Cabir Albantürk
Hamını bir
papaq altına yığıb “azərbaycanlı” adlandırınca, ötən əsrin əvvələrində
işlədildiyi kimi Azərbaycan xalqları adlandırmaq daha doğru olardı...
Millətimizin, dilimizin “türkazər” adını bərpa etmək isə yenə sabahlarımızın
sabiblərinin ümidinə qalacaqdır deyəsən. Türk müsəlman qanının təmizliyini
qorumadıqca, milli-islami düşüncənin daşıyıcısı olmadıqca, millət-ümmət
doğmalığını yaşamadıqca, türk döyüşkənliyini, islam cihadını yadırğadıqca
tariximiz də saxtalaşdırılacaq, sərvətlərimiz də talanacaq, mənliyimiz də
tapdalanacaq və nəticədə torpaqlarımız
işğalda, insanlarımız aşağılıqda qalacaqdır. Ziyalılar, düşünənlər, cəsurlar,
doğruçular tükəndikcə, susduqca milli dövlətlər devrilər, istedadları,
xarakterləri, şəxsiyyətləri, sərkərdələri məhv edən uzunmüddətli dövlətsizlik,
müstəmləkəlik dövrünün mirası olan yaltaqların, qorxaqların, əliəyrilərin,
saxtakarların hesabına yaşayan bəlli dövlətlər qurular...
Allahın adı ilə.
Azəriyikmi, azəri türküyükmü,
Azərbaycan türkü, yoxsa “azərbaycanlı”?! Quba-Qusar bölgəsində ləzgilər
bizə-türk kökənli topluma “moğol”, tatlar “türk” demiş, özümüz özümüzə isə
millətlə ümmətin fərqinə varmadan “müsəlman” demişik. Uzaq-yaxın keçmişdə,
mənbələrdə oğuz, alban, tatar və b. adlar da işlənmişdir.
Azərbaycanlı dedikdə türk kökənli bir millət, xalq başa düşülsə də, bura ölkə ərazisində yaşayan, bizlərlə dini bir, ad-soyad, adət-ənənə, musiqi-geyim oxşarlığı olmaqla yanaşı, ana dili fərqli olan yerli milli azlıqlar, az saylı xalqlar, etnik qruplar da daxildir: tat, talış, kürd və b. irandilli qruplar; ləzgi, avar, saxur və b. qafqazdilli qruplar. Allahın məsləhət bilib yaratdığı hər bir xalq, dil milli və bəşəri sərvətdir. Azərbaycanda yaşayan azsaylı xalqların əksəryətinin köklü azərbaycanlı olması da bəllidir. Habelə, deyək ki, Azərbaycanın kənarda qalan Dərbənd, Borçalı, Göyçə, Zəngəzur və s. kimi hissələrinin yerli türk kökənli əhalisi də “azərbaycanlı” adlanır. Hansı ölkədən, haralı olmağı bildirən bu söz tarixi Azərbaycan torpaqlarını əhatə etmək baxımından məğbul sayıla bilər. Amma, müsəqillik dövründə bütöv Azərbaycanın adını belə tutmadan və türk olmadığını pərdələmək üçün sovet (Stalin) siyasəti yürütməyə, üstəlik, xəcalət çəkilməli gündə “azərbaycanlı” olmağı ilə fəxr etdiyini söyləməyə əsas ola bilməz.
Azərbaycanlı dedikdə türk kökənli bir millət, xalq başa düşülsə də, bura ölkə ərazisində yaşayan, bizlərlə dini bir, ad-soyad, adət-ənənə, musiqi-geyim oxşarlığı olmaqla yanaşı, ana dili fərqli olan yerli milli azlıqlar, az saylı xalqlar, etnik qruplar da daxildir: tat, talış, kürd və b. irandilli qruplar; ləzgi, avar, saxur və b. qafqazdilli qruplar. Allahın məsləhət bilib yaratdığı hər bir xalq, dil milli və bəşəri sərvətdir. Azərbaycanda yaşayan azsaylı xalqların əksəryətinin köklü azərbaycanlı olması da bəllidir. Habelə, deyək ki, Azərbaycanın kənarda qalan Dərbənd, Borçalı, Göyçə, Zəngəzur və s. kimi hissələrinin yerli türk kökənli əhalisi də “azərbaycanlı” adlanır. Hansı ölkədən, haralı olmağı bildirən bu söz tarixi Azərbaycan torpaqlarını əhatə etmək baxımından məğbul sayıla bilər. Amma, müsəqillik dövründə bütöv Azərbaycanın adını belə tutmadan və türk olmadığını pərdələmək üçün sovet (Stalin) siyasəti yürütməyə, üstəlik, xəcalət çəkilməli gündə “azərbaycanlı” olmağı ilə fəxr etdiyini söyləməyə əsas ola bilməz.
Acınacaqlı orasıdır ki, türk kökənli Azərbaycanlı ilə
fars kökənli azərbaycanlı bir millət
kimi, Mesxet (Axıska) türkü, cənublu qardaşımız ayrı millət kimi (iranlı,
azəri) yazılır. Türkiyə tarixçilərinin, türkoloqlarının əksəriyyətinin,
türksevməzlərin sırıdığı Altay
nəzəriyyəsini dəstəkləmələrini, Azərbaycan türklərinə “azəri” deməkdə davam
etmələrini demirəm. Hansı ölkədə, ərazidə yaşamaqla milli kimlik anlayışı
ayrıdırsa niyə yuxarıda adlarını sadaladığım xalqlar milliyətini “azərbaycanlı”
yazdırmağa məcbur olsunlar, hansı ki, əslində “azərbaycanlı” adlı millət,
“azərbaycan dili” adında dil yoxdur. Necə ki, Gürcüstanda, habelə ölkədən
kənarda yaşayan gürcü və ya abxaz “gürcüstanlı” deyil, millət olaraq, gürcüdür
(eyni dilli müxtəlif xalqlardan ibarər olsa da), abxazdır. Bizdə isə
tatlar-dağlılar kimi çoxsaylı milləti azlıq “azərbaycanlı” yazılır, qonşu
Dağıstanda isə azsaylı xalqların da öz adları, dilləri qeyd olunur.
Azərbaycanlı adıyla yaradılan bu yalançı birlik, çoxluq nəyimizə lazımdır axı?!
Əlbət hamımız bir Allahın bəndəsi, bir vətənin vətəndaşı, bir ümmətin üzvü, bir
torpaqın övladıyıq. Amma hər kəs özü olmayınca; Milli kimliyini, dilini,
tarixini tanımayınca, bilməyincə heç bir birlikdən, bütövlükdən danışmağa
dəyməz. Düşündürücü, təəssüfləndirici haldır ki, “Hər bir insanın milli
mənsubiyyəti onun qürur mənbəyi olmalıdır” (Heydər Əliyev) söyləyənlər də bu
millətin kimliyini dəyişənlərin sırasına qoşuldular.
Milli kimlik vətəndaşlıq sənədi olan şəxsiyyət
vəsiqəsində yazılmasa da doğum haqda şəhadətnamədə mütləq qeyd olunmalıdır.
Habelə, yeni doğulan uşaqların soyadlarını yaş kağızlarına milli soyad
sonluqları ilə yazdırmaq asanlaşdırılmalıdır. Milliyətini “azərbaycanlı”
yazdıran (istər siyahıya alınmada, ya arı sənədlərdə), ümumiyyətlə olmayan bir
mənsubiyyəti qəbul edən hər hansı xalqın, milli qrupun təmsilçisinin ya milli
mənlik şüuru inkişafdan qalıb, ya taleyi ilə barışıb, ya da niyyəti yaxşılığa
deyil. Çünki dinindən dönənlə milliyətini danan “mürtəddir” deyiblər. Bu
millətdən olmayıb millət adından danışanların, ona qarşı təhqiramiz ifadələr
işlədənlərin, öz eybəcər xislətləri ilə
millət haqda mənfi rəy yaradanların (belələri millət içərisində də az deyil),
əsrlər boyu parçalanaraq, işğal edilərək, didərgin düşərək hələ də ayılmayan,
millət ola bilməyən, bu qabalaşan dünyada maddiyyata meyillənən millətimizin ənənəvi
təpərsizliyi üzündən, arxadan dəyən zərbələrin kimdən olduğu bilinməyən
Vətənimiz qürbət tək...
Kimliyimiz, əxlaqımız, axirətimiz düşüncəmizin, əqidəmizin,
əməlimizin sonucu. Milli mücadiləmiz, ideologiyamız, təşkilatlarımız milli
varlığımızın, həmrəyliyimizin, iqtisadiyyatımızın təcəssümü olmaq baxımından
ümidli özünü aldatma mərhələsində... Milli, islami, bəşəri ruhiyyəmizi,
enerjimizi, müqavimətimizi yüksəltməyi, nizamlamağı, yönəltməyi, qorumağı
bacarmasaq nə neftimiz, nə mədəniyyətimiz, nə siyasətimiz, nə ordumuz bizi bu
xəcillikdən xilas edə bilməyəcək... Nicat yolumuz soydaş, dinşad, vətəndaş
həmrəliyimizə nail olmaq, son məqsədimiz millət, vətən, dövlət bütövlüyümüzü
bərpa etmək, milli varlığımız türklüyümüzü, müsəlmanlığımızı, azadlığımızı
qorumaqdır. Bu qarışıq zamanda Tanrı türkü tamahından, özünə asi olmaq mərəzindən
qorusun, Tanrı türkü başsız və başçısız qoymasın, qeyrətsiz yaratmasın,
ədalətdən ayırmasın, imansız aparmasın. Dualarımız yarımçıq-millətin özünü
qoruma, özünə dönmə, şərə, pisliyə qarşı dayanma, xeyir, yaxşılıq uğrunda mübarizə
əzmi ilə tamamlanmadıqca qəbula keçməz belə-mənəvi tövrümüzü dəyişmədikcə,
insani dəyərimizi anlamadıqca, milli taleyimizi düşünmədikcə.
Təhsil, təbliğ, mühit sıradan bəxti gətirməyən
gələcəyimizin necəliyi ağsaqqala-ağbirçəyə, dinə-dilə, valideyinə-övlada,
qohuma-qonşuya, torpağa-təbiətə sayğı, sevgi qaynağı olan türk-müsəlman
ailəsinin ənənələrinin, təməllərinin möhkəmliyindən, sağlamlığından asılıdırsa,
böyüyümüz böyük Hacı Bektaş Vəlinin “əlinə, dilinə, belinə və Elinə sahib ol”
tapşırığına əməl etməyimiz qaçılmazdır!
Allah amanında.
Комментариев нет:
Отправить комментарий