23.11.2020

Vətən naminə hamı şəxsi-qərəzliklərini kənara qoymalıydı

Musa Qurbanov

RUSİYADA OLAN AZƏRBAYCANLILARIN VƏTƏNİN BU ÇƏTİN VAXTINDA VƏZİFƏSİ, RUSİYA MEDİASINDA QARABAĞIN AZƏRBAYCAN TORPAĞI OLMASINI SUBUT ETMƏKDİR. ƏGƏR BUNU ÖZÜ EDƏ BİLMİRSƏ, ONDA BACARANA KÖMƏK ETMƏLİDİR, YOX ONDA VƏTƏNPƏRVƏR DEYİLDİR.
Mən 28 il bundan qabaq Moskvada Əhli-beyt cəmiyyətini yaradanda başa düşdüm ki, qanı xarab insanlar necə də islama təhlükəlidirlər.
Bu 28 ildə çox xoşagəlməz hadisələr olub, inşallah gələcəkdə yazaram onları. Bu bir kitabdır.
Bu gün Rusiyada azərbaycanlıların içində iki-üç politoloq var və onları da blok ediblər. Hər yerdə ermənilərdirlər.
Qarabağ hadisəsində məni Rusiyada bütün telekanallar bloka saldılar. Bilirsiz ki, hansı azərbaycanlı Qarabağa dəstək olubsa onları daha Rusiya telekanallarına buraxmırlar.
Gərək ki Moskvada yaşayan azərbaycanlılar, məxsusən dindarlar mənə arxa olmalı idilər və mən Rusiya telekanallarında Qarabağ haqqında düzgün məlumat verərdim. Gərək vətən naminə hamı şəxsi-qərəzliklərini qırağa qoyardılar və hamı vətən naminə bir olmalı idi.
Düşmənlərin mənə qarşı aparılan əks təbliğatlarını hesabına bu baş tutmadı.
Belə çıxır ki, bunlar üçün şəxsi-qərəzlikləri vətən sevgisindən üstündür.
Çox çətinlikdən sonra nəhayət mən çıxış etdim və Azərbaycana dəstək verdim. Axı həmin çıxışımı hamı paylamalı idi. Bilirsiz niyə etmədilır?
Çayxana politoloqları və münaffiqlər mənim çıxışıma blok qoydular.
Amma doğma yurdumuzun Azərbaycanın dünya mediasında belə çıxışlara ehtiyacı vardır.
Aman belə münafiqlərin əlindən!

Комментариев нет:

Отправить комментарий