09.03.2021

Murdar feministlərin işi ailə dağıtmaqdır

Kəramət Böyükçöl

Oğlumun anasından ayrılmışıq. Məhkəmə uşağı ana himayəsinə, anası da mənə verib. Uşaq mənlə qalır.
Bu gün ürəyimdən keçdi ki, oğluma bir gül, bir də mişka alım, aparım anasının bayramını təbrik etsin.
Nə qədər düşündüm, daşındım, ora getdim, bura gəldim, bacarmadım. Heç uşaq özü də istəmirdi.
Amma mən nəsə edə bilərdim. Bacarmadım.
Çünki o özü məni sevə-sevə, birinci kursda oxuyarkən Bakı Dövlətdə dərsə girməyib mənə çantasında pivə alıb gətirə-gətirə aramızda sevgi yarandı, ailə qurduq, oğlumuz oldu. Sonra xırda ailə problemlərinə görə o feministlərlə gizli əlaqə qurdu, ailəmiz dağıldı.
Feministlər bizim boşanmağımız üçün ona vəkil tutdu. Məlum oldu ki, mən içib onu döyürəmmiş.
Həmin vəkil də Şəhla Hümbətova idi.
Şəhla xanımla görüşdüm. Mehriban Zeynalovaya zəng elədim. Heç kimə heç nə izah edə bilmədim və biz axırda ayrıldıq.
Bu gün aksiya keçirən feministlərə yazdım ki, elə deyil. Dedilər, döymüsən, vəssalam. Və mən başa düşdüm ki, bunların işi ailə dağıtmaqdır.
Və mənim keçmiş xanımım, Şamaxının meşələrindən başqa həyatda heç nə görməyən, mənimlə ailə quran, sonra ayrılan, Şamaxıya gedən, feministlərin gedib onu Şamaxıdakı ata evindən də qaçırtdığı, bu günsə tək yaşayan, guya feministlərin azadlığa çıxardığı qadın hələ də özünə iş tapa bilmir.
Dəfələrlə məndən xahiş edib ki, mənə iş tap.
Alınmayıb.
Bu qadınların, başda Mehriban Zeynalova olmaqla hamısının işi ailə dağıtmaqdır.
Onların çörəyi, dolanışığı bundan çıxır, buna görə hesabat verib dağıtdıqları ailələrin sayına görə xaricdən qrant alırlar.
Bu əxlaqsızlara uyub da ailəmizi dağıtdığı üçün mən öz içimdə güc tapıb oğluma gül alıb deyə bilmədim ki, get ananı təbrik elə.

Комментариев нет:

Отправить комментарий