28.06.2011

"Azerbeycanda beni çok seviyorlar"


Tanınmış türk sənətçisi və köşə yazarı Ayşe Özyılmazel ilə əməkdaşımız Tural Balabəylinin söhbətini sizə təqdim edirik

-Ayşe Özyılmazel kimdi?
-Ayşe Özyılmazel kalemi ile dobra-dobra konuşan Türkiyenin “Sabah” qezetisinin ünlü köşe yazarıdı. Ama 2009 yılında kendi ismimi taşıyan ilk albüm yapdım. 2009 yıldan bu yana beni şarkıcı olarakda tanıyorlar. 18.04.2011 tarihinde “Sıfır Makyaj” isimli albüm ile muzıkseverlere merhaba söyledim.

-Ayşe Özyılmazel için sevgi ne anlam taşıyor?
-Bu heyatda benim için her bir şeyin anlamı var. Ben sevgisiz duramam ki...

-Hangi ülkelerde olduz ve hangi ülkelerin kültürünü beyendiniz?
-Çok ülkelerde oldum ve çok ülkelerin kültürünü menimsedim. Ama türk ülkelerinin kültürü bir alemdi.

-Azerbeycanla ilgili düşüncelerinzi anlata bilirmisiz?
-Azerbeycan benim için yad ülkü değil. 29 mayısda Azerbeycanda restoranların birinde Mustafa Ceceli ile konserim oldu. Bu konserden anladım ki, azerbeycanlılar beni ve Mustafa Cecelini çok seviyorlar. Azerbeycanda beni seven arkadaşlarım var. Bazen bana işlərimde yardımcı oluyorlar. Baküde ki, konserimizi teşkil eden bir arkadaşımızın babası oldu.

-Ayşe hanım nedən korkar?
-Sevdiklerimi kaybetmekden korkarım.

-Sevdiyiniz doğum günü hediyesi?
-Musta Ceceli doğum günümde deyerli bir saat hediye ederek, “İyi ki doğmuşsun arkadaşım mutlu mutlu yıllara…”

- Röportajı beyendinizmi?
-Evet beyendim. Bu röportaj kısa tanıtımda diye biliriz

Tural BALABƏYLİ

Комментариев нет:

Отправить комментарий