Страницы

25.11.2011

Masonluğun iç üzü -1


Dövlət rəhbərliyinin əhəmiyyətli mövqeləri masonlar tərəfindən ələ keçirilmişdir

Masonluq kökü çöldə bir yəhudi təriqətindən başqa bir şey deyil

 Masonluq... Kimilərinə görə müxtəlif intriqalarla dünyanı qarışdıran bir “fəsad yuvası”. Kimilərinə görə, bir-birlərini qoruyub gözləyən seçmələrin qurduğu bir “burjua təşkilatı”. Özlərinə görə isə, tək məqsədləri bütün insanlığı barış və qardaşlıq üzərində birləşməyə çağıran bir “əxlaq məktəbi”. Görəsən bu təriflərin hansı doğrudur? Yaxud gerçəkdə bütün bunlardan çox daha fərqlidir? Bu sualların cavablarını tapmaq üçün, nə “mason əleyhdarı”nın qaynaqlara, nə də masonların “xaricilərə” (özlərindən olmayanlara) etdikləri şərhlərə baxmaq lazımdır. Problemin cavabını ancaq masonların öz üzvlərinə məxsus nəşrlərində tapa bilərik. Bu yazımızda “masonlara məxsus nəşrlər”i araşdıracaq və bunlardan alınan məlumatlarla masonluğun gerçək dünya görüşünü və fəaliyyətlərini açıqlamağa çalışacağıq.

 Mənbələrdə Masonluq 1717-ci ildə İngiltərədə elan edilən bir bağlı dərnək olaraq təsvir edilər. Dərnəyin əslində çox daha əvvəldən bəri var olduğu, amma şərtlər gərəyi "yeraltında" fəaliyyət göstərdiyi şəxsən masonik qaynaqlar tərəfindən də qəbul edilməkdədir. Çoxu tarixçi, masonların özləri də daxil olmaq üzrə, bu quruluşun mənşələrinin məşhur "Məbəd Cəngavərləri"nə uzandığı qanısındadır. Məbəd Cəngavərləri I Səlib yürüşündən sonra Fələstində qurulan işğalçı "Xaçlı Krallığı"nı qorumaq üzrə yaradılmış ordu-təriqət qarışığı bir təşkilatdır. Əvvəllər Xristian bir şəxsiyyətlə ortaya çıxan təşkilat, Qüdsdə əldə etdiyi bir sıra mistik təlimlərin təsiriylə Xristianlıqdan qopmuş və 14-cü əsrin başında Papa və Fransa Kralı tərəfindən reallaşdırılan bir əməliyyatla dağıdılmışdır. Ancaq məşhur qanıya görə Məbəd Cəngavərləri yox olmamış, yeraltında təşkilatlanmış və nəsildən nəsilə köçürüləcək bir ənənə qurmuşlar. Avropanın Kilsə nüfuzundan ən uzaq küncü olan Şotlandiyada təşkilatlanmışlar və o dövrün ən əhəmiyyətli dərnəklərindən biri olan "divarçı loncalarına" sızaraq bunları ələ keçərmişlər. "Lonca"lar zamanla "loja"lara çevrilmiş, yəni divarçılıq anlayışını yalnız simvolik olaraq qoruyan, əsl olaraq fikri və siyasi bir məqsəd güdən bir təşkilat halına gəlmişdir. Masonlar buna "operativ masonluqdan spekulyativ masonluğa keçid" deyərlər. Masonluğun ana vətəninin Şotlandiya olmasının səbəbi bu hekayədə gizlidir.
 Türk masonların öz üzvlərinə məxsus nəşrlərindən biri olan Memar Sinan jurnalında, Məbəd Cəngavərləri (Templier) təriqəti ilə masonluq arasındakı əlaqə belə açıqlanmaqdadır: "Kilsənin təzyiqi ilə Fransa Kralının 1312-ci ildə Templier təriqətini bağlaması və mallarını Qüdsdəki Saint Jean cəngavərlərinə verməsi ilə Templierlərin fəaliyyəti ortadan qalxmadı. Bunların böyük bir əksəriyyəti o zaman çalışmaqda olan Avropadakı mason lojalarına sığındılar. Templierlərin başçısı Mabeignac isə ətrafındakı bir qrup Templier ilə Skoç divarçısı qılığında və Mac Benach taxma adıyla Şotlandiyaya sığındı. Skoç kralı Robert Bruce onları çox yaxşı qarşıladı və Şotlandiyadakı mason lojaları üzərində böyük bir fəaliyyətə sahib olmalarını təmin etdi, bunun nəticəsində Skoç lojaları həm peşə, həm də fikri baxımdan böyük bir mərhələ qazandılar. Mac Benach sözcüyü bu gün belə masonlar tərəfindən hörmət ilə istifadə edilər. Templier mirasının sahibi Skoç masonları, Fransaya çox illər sonra bu mirası qaytardılar və bu gün Skoç üsulu olaraq bilinən təməli Fransaya atdılar".
 Yenə Memar Sinan jurnalında Məbədçilər ilə masonluq arasındakı əlaqə mövzusunda bir çox məlumat verilər. "Tampliyeler və Hürmasonlar" başlıqlı bir məqalədə; "Tampliye təriqəti tekris mərasimini ehtiva edən ritüeller, günümüzdəki mason ritüellerinin bənzəridir" deyilməkdədir. Yenə eyni məqaləyə görə, "Tampliye təriqəti üzvləri bir-birlərinə, eyni masonluqda olduğu kimi, qardaşım deyərlər." Yazının nəticə qisimində isə belə deyilməkdədir: "Tampliye təriqəti və masonluq təşkilatı bir-birlərini diqqətə çarpan ölçüdə təsir etmişlər. Hətta korporasyonların ritüelleri sanki Tampliyelərdən kopye edilmiş deyiləcək qədər bənzərdir. Beləliklə, masonluğun böyük ölçəkdə Tampliyelərlə qaynaşdığı və əslində xüsusi kimi görünən masonik ezoterizm (gizlilik) içində əhəmiyyətli ölçülərdə Tampliye mirası olduğu ifadə edilə bilər. Xülasə olaraq, araşdırmanın başlığında ifadə edildiyi kimi, masonik kralı sənət və inisiyatik-ezoterik xəttin başlanğıc nöqtəsi Tampliyeler, son nöqtəsi də hürmasonların olaraq qəbul edilə bilər".
 Nəticədə masonluğun mənşəyinin Məbədçi təriqətinə qədər uzandığı məlum olur. Bu təriqət Xristian Avropa nizamında qadağan edilməsiylə birlikdə yeraltına enmiş və uzun zaman içində masonluğa çevrilmişdir (Harun Yəhya, Kobudla və Masonluq). Bu vəziyyət bizə əhəmiyyətli bir gerçəyi daha göstərməkdədir: Masonluq, ilk meydana gəlməyə başladığı dövrdən etibarən həmişə Avropadakı Xristian nizamına qarşı olmuşdur. Kilsəyə, dini təşkilatlara, monarxiyalara müxalif çıxmış, bunları ortadan qaldıraraq yeni bir "dünya nizamı" qurmaq istəmişdir. Masonlar ilə bəzi yəhudilər arasındakı məşhur əlaqə də əsl olaraq buradan qaynaqlanar. Yəhudilər də Avropadakı Xristian nizamdan narahat olduqları üçün, bir qisim yəhudilər masonlarla təbii bir ittifaq yaratmışlar. Necə ki 14-cü əsrin əvvəlindən etibarən Avropa tarixinə istiqamət verən əhəmiyyətli hadisələrdə Məbədçilərin -və onlarla əlaqə halındakı bəzi yəhudilərin- izlərini görmək mümkündür. Tarixçilər tərəfindən qeyd edilən bəzi maraqlı hadisələr belədir: Fransadakı Provins bölgəsi, Məbədçilərin əhəmiyyətli sığınacaqlarından biriydi. Həbslər əsnasında bir çoxu burada saxlanmışdı. Bölgənin digər bir əhəmiyyətli xüsusiyyəti isə, eyni zamanda Avropanın ən diqqətə çarpan Kobudla (Yəhudi mis idisizmi) mərkəzi olması idi. Provins, sözlü bir ənənə halındakı Kobudlanın kitaba töküldüyü yer oldu. 1381-ci ildə İngiltərədə partlaq verən Kəndli Qiyamı, tarixçilərin qəbuluna görə, bir növ "gizli təşkilat" tərəfindən qızışdırılmışdı. Masonluq tarixini araşdıran mütəxəssislərə görə, bu "gizli təşkilat" Məbədçilər idi. Qiyam sadə bir ictimai partlamanın kənarında, Katolik Kilsəsinə istiqamətli planlı bir hücum idi.
 Bu qiyamdan yarım əsr sonra Bohemya bölgəsində John Huss adlı bir din adamının Katolik Kilsəsinə qarşı başlatdığı müxalifətin və ardından gələn qiyamın da pərdə arxasında Məbədçilər vardı. Dahası Huss, Kobudla ilə çox yaxından maraqlanmış bir adam idi. Doktrinalarını inkişaf etdirərkən özündən təsirləndiyi ən əhəmiyyətli ad olan Avigdor Men Isaac Quru, Pragdakı yəhudi camaatının xaxamlarından və bir Kobudlaçı idi. Bu kimi nümunələr, Məbədçilərin (masonların) Avropada bir ictimai nizam dəyişikliyi arxasında olduğunun işarələridir. Bu dəyişiklik, Xristianlıq təməlində yüksələn Avropa mədəniyyətinin dəyişdirilməsi, bunun yerinə dinsiz bir mədəniyyət yerləşdirilməsini nəzərdə tuturdu. "İşıqlanma" çağı olaraq adlandırılacaq bu mədəni dəyişmənin ardından isə, siyasi dəyişikliklər gələcək idi. Fransız İnqilabı, İtalyan İnqilabı kimi...

(Ardı var)              http://profliqa.blogspot.com/

Комментариев нет:

Отправить комментарий