17.11.2019

"Elçin Əlibəyli mənimlə cinsi əlaqədə olmaq istəyirdi" – Müğənni Kərimdən ŞOK İDDİA

Müğənni Kərim Abbasov televiziya aparıcısı Elçin Əlibəyli haqqında şok açıqlamalar verib.
Sonxeber.az xəbər verir ki, Kərim Abbasov bu barədə İnstaqram səhifəsində məlumat yayıb. Müğənninin iddiasına görə, aparıcı Elçin Əlibəyli onunla cinsi əlaqədə olmaq istəyib.
Guya Əlibəyli onunla cinsi əlaqəyə girmək üçün illər öncə Kərimlə müqavilə imzalayıb. Kərim isə müqaviləni cırdığına görə Elçin və müğənninin keçmiş həyat yoldaşı prodüser Təranə Səmədova əlbir olaraq ona qarşı oyun oynayıblar.
Kərim Abbasov şəxsi instaqram hesabındakı paylaşımında Elçin Əlibəylinin ona dəfələrlə təcavüz etmək istədiyini deyib:
“Camaat, eşidin və bilin. Bu erməni dığası, (niyə erməni dığası? Bilmədiyiniz çox şey var, dostlar) Elçin adlı p…. mənimlə 12-13 il əvvəl məni sevdiyinə görə və mənimlə cinsi əlaqədə olmaq üçün daha yaxın tutmaq üçün kontrakt bağladı. Heç vaxt mən bununla tək qala bilmirdim qorxudan. Qurşaqdan aşağı onun əl atmaqlarından bezmişdim. Hər dəfə məni divara dirəyirdi və nələrsə tələb edirdi. Bu oğraşdan qaçası oldum və kontraktı cırdım. Vəkillərin mənə verdiyi düzgün məsləhətlərlə. O da məndən əvəc çıxmaqdan ötrü səbr edib gözlədi və Təranə ilə birləşib məni efirlə vurdular. Öz cinsi azlıq adını mənə qoymağa çalışdı. İndi siz fikirləşin, bir tərəfimdə oturub insan alveri edən, “Mama Roza” Təranə, digər tərəfimdə də mənimllə cinsi əlaqədə olmaq istəyən və arzusu ürəyində qalan Elçin Əlibəyli… Mən həm Təranənin, həm də Elçinin qurbanı oldum. 3 badam, 1 qoz eləmişdin efiri, ay p…. Elə bil, efirə azərbaycanlıları kiçiltmək üçün gəlmişdin. Ona görə ki, sən erməni dığasısan. Qardaşın Oqtay səninlə danışmaya-danışmaya səni qoydu qabağına, başa saldı ki, p..u qaynatmısan, Kərim də onların üstünü açır. Nə qədər gec deyil, efirdən sürüş… Ay kişi qəhbəsi, sən ATV kanalında işləyəndə orada kimlərin balalarına əl atmısan və kimləri incitmisənsə onlarla yığışıb sənə cinayət işi açacam. Sən mənim əlimdən rahat qurtula bilməyəcəksən. İnşallah, etdiklərin balalarının qabağına çıxsın. O Allaha ki, mən səcdə edib baş qoyuram, o Allahı ki sən inkar edirsən ha, səni ona tapşırıram. Allah səni elə günə qoysun ki, necə ki qoyub, hər dəfə əlini açanda deyəsən “mənim günahım nə idi”? Sənin günahın məzlumların ahını tapdamaq idi. Oturduğun vəzifədən sui-istifadə etmək idi. Balaların hər dəfə axsıyanda, başlarına bir hadisə gələndə Allahdan bil ki, mənim və mənim kimilərin ahıdır. Mən də bir ata-ananın övladıyam. Məni elə vurmağa haqqın yox idi. Mən hələ də o ümidlə yaşayıram ki, sən məni məhkəməyə verəsən. Əsl qara günlərin ordan başlayacaq”.

https://aqreqator.az/az/medeniyyet/408646

Комментариев нет:

Отправить комментарий