09.06.2015

Beynəlxalq Sığorta Şirkəti vətəndaşları aldadaraq sığorta pulu ödəmək istəmir

Beynəlxalq Sığorta Şirkəti adlı qondarma qurum, vətəndaşlara birbaşa sığorta pulu ödəmək əvəzinə reketliklə məşğul olur

Redaksiyanın poçtundan

Azərbaycan Respublikası Dövlət orqanlarına         Surəti: Media orqanlarına

Yazıb sizə bildirirəm ki, Beynəlxalq Sığorta Şirkəti adlı yəhudi şirkəti məni məhkəməyə verərək pul tələb edir. Məsələ burasındadır ki, 17 may 2015-ci il tarixdə Bakı-Astara trasında mənim atımı “Hunday Sonata” markalı, 90-CF-081 nömrəli avtomobil vurmuşdur. Həmin maşın mənim atımla birgə həmkəndlim Əzizağa adlı kişinin də atını vurmuşdur, nəticədə onun atı ölmüş, mənim atımın isə qıçı sınmışdır. İndi bu qondarma “Beynəlxalq Sığorta Şirkəti” adlanan təşkilat vətəndaşa sığorta pulunu özü ödəməli olduğu halda, həmin pulu mənim boynuma yükləyir.
Sizə yazmağımda məqsədim odur ki, onların qruzladığı adam təkcə mən deyiləm, Azərbaycanda minlərlə adam bu şirkət tərəfindən mənim kimi tələyə salınmış, əsl reket üsulu ilə qruzlanmışdır. Məsələ bundadır ki, Beynəlxalq Sığorta Şirkəti adlı bu qondarma şirkət avtomobil alan vətəndaşları zor-xoş sığorta etdirir, amma maşın əziləndə həmin pulu sürücüyə ödəmir, o pulu onun-bunun, mənim kimi biçarələrin boynuna qoyur. Beynəlxalq Sığorta Şirkəti adlı qondarma şirkət bu yolla milyonlarla manat pulu qazanır, amma həmin puldan maşını əzilən vətəndaşlara bir qəpik də çatmır. Onlardan soruşmaq lazımdır ki, sürücü elə bu sığorta şirkəti də olmadan günahkarı məhkəməyə verib ondan Ədliyyə işçiləri vasitəsilə pul ala bilərdisə, bəs onda siz nə işlə məşğulsunuz? Dəvə başı tutursunuz? Yoxsa hazırının naziriniz? Xahiş edirəm araşdırasınız, onlara bu səlahiyyətləri kim verib?
Mən, eləcə də bu cür yəhudi sığorta şirkətlərinin və bank təşkilatlarının tələsinə salınmış sadə Azərbaycan xalqı bilmək istəyirik ki, ölkəmizdə bu cür yəhudi oyunlarına nə vaxt son qoyulacaq? Hər evin iki-üç krediti var, 8 milyonluq Azərbaycan xalqı yəhudi banklarının əsirinə çevrilib, gecə-gündüz işləyib banklara sələm ödəməklə məşğuldur, bir tərəfdən də bu cür sığorta şirkətləri qanımızı içir. Gəlin baxın, mən uçuq daxmada yaşayıram, el sözü ilə desək,  bir həsirəm, bir Məmmədnəsir. Mənim kimi ac-yalavac insanların bu ölkədə heç yerdən qara qəpik də olsun qazancı yoxdur. Heç yerdən gəlirimiz yoxdur. Müstəqilliyin ağrı-acıları, fəsadları milyonlarla azərbaycanlı kimi mənim də başımda çatlayıb. Ailəm günlərlə yeməyə çörək tapmır, övladlarım cır-cındırın içində gəzir. Müstəqillik yaranandan ölkəmiz müxtəlif yəhudi bankları və bu cür qondarma “Sığorta” şirkətləri ilə dolub, xalqı ağır şərtlərlə sələmə və reket haqqına otuzdurublar. Xahiş edirəm bu cür sığorta şirkətçiləri həbs olsunsun! Xalqı minib çapırlar, əsəblərimiz gərilib. Tək mən deyiləm, ətrafımda tanıdığım yüzlərlə, minlərlə adam var ki, 20 ildir 36-46 faiz bank sələminə otuzdurulub. Dünyanın heç bir ölkəsində belə bir ağır faizli bank sələmi yoxdur. Mənim anamın da 12 min dollar bank borcu var, bütün qohumlarımızla yığışıb bu borcu necə verəcəyimizi düşünürük, yəqin ki ata evimizi bank tezliklə bizim də əlimizdən alacaq. Bir tərəfdən də Sığorta şirkətləri zəli kimi Azərbaycan xalqının canına yapışıblar. Belə hallar Azərbaycanda on minlərlə, yüz minlərlədir. Rusların o vaxt Azərbaycanlılara verdiyi evləri, həyətləri indi yəhudi bankları əlimizdən alır. Belə halları Azərbaycan vətəndaşları nə qədər hökumətə, dövlət orqanlarına yazsa, şikayət etsə də, xeyri yoxdur. Hökumətin banklara və sığorta şirkətlərinə gücü çatmır, çünki bu təşkilatlar beynəlxalq Sionistlərin əlindədir. Banklar və Sığorta şirkətləri açıq-aşkar deyirlər ki, hökumət bizim işimizə qarışa bilməz, gedin kimə şikayət edirsinizsə edin. Ona görə də keçmiş SSRİ-ni həsrət hissi ilə xatırlayır, yenə də o günləri arzulayır. Bizi bank zülmündən və Beynəlxalq Sığortaçıların təcavüzündən xilas edən qüvvə lazımdır.
Məni məhkəməyə verən bu “Beynəlxalq Siğorta Şirkəti”nin tipik yəhudi familiyası olan “İddialar Departamenti”nin direktoru Fərhad İzmayılov adlı birisi mənə məktub yazaraq bildirir ki, əzilmiş “Hunday Sonata” maşınını sən düzəldirməlisən. Həmin məktubun kopyasını sizə göndərirəm. Gəlin görək bu “İddialar Departamenti” adlı qurum kimdir? Nə işinə baxır? Əslində bunlar hazır reket qurumlarıdır. Vətəndaşlara, məhkəmə sisteminə, o cümlədən Ədliyyə işçilərinə təzyiqlər edərək pulu doğuzdururar, halbuki adi məntiqə əsasən belə o pulu maşını əzilən sürücüyə özləri verməliydilər. “İddialar Departamenti” də bankların “Problemli Məsələlər Üzrə Şöbələri” kimi reket təşkilatlarıdır, onların işi araşdırılmalı, hüquqi qiymət verilməli, haqlarında cinayət işi başladılmalıdır. Bu adamlar on minlərlə adamın evini, əmlakını əlindən alıblar, heç nəyin üstündə qruzlayıblar. 
İddialar Departamentinin direktoru Fərhad İzmayılov mənə yazdığı məktubu guya “Mövcud sığorta qanunvericiliyinə uyğun olaraq” əsaslandırır, guya bu adam qanunçudur, mən isə qanunlara tabe olmayan cinayətkaram. Hər şeydən əvvəl mən Azərbaycan vətəndaşıyam. Camaat lox deyil. Axı bunu bilməyən yoxdur ki, bu cür xarici sümürücü şirkətlər bizim kimi ölkələrə doluşmağa başlayanda öncə Qanunvericilikdə dəyişiklik etdirib, ora özlərinə sərfəli maddələr əlavə edirlər. Yəni soyğunçuluq qanuni olsun! Bu cür biabırçılıqlara nə vaxt son veriləcək, o günü gözləyirik. Artıq bunların əlindən cana bezmişik! 
Bu cür Beynəlxalq Sığorta Şirkətləri və bank təşkilatları Azərbaycan xalqına qoyun kimi baxırlar. Maşının atı vurmasına görə mən günahkar deyiləm. O at il boyu evdə olmur, çöldə otlayır, üzünü də aylarla görmürəm. Qəza olanda mənə xəbər çatdı, hadisə yerinə gəldim, savadsız olduğuma görə yol polislərinin hansı protokol tərtib etdiklərindən də xəbərim olmadı, amma onlar mənə dedilər ki, səndə günah yoxdur, narahat olma, sənə heç bir zərər dəyməyəcək. At da mənə lazım deyildir, gəlsinlər atı həbs edib aparsınlar, onsuz da müstəqillik yaranandan Azərbaycanda hər cür qəribəliklərlə rastlaşırıq. Durduğumuz yerdə bəlaya keçirik. Heç nədən adama problem yaradırlar. Ruslar adamı məhz belə bəlalardan qoruyurdu, niyə onları ölkədən qovdunuz? Xalq başlı başına qalıb. Elə bir ailə yoxdur ki, ahu-zar içində olmasın. Ölkədə pul yoxdur, xalq acından qırılır və pul götürmək üçün ağır şərtlərlə sələm verən banklara üz tutmalı olur. Banklar fantastik faizlə verdiyi qisamuddətli 1000 manatın muqabilində belə utanmayıb həyətləri gəzir, evə baxır, ailədə hamını sorğu-sual edir, inəyi-qoyunu sayırlar. Heç ingilislər Hindistanda bunu etməyib. Beynəlxalq Sionist şirkətləri zəli kimi doluşublar Azərbaycana, pul çıxarmağa dır-deşik axtarırlar. 
Tək mən deyiləm, minlərlə, on minlərlə adam bunlardan narazıdır, heç kimə sığorta pulu vermirlər, onu-bunu qruzlayırlar ki, get pulu ondan al, bizlik deyil. Belə ağçılıq olarmı? Əsəblərim tamam çəkilmişdir. Qəza nəticəsində mənim və həmkəndlim Əzizağa kişinin atını maşın vurmuşdur, onun atı ölmüşdür. Necə olur ki, Əzizağanı heç kim məhkəməyə çağırıb iddia etmir, amma məni çağırırlar? Əgər düz oğlansansa onu da çağır da! Çağırsan guya nə deyəcəksən ki? Əzizağa da, mən də hadisə zamanı ziyana düşmüşük, onun atı ölüb, mənim isə atımın qıçı sınaraq yarasız hala düşüb. Bəlkə bu hadisədə elə həmin maşın sürücüsü günahkardır? Lap tutaq ki, günahkar deyil, axı o pulu maşının düzəldilməsinə biz yox, bax elə bu qondarma “Beynəlxalq Sığorta Şirkəti” adlı qurum ödəməlidir! Axı vətəndaş maşını alanda bu şirkətə külli-miqdarda sığorta pulu ödəyib. Gəlin görək “Beynəlxalq Sığorta Şirkəti” hansı maşını əzilənə birbaşa pul ödəyib? Xahiş edirəm ki, cinayət işi açılsın, “Beynəlxalq Sığorta Şirkəti” cəzalandırılsın, Azərbaycan xalqından müxtəlif fırıldaqlara qopardıqları milyonlara pul geri qaytarılsın.

Məlik Xəlilov
Cəlilabad rayon sakini

“Beynəlxalq Sığorta Şirkəti”nın telefon nömrələri:
(99412) 596-22-02, Faks: (99412) 596-22-12
Qısa telefon nömrəsi: *1000
Ünvanı: Bakı şəhəri, C.Cabbarlı küçəsi, 40C, “İİC Bulding”.
E-mail: iic@iic.az

Комментариев нет:

Отправить комментарий