28.06.2011

Ülkər Ucqar. Bu gecə mənim

Yetişdikcə

         nar kimi

           çatlayan bu gecə

                       mənim!

Göy məçidimizin itən

                           kərpiclərini

qumral gözlərindən

gilə- gilə

        dərib yerinə quyum.

Təbriz zəlzləsinə bir daha gəl demişəm

                                                              bu gecə.

Məçid çaxırlı

Boyalar sərxoş

aç gözlərini

       bizim naxışları ver!

Məçid çaxırlı

Boyalar sərxoş

ağ dunla önümdə səmaha gələn bu gecə

                                    mənim!

“Yürü gözəl yürü yolundan qalma!

İyidin alnına yazılan gəlir..” *

Getmək istəyənlərin səmahına

            ayağı gələn iyid qurbanı!

Haraya  baş götürmək istəsən

                        götür bu gecə

mən yazıram alnını

          İyidciyim canım!

Tanrının barmaqları xınalı.

Dan sökülmədən

       addımların

              dönəsi

    getdiklərin

                dönəsi.

Nar danalıram sənə!

Gülgəz nar

      bu gecə

                mənim!

Sən

          bu gecə

                      mənim!

Alnına yazılan

                bu gecə

                      mənim!

Комментариев нет:

Отправить комментарий