07.08.2015

Anar Əhəd - Müstəzad

Şair yaranıb aləmə Allah tərəfindən,
Söz var eləməkçün.
Cahillərə bir ox ataraq vur hədəfindən.
Huşyar eləməkçün.
Tük çatmasa diz oynağa saqqal demərik biz.
Bir nur kimi çöhrə.
Bir barmağa, üç barmağa saqqal demərik biz.
Ən az yarı metrə.
Neynim əxi saqqal uzanıb biz kimi batsın?
Ümmət yoludur bu?
Əl vurma amandır qoy uzansın dizə çatın.
Sünnət yoludur bu.
Baxdım nəyə oxşar belə görkəm və düşündüm.
Axırki nəhayət.
Tapdım kökü hardan sizə çatmış, nə düşündüm?
Dəhşətdi bu dəhşət.
Var bir keçi buynuzludu, saqqaldadı, bığsız.
Ayaqları çarpaz.

Get rəsminə bax gör necə bir haldadı bığsız. 
Var qolları pərvaz.
Allah bizə yar ol belə məzhəbləri qaldır.
Qoyma sola İslam.
Məzhəbdə zəhərnən gəzən əqrəbləri qaldır.
Qoy bir ola İslam.
Çıx car elə aşkar de ki, Sünni, Şiə qardaş.
Əlbət Ömər üçün.
Xəlvət çəkilib bəs oxuyursan niyə qardaş ?
Lənət Ömər üçün?
Əhsən sənə əhsən, belə qardaşlığa əhsən.
Dilşad ola düşmən.
Dindir Anarın qəlbini dinsin, danışım mən.
Ey sünni eşit sən.
Peyğəmbərə mənsub yolumuz sünnə deyirsən.
Tək haqq yolu varmış.
Gördüm necə haqdır, görəsən sən nə deyirsən?
Dörd cür qolu varmış.
Dörd qollu olan məzhəbə haqq yol demərəm mən.
Allahdı pənahım
Həm bir şiə tək alimi rəhbər edərəm mən?
Həzrət Əli şahım.
Ey dil, de ki, bir məzhəbə mənsub deyiləm mən.
Eşq əhliyəm ancaq.
Eşqim mənə nurdur, məni qoymaz əyiləm mən.
Etmiş uca bir daq.
Eşq Əhli-Beyitdir məni Allaha yönəldən.
Hər an mənə nurdur.
Şeytan çalışır azdıra, çox düşsədə əldən,
Quran mənə nurdur.
Sübhan mənə nurdur.
Rəhman mənə nurdur.
İman mənə nurdur.
Hər an mənə nurdur.

Комментариев нет:

Отправить комментарий