14.07.2012

QƏDDAFİNİN SON BƏYANATI

«Əziz Li­viya xalqı! Təx­ri­bata uy­ma­yın ! Mən heç vaxt sizə qar­şı si­lah iş­lət­mə­mi­şəm və  iş­lət­mə­rəm! Siz mə­nim öv­lad­la­rım­sı­nız. Ata öz öv­la­dına qar­şı necə si­lah iş­lədə bilər? Mə­gər siz bil­mir­si­niz ki, na­tə­miz Qərb çir­kin təx­ri­bat apa­rır? Li­vi­yada baş ve­rən­lər ABŞ-ın və Qər­bi Av­ro­pa­nın ya­ban­çı əməl­lə­ri­dir. On­la­rın məq­sədi Li­vi­yanı diz çök­dür­mək­dir. Siz bunu başa düş­mə­li­si­niz. Bu mur­dar ka­fir­lər və Al­lah­sız­lar sizi yol­dan çı­xart­mış­dır. On­la­rın ya­lan­la­rına və təx­ri­bat­la­rına uy­sa­nız Li­vi­yanı məhv edər­si­niz. Mə­nim­lə olun, bu ka­fir­lərə qar­şı bir­gə vu­ru­şaq. Qoy Al­lah Li­vi­ya­nın xi­lası üçün bizə yar­dım­çı olsun. On­lar de­yir­di­lər ki, mən Ve­nesue­laya qaç­mı­şam. Gö­rür­sü­nüz ki, mən si­zin­lə bir yer­də­yəm. Mən heç yerə qaç­ma­mı­şam, qaç­ma­ya­ca­ğam. Li­vi­ya­nın azad­lığı uğ­run­da şə­hid olana qə­dər dö­yü­şə­cə­yəm. Bu dö­yüş­də mə­nim­lə bir yer­də olan­lar da, ol­ma­yan­lar da mə­nim öv­lad­la­rım­dır. Amma mən öv­lad­la­rı­mın ha­mı­sı­nın bir yer­də ol­ma­sını arzu edi­rəm. Qoy bir öv­lad o bi­rinə qar­şı gül­lə at­ma­sın».

Комментариев нет:

Отправить комментарий