamanlarda oraya (Şimali Azərbaycana) daha çox Arran deyirdilər”. S.Nəfisiyə görə, çox qədim zamanlarda ari irqində bir qəbilə bu ərazidə yaşayırmış. İranlılar bunlara alan və ya alani deyirdilər və nisbətən yaxın dövrlərdə alan sözü İran dillərində arran şəklində yazılmışdır.
 Albaniya və Arran adları haqqında akademik Yusif Yusifovun tədqiqatına görə isə: “Qədim Azərbaycan ərazisində hal adlı qəbilələr yaşamış və həmin “hal” etnonimindən (h) alban adı  əmələ gəlmişdir”. Müəllifə görə, Aran adı isə qədim Azərbaycanda yaşamış yerli qəbilələrin dilindən götürülmüşdür. “Bu yerli dillərin qalığı İberiya-Qafqaz dillərində ehtimal ki, gözə çarpır. Məsələn, azərbaycanlılar isti düzən yerə aran deyirlər...”
 S.Nəfisi Arran ərazisinin sərhədi haqqında yazır ki, əvvəllər Arran ərazisini şimal-şərqdən Dərbəndə, qərbdən isə Tiflisə, cənub və cənub qərbdən Kür çayına qovuşan bir nahiyə kimi tanıyırdılar. “Sonrakı dövrlərdə Arranı Şirvan ilə İran Azərbaycanı, yəni Kür ilə Araz çayları arasında yerləşən bir nahiyə kimi tanıyırdılar. Bu nahiyənin paytaxtı islamdan əvvəl Qabala, Gəvələk olmuş, ərəblər isə ona Qəbələ adı vermişlər”.
 S.Nəfisi Arranın istər qədim, istərsə sonrakı dövrlərdə sərhədini və paytaxt şəhərinin yerini düzgün müəyyən  etmişdir.
 Azərbaycanın qədim coğrafiyası haqqında Ələkbər Dehxuda yazmışdır: “Qədim dövrdə Azərbaycan şimaldan Arran, cənub-qərbdən Assur, qərbdən Ermənistan və şərqdən isə iki əyalət olan Muğan və Gilan ilə həmsərhəd olmuşdur. İqlimi mülayim və soyuğa maildir. Xüsusilə qışda hündür yerlərdə çox soyuq olur. Onun ərazisi ümumiyyətlə məhsuldar və yaşıl çiçəkli otlaqlardan ibarətdir. Azərbaycanın ən mühüm dağları Savalan və Səhənddir”.
 Ə.Dehxuda Arran haqqında yazır: “Arran Azərbaycanda bir ölkədir. Bu gün ruslar oranın hamısını Azərbaycan adlandırırlar... Azərbaycanda vilayətdir. Gəncə və Bərdə onun şəhərləridir, deyirlər orada qızıl və gümüş mədənləri vardır. “Arran” təşdidsiz də deyilmişdir”.
 Ə.Dehxuda Deməşqinin “Nüxbət-üd-dəhr” əsərinə istinadən göstərmişdir: “Deyildiyinə görə iki adam- Qubad və Ənuşirəvan Arranın düzənliklərində, Arran və Ermənistanda 30-dan artıq şəhər tikdirmişdir. Onu bina edən isə Arran bine Kəşlu Cim bine Liti olmuşdur”. Müəllif “Hüdud-ül-aləm” əsərinə əsasən aşağıdakıları qeyd edir: “Arran ölkənin bir hissəsidir ki, Bərdə şəhəri onun qəsəbəsidir. Kiçik şəhər olan Beyləqan, Bajgah, Gəncə, Şəmkur, Xunan nahiyəsi, Vərduqiyyə şəhəri, Tiflis, Qala, Şəki və Mübarəkə kəndi, Soq-ül-Cəbəl və Sünbatman, Senar nahiyəsi, Bərdic şəhəri, Şirvan nahiyəsi, Xirsan, Lizan və Kərdvan şəhərciyi və Şirvan və Xəzər Dərbəndi bu nahiyədəndir”... “Axar suları çox olan ölkədir. Gözəl meyvələri, qırmızı boyağı, şalvar bağı, sumax, zili və xalçaları, ağacı, ipəyi, tutu, bitkidən hazırlanan rəngi, şabalıdı, qiymətli xəzi, zirəsi, yun paltarları və neft mədənləri vardır və s...”
 Azərbaycan çaylarından danışan Dehxuda Azərbaycanda Araz, Maku çayı, Ağçay, Xoyda isə Qoturçay, Mərənd çayı (Mari kəndi Qoturçay ilə Ağçayın birləşdiyi yerdədir), Göy günbəz, Əndarab və Əhər çaylarının olduğunu göstərir.
 “İranın hərbi coğrafiyası” əsərinin müəllifi Əli Rəzmara Azərbaycanın coğrafi mövqeyi haqqında yazır: ”Azərbaycan məntəqəsi şahənşahlıq ölkəsinin sərvətli, məhsuldar və mühüm əyalətlərindən biri olmaqla, sakinlərinin də nisbəti (çoxluğu) başqa məntəqələrə görə çox artıqdır”. Müəllifə görə: “Müxtəlif dağlıqlar, cürbəcür çaylar və yerin daim rütubətli olması bu əraziyə təravət və bol məhsuldarlıq vermişdir ki, ölkənin başqa yerləri ilə müqayisəedilməzdir. Bu məntəqədə məhsul və meyvələrin ölkənin başqa yerlərindən daha artıq olması burada torpağın münbit və bərəkətliliyini sübut edir. Ərazinin məhsuldarlığı və kifayət qədər qüvvətli sakinlərinin olması buranı iqtisadi və ticarət nöqteyi-nəzərindən çox əhəmiyyətli edir”. Əli Rəzmaraya görə, Azərbaycan istər hərbi və istərsə iqtisadi və ticarət nöqteyi-nəzərindən görkəmli məntəqələrindən biri olmuşdur.
 Beləliklə, müasir İran tarixçilərinə görə Azərbaycan şimalından Arran, qərbdən Ermənistan, cənub-qərbdən Assur, şərqdən Muğan və Gilan əyalətləri ilə həmsərhəd olmuşdur.
 Müasir İran tarixçiləri, habelə coğrafiyaşunasları Azərbaycanın sərhədlərini düzgün göstərmirlər. Ona görə ki, Atropatena dövründə (eramızdan əvvəl III eramızın II əsri) Muğan və Gilanın bir hissəsi Kiçik Midiya, yaxud Atropaten ərazisinə daxil idi. Atropatenin (Kiçik Midiyanın) sərhədləri haqqında Strabon belə demişdir: “Bu ölkə Ermənistan və Matianadan şərqdə, Böyük Midiyadan qərbə tərəf və hər iki ölkədən şimala tərəf yerləşmişdir. Cənubdan o, Qirkan dənizinin çökəkliyinə yaxın əyalətlərlə və Matiana ilə həmsərhəddir”. Göründüyü kimi, bu dövrdə Albaniya və yaxud Arran ərazisi Azərbaycana daxil edilməmiş və Muğanın sərhəd olması barədə bir söz deyilmir.
 Ərəb coğrafiyaşünası İstəxriyə görə, Azərbaycan şərqdən Kuhistan və Xəzər dənizi, qərbdən Ermənistan və şimaldan Allan, Qıbk dağları (Qıbk dağı Qafqaz dağı deməkdir), cənubdan İrak və Cəzirə ilə həmsərhəddir. İstəxrinin dediklərindən məlum olur ki, onun dövründə Atropaten (Kiçik Midiya), habelə Arran Azərbaycan adlanırmış. Müəllif Azərbaycanın şimal sərhədlərinin (Qıbk) Qafqaz dağlarına qədər uzandığı fikrini irəli sürmüşdür.

İbrahim Sel, “Qədim Azərbaycan tarixi”

KOMİTET 300: DÜNYA HÖKUMƏTİNİN SİRLƏRİ -6

VI yazı: Neft və bu kimi digər təbii resurslar yəhudilərin nəzarəti altına keçəcək, sənayenin dağıdılması nəticəsində meydana çıxacaq işsizlər narkomanlara, ya da statistik rəqəmlərə çevriləcək

 Hesab edilir ki, “Yeni Dünya Nizamı” ifadəsi dilimizə Fars körfəzində 1991-ci il müharibəsindən sonra düşmüşdür, halbuki Vahid Dünya Höküməti artıq yüz illərdir mövcuddur. Yeni Dünya Nizamı təzə deyil- o bu və ya digər görkəmdə çoxdan mövcud olub və inkişaf edib. Lakin buna baxmayaraq o GƏLƏCƏK İNKİŞAF proqramı kimi qəbul olunur ki, bu da həqiqətə uyğun deyil. YENİ DÜNYA NİZAMI– BU, KEÇMİŞDƏ VƏ İNDİ BAŞ VERƏNLƏRDİR. Qeyd olunduğu kimi, “Vahid Dünya Höküməti” adını daha düzgün hesab etmək lazımdır. Aurelio Peççei öz yaxın dostu Aleksandr Heyqlə söhbət əsnasında etiraf etmişdi ki, özünü “reinkornasiya olunmuş Adam Veysqaupt kimi” hiss edir. Lakin Veysqauptun müasir illüminatları təşkil etmək, onları idarə etmək kimi parlaq qabiliyyəti Peççeidə özünü daha çox büruzə verirdi və bu, Peççeinin NATO-nu necə idarə etməsində, onun qlobal miqyasda siyasətini necə formalaşdırmasında təzahür edirdi.
 “Tavistok İnsan Münasibətləri İnstitutu” Peççei ilə konsultasiyalar çağırışını etdi. Konsultasiyalara Mk.Corc Bandi, Houmer Perlmutter və d-r Aleksandr Kinq cəlb olunmuşdu. Peççei Londondan Ağ Evə yollandı, burada o, prezident və onun kabineti ilə görüşdü. Sonra Dövlət Departamentinə vizit baş tutdu və o, dövlət katibi, Dövlət Departamenti və Siyasi Planlaşdırma üzrə Dövlət Şurasının kəşfiyyat xidmətlərinin rəhbərləri ilə görüşdü. Beləliklə, Birləşmiş Ştatlar höküməti Komitet 300-ün bu ölkə ilə bağlı planlarından lap əvvəldən tam şəkildə xəbərdar idi. Bax elə bu da amerikalıların tez-tez verdikləri “nə üçün hökümətimiz “Roma Klubu”na ölkəmizdə xəyanətkar fəaliyyət həyata keçirməyə imkan verir?” sualına cavabıdır. 
 Volkerin iqtisadi və monetar siyasəti Böyük Britaniyanın maliyyə naziri, Komitet 300-ün üzvü Ser Cefri Hounun siyasətini təkrar etdirdi. Bu, Böyük Britaniyanın 1812-ci il müharibəsi dövründən etibarən Birləşmiş Ştatları necə idarə etdiyinə və Komitet 300-ün siyasəti vasitəsilə ölkəyə nəzarəti indi necə davam etdirdiyinə nümunə kimi göstərilə bilər. 
 İllüminatların- "Küləyi ram edən Moria", "Dionis kultu"nun, "İzida kultu"nun, katarların, "İlahiyə xoş gələnlər"in varisləri olan bu gizlin elit qrupun məqsədləri axı nədən ibarətdir? Özlərini həm də "Olimpiyaçılar" adlandıran bu elit qrupun üzvləri qəti əmindirlər ki (onlar həqiqətən də inanırlar ki, öz mövqeləri və qüdrətləri ilə əfsanəvi Olimp allahlarına bərabərdirlər- Olimp allahları özlərini, Lüsifer kimi, bizim əsl Allahımızdan yüksək tuturdu), İlahi hüququ ilə onlara aşağıdakıları etmək həvalə olunmuşdur: 

 1.Vahid Dünya Hökümətinin- Yeni Dünya Nizamının üsul-idarəsini və onun idarəçiliyi altında birləşmiş Kilsə və pul sistemini qurmaq. Vahid Dünya Hökümətinin öz “kilsəsini” hələ 1920-1930-cu illərdə yaratmağa başladığını çox az adam bilir. Vahid Dünya Höküməti bəşəriyyətin dini inama olan təbii ehtiyacının ödənməsi üçün nəfəslik verməyin vacibliyini anlayır və buna görə də bu inamı özünə sərf edən məcraya yönəltmək üçün “kilsə” təşkilatını təsis etmişdir.
 2.Milli özünüdərkin və milli ləyaqətin tam şəkildə dağıdılması.
 3.Yalnız özünün yaratdığı din- yuxarıda xatırlatdığımız- istisna olmaqla, dinin, xüsusilə də Xristianlığın dağıdılması.
 4.Şüurun idarə edilməsi vasitələrindən, eləcə də Bjezinskinin “texnotronika” adlandırdığının vasitəsilə– bu insanabənzər robotlar və elə bir terror sistemi yaradacaq ki, Feliks Dzerjinskinin qırmızı terroru onunla müqayisədə uşaq oyunu təsiri bağışlayacaq- istisnasız olaraq hər bir insan üzərində nəzarət. 
 5.“Sıfır səviyyəsində artımı olan postindustrial cəmiyyət” adlandırılan dövrdə sənayenin hər cür inkişafının və nüvə stansiyalarında elektrik enerjisi istehsalının tamamilə dayandırılması. Kompüter sənayesi və xidmət industriyası istisna təşkil edəcək. Birləşmiş Ştatlarda saxlanan sənaye qul əməyi zəngin olan Meksika kimi ölkələrə keçiriləcək. Sənayenin dağıdılması nəticəsində meydana çıxacaq işsizlər ya heroin və yaxud kokain istifadə edən narkomana, ya da bu gün “Qlobal-2000” (Global 2000) adı altında məlum olan məhvetmə statistikasında rəqəmlərə çevriləcək.
 6.Narkotiklərin və pornoqrafiyanın leqallaşdırılması. 
 7.Böyük şəhərlərin əhalisinin Kambocada Pol-Pot rejiminin sınaqdan keçirdiyi ssenari üzrə ixtisarı. Qeyd etmək maraqlı olardı ki, Pol-Pot üçün genosid planı burada, Birləşmiş Ştatlarda, “Roma Klubu”nun tədqiqat mərkəzlərindən birində yaradılmışdı. Bu da maraqlıdır ki, Komitet hazırda polpotçu qatilləri Kambocada yenə də hakimiyyətə gətirmək niyyətindədir. 
 8.Komitetin faydalı hesab etdiyi elmi-tədqiqat işlərindən başqa qalan bütün elmi fəaliyyətin dayandırılması. Əsas səylər nüvə enerjisinin dinc məqsədlər üçün istifadə olunmasına qarşı yönəldilməlidir. Soyuq termonüvə sintezi üzrə eksperimentlər xüsusi nifrət doğurur, onlar hazırda Komitet və ona tabe olan mətbut tərəfindən hər vasitə ilə diskreditasiya edilir, lağa qoyulur. SOYUQ TERMONÜVƏ SİNTEZİ ƏSASINDA REAKTORLARIN YARADILMASI KOMİTETİN “TƏBİİ RESURSLARIN MƏHDUD OLMASI” KONSEPSİYASINI ALT-ÜST EDƏRDİ. Düzgün istifadə olunarsa, bu cür energetik avadanlıqların köməyi ilə ən adı dağ süxurlarından istənilən maddəni və materialı yaratmaq mümkündür. Soyuq termonüvə sintezi reaktorlarının imkanları həqiqətən də sonsuzdur və onlar bəşəriyyətə elə sərvətlər bəxş edə bilər ki, insanlar bunlar haqqında indi heç uzaqdan-uzağa da təsəvvürə malik deyil. 
 9.Onların “faydasız yeyənlər” adlandırdıqları 3 milyard adamın 2020-ci il üçün inkişaf etmiş ölkələrdə məhdud müharibələr, “üçüncü dünya” ölkələrində isə aclıq və xəstəliklər yolu ilə məhv edilməsi. Komitet-300 Sayrus Vensə bu genosidi həyata keçirməyin ən yaxşı üsulu haqda məruzə yazmağı tapşırmışdır. “Qlobal 2000 Məruzəsi” (Global 2000 Report) adı altında çıxan bu iş bəyənilmiş və prezident Karterin şəxsində ABŞ höküməti, eləcə də o vaxtkı dövlət katibi Edvin Maskinin şəxsində ABŞ Dövlət Departamenti tərəfindən rəhbər vəsait qismində qəbul olunmuşdur. “Qlobal 2000” məruzəsinə əsasən, təkcə ABŞ-ın əhalisi 2050-ci il üçün 100 milyon nəfərə qədər ixtisar olunmalıdır.
 10.Kütləvi işsizlik yaratmaqla millətin mənəvi ruhunu və fəhlə sinfinin mübarizə əzmini qırmaq. “Roma Klubu”nun həyata keçirdiyi “sıfır səviyyəsində artım” siyasəti nəticəsində iş yerləri ixtisar olunduqca mübarizə əzmi qırılan və ruhdan düşən fəhlələr içkiyə və narkotiklərə qurşanacaq. Ölkənin gəncləri rok-musiqi və narkotiklər vasitəsilə mövcud qayda-qanunlara, adət-ənənələrə qarşı qiyama sövq ediləcək, bunun nəticəsində ailənin əsasları sarsıdılacaq və əvvəl-axır dağıdılacaq. Komitet 300 bu məqsədlərə nail olmaq üzrə planın layihəsini hazırlamağı “Tavistok İnsan Münasibətləri İnstitutu”na tapşırıb. Tavistok öz növbəsində bu işi “Stenford Tədqiqat Universiteti”nə tapşırmışdı. Sonradan “Dolça Erasının Sui-qəsdi” adı ilə tanınan həmin plan “Stenford Tədqiqat Universiteti”ndə professor Uillis Harmonun rəhbərliyi altında hazırlanmışdır.
 11.Xalqların öz müqəddaratını özlərinin həll etməsinə yol verməmək və bu məqsədlə süni surətdə müxtəlif böhran vəziyyətləri yaratmaq və sonra da həmin böhranları “idarə etmək”. Bu yolla əhali elə bir dərəcədə zəiflədiləcək və onun mübarizə ruhu elə səviyyəyə salınacaq ki, həddən artıq geniş seçim imkanları olan şəraitdə böyük insan kütlələri sadəcə olaraq apatiya halına qərq olacaq. ABŞ-da böhranların idarə olunması üzrə xüsusi agentlik artıq yaradılmışdır. Bu qurum “Fövqəladə Vəziyyətlərin İdarə Olunması üzrə Federal Agentlik” (FEMA) adlanır və onun haqqında geniş ictimaiyyətə də elə ilk dəfə Con Kelman 1980-ci ildə xəbər verib. 
 12.Yeni kultların yaradılması və artıq fəaliyyət göstərənlərin dəstəklənməsi– bunlara Mik Caqqer kimi çirkin degeneratın “Rollinq Stounz” qrupu (Avropanın “Qara Aristokratiyası” arasında xüsusilə pərəstiş edilən qrupdur) kimi rok-musiqi qanqsterləri, eləcə də “Bitlz”dan tutmuş, Tavistokun yaratdığı rok-qrupların hamısı daxildir. “Britaniya Ost-Hind Kompaniyası”na nökərçilik edən Darbi tərəfindən əsası qoyulan “Xristian fundamentalizmi” kultunun bərqərar olunmasının davam etdirilməsi. Gerçəklikdə bu kult sionist İsrail dövlətinin gücləndirilməsinə yönəldilmiş olacaq. Bu məqsədə “Allahın seçdiyi xalq” əsatiri vasitəsilə kultun tərəfdarlarının yəhudilərlə eyniləşdirilməsi, eləcə də onların yanlış olaraq xristianlığın gücləndirilməsinə xidmət edən xoşniyyətli dini fəaliyyət kimi qəbul etdikləri işlərə əhəmiyyətli həcmdə pul vəsaitlərinin keçirilməsi yolu ilə nail olunacaq. 
 13.(Bu müddəa qadağan olunduğu üçün qəzet səhifəsinə çıxara bilmərik).
 14.“Müsəlman Qardaşları” kimi dini kultların, müxtəlif təriqətli müsəlman fundamentalizminin, sikxizmin yayılmasına yardım etmək, eləcə də Cim Consonun “Semin oğlanları” işində olduğu kimi, qətllər üzrə eksperimentlər keçirmək. Qeyd etmək lazımdır ki, mərhum ayətullah Xomeyni Böyük Britaniya kəşfiyyat xidməti hərbi kəşfiyyatının Mİ-6 adı ilə tanınan altıncı bölməsinin kreaturası idi və bu haqda Con Kelmanın 1985-ci ildə “Əslində İranda nə baş vermişdir” adlı işində məlumat verilir.
 15.Mövcud dinlərin, xüsusilə də xristian dininin dayaqlarının sarsıdılması məqsədilə bütün dünyada “dindən azad olma” ideyalarının bərqərar olunması. Bu ideya öz mənbəyini Nikaraquada Samosa rejiminin devrilməsinə gətirən, bu gün isə artıq 25 ildir “vətəndaş müharibəsi” vəziyyətində olan Salvadoru, Kosta-Rikanı və Hondurası dağıdan “iezuit teologiyasında azad olmadan” götürür. Üzdəniraq azadolunma teologiyasını yayan ən fəal təşkilatlardan biri kommunistyönlü “Mariya Knollun Missiyası”dır. Mariya Knollun dörd, necə deyərlər, rahibəsinin bir neçə il əvvəl Salvadorda qətlə yetirilməsinə kütləvi informasiya vasitələrinin ciddi diqqəti də məhz bununla izah olunur.
 Həmin dörd rahibə kommunistlərin təxribatçı agentləri idi və onların fəaliyyəti Salvador hökümətinin sənədlərində təfərrüatı ilə əks olunmuşdu. Amerikanın informasiya agentlikləri və mətbuatı Salvador hökümətinin əlində olan və “Mariya Knollun Missiyası”nın rahibələrinin ölkədə əslində nə işlə məşğul olduqlarını sübuta yetirən çoxsaylı sənədləri dərc etdirmək və ya şərh etməkdən qətiyyətlə imtina etdi. Mariya Knoll bir çox ölkələrdə fəaliyyət göstərir, o, Rodeziyada, Mozambikdə, Anqolada və Cənubi Afrikada kommunizmin yayılmasında aparıcı rol oynayıb.
 16.Dünya iqtisadiyyatında ümumi böhranın yaradılması və ümumi siyasi xaosun təhrik olunması.
 17.ABŞ-ın daxili və xarici siyasətinin bütünlüklə nəzarət altına alınması. 
 18.Birləşmiş Millətlər Təşkilatı (BMT), Beynəlxalq Valyuta Fondu (BVF), “Beynəlxalq Hesablaşmalar Bankı” (BHB), Dünya Məhkəməsi kimi dövlətüstü təşkilatlara mümkün qədər güclü dəstək verilməsi, eləcə də yerli hakimiyyət orqanlarını nüfuzdan salmaq, onların rolunu tədricən heçə endirmək və ya onları BMT-nin bayrağı altına keçirmək. 
 19.Bütün hökümətlərə xəyanətkar agentlərin yeridilməsi və ölkələrin suveren bütövlüyünün dağıdılmasına istiqamətlənən fəaliyyətin bu hökümətlərin daxilindən həyata keçirilməsi. 
 20.Ümumdünya terror aparatının təşkil olunması və terrorçuluq fəaliyyətinin olduğu hər yerdə terrorçularla danışıqların aparılması. Xatırlamaq lazımdır ki, İtaliya və ABŞ hökümətini baş nazir Moronu və general Dosieri oğurlayan “Qırmızı briqadalarla” danışıqlara başlamağın vacibliyinə məhz Benito Kraksi inandırmışdı. Yeri gəlmişkən, general Dosier başına gələnləri yaymamaq barədə əmr almışdır. Əgər o, sükutu pozarsa, şübhəsiz ki, ondan “başqalarına görk olmaq üçün dəhşətli nümunə” edəcəklər– Kissincerin Aldo Moro, Əli Bhutto və general Ziya Ül Həqqlə etdiyinə bənzəyən daha bir “dəhşətli nümunə”! 
 21.Təhsilin tamamilə və birdəfəlik dağıdılması məqsədi ilə təhsil üzərində nəzarətin qurulması.

(Ardı var)

Протоколы Сионских мудрецов -5

Создание усиленной централизации управления. Пути захвата власти масонством. Причины невозможности соглашения между государствами. "Предызбранничество евреев. Золото - двигатель государственных механизмов. Монополии в торговле и промышленности. Значение критики. "Показные" учреждения. Переутомление от витийства. Как взять в руки общественное мнение? Значение личной инициативы. Сверхправительство.

Какую форму административного правления можно дать обществам, в которых подкупность проникла всюду, где богатства достигают только ловкими сюрпризами полумошеннических проделок, где царствует распущенность, где нравственность поддерживается карательными мерами и суровыми законами, а не добровольно воспринятыми принципами, где чувства к родине и к религии заперты космополитическими учреждениями? Какую форму правления дать этим обществам, как не ту деспотическую, которую я опишу далее? Мы создадим усиленную централизацию управления, чтобы все общественные силы забрать в руки. Мы урегулируем механически все действия политической жизни наших подданных новыми законами. Законы эти отберут одно за другим все послабления и вольности, которые были допущены гоями, и наше царство ознаменуется таким величественным деспотизмом, что он будет в состоянии во всякое время и во всяком месте прихлопнуть противодействующих и недовольных гоев.
Нам скажут, что тот деспотизм, о котором я говорю, не согласуется с современным прогрессом, но я вам докажу обратное.
В те времена, когда народы глядели на царствовавших, как на чистое проявление Божьей Воли, они безропотно покорялись самодержавию, но с того дня, как мы им внушили мысль о собственных правах, они стали считать царствующих лиц простыми смертными. Помазание Божественным избранием ниспало с главы царей в глазах народа, а когда мы у него отняли веру в Бога, то мощь власти была выброшена на улицу в место публичной собственности и захвачена нами.
Кроме того, искусство управлять массами и лицами посредством ловко подстроенной теории и фразеологии, правилами общежития и всякими другими уловками, в которых гои ничего не смыслят, принадлежит также к специальности нашего административного ума, воспитанного на анализе, наблюдении, на таких тонкостях соображений, в которых у нас нет соперников, как нет и в составлении планов политического действия и солидарности. Одни иезуиты могли бы с нами в этом сравняться, но мы их сумели дискредитировать в глазах бессмысленной толпы, как организацию явную, сами со своей тайной организацией оставшись в тени. Впрочем не все ли равно для мира, кто будет его владыка - глава ли католической церкви или наш деспот Сионской крови? Нам-то, избранному народу, это далеко не все равно.
Временно с нами могла бы справиться всемирная коалиция гоев; но с этой стороны мы обеспечены теми глубокими корнями разлада между ними, которых уже вырвать нельзя. Мы противопоставили друг другу личные и национальные расчеты гоев, религиозные и племенные ненависти, выращенные нами в их сердцах в продолжении двадцати веков. Благодаря всему этому ни одно государство не встретит ниоткуда поддержки своей протянутой руке, ибо каждый должен думать, что соглашение против нас невыгодно ему самому. Мы слишком сильны - с нами приходится считаться. Державы даже небольшого частного соглашения не могут составить без того, чтобы к нему не были причастны тайно мы.
Per Me reges regnant - "через Меня царствуют Цари". А пророками нам сказано, что мы избраны самим Богом на царство над всею землею. Бог нас наградил гением, чтобы мы могли справиться со своею задачею. Будь гений у противного лагеря, он бы еще поборолся с нами, но пришелец не стоит старого обывателя: борьба была бы между нами беспощадной, какой не видывал еще свет. Да и опоздал бы гений их. Все колеса государственных механизмов ходят воздействием двигателя, находящегося в наших руках, а двигатель этот - золото. Измышленная нашими мудрецами наука политической экономии указывает царский престиж за капиталом.
Капитал для действий без стеснений должен добиться свободы для монополии промышленности и торговли, что уже и приводиться в исполнение незримой рукой во всех частях света. Такая свобода даст политическую силу промышленникам, а это послужит к стеснению народа. Ныне важнее обезоруживать народы, чем их вести на войну, важнее пользоваться разгоревшимися страстями в нашу пользу, чем их заливать, важнее захватить и толковать чужие мысли по своему, чем их изгонять. Главная задача нашего правления состоит в том, чтобы ослабить общественный ум критикой, отучить от размышлений, вызывающих отпор, отвлечь силы ума на перестрелку пустого красноречия.
Во все времена народы, как и отдельные лица, принимали слово за дело, ибо они удовлетворяются показным, редко замечая, последовало ли на общественной почве за обещаниями исполнение. Поэтому мы установим показные учреждения, которые будут красноречиво доказывать свои благодеяния прогрессу.
Мы присвоим себе либеральную физиономию всех партий, всех направлений и снабдим ею же ораторов, которые бы столько говорили, что привели бы людей к переутомлению от речей, к отвращению от ораторов.
Чтобы взять общественное мнение в руки, надо его поставить в недоумение, вызывая с разных сторон столько противоречивых мнений и до тех пор, пока гои не затеряются в лабиринте их и не поймут, что лучше всего не иметь никакого мнения в вопросах политики, которых обществу не дано ведать, потому что ведает их лишь тот, кто руководит обществом. - Это первая тайна.
Вторая тайна, потребная для успеха управления, заключается в том, чтобы настолько размножить народные недостатки - привычки, страсти, правила общежития, чтобы никто в этом хаосе не мог разобраться и люди вследствие этого перестали бы понимать друг друга. Эта мера нам еще послужит к тому, чтобы посеять раздор во всех партиях, разобщить все коллективные силы, которые еще не хотят нам покориться, обескуражить всякую личную инициативу, могущую сколько-нибудь мешать нашему делу. Нет ничего опаснее личной инициативы: если она гениальна, она может сделать более того, что могут сделать миллионы людей, среди которых мы посеяли раздор. Нам надо направлять воспитание гоевских обществ так, чтобы перед каждым делом, где нужна инициатива, у них опускались бы в безнадежном бессилии руки. Напряжение, происходящее от свободы действий, расслабляет силы, встречаясь с чужой свободой. От этого происходят тяжелые нравственные толчки, разочарования, неудачи. Всем этим мы так утомим гоев, что вынудим их предложить нам международную власть, по расположению своему могущую без ломки всосать в себя все государственные силы мира и образовать сверхправительство! На место современных правителей мы поставим страшилище, которое будет называться Сверхправительственной Администрацией. Руки его будут протянуты во все стороны, как клещи, при такой колоссальной организации, что она не может не покорить все народы.