20.12.2012

Biz bedavayıq eskici

Mehemmed Gergerli

Ehhhhhhh,
Ana, ata, bacı
Lütfen ağlamayın
Men ölmemişem ki,
biraz feqet qonşumuzun oğluyla ferqli yaşayıram neçe ildir,
Yanlız biraz çox sevdim qaranlıq otağımı, yasaq kitabları,
Geceleri gec yatdım
bağçamızdaki, alma ağacını kesdim,
yerine iki gül ekdim,
Açdılar- soldular, açdılar- soldular hey!
sanıram atam ekmişdi eriyi!
Sonralar Marks girdi yuxuma
sonralar üşüdüm düşündükce,
beynimden atdım siberiyaya onu,
belke sürgünlük dadını çeke,
nezimin çekdiyi ahlar kimi!

“Çav bellanı“ gördüm bilim yurdumuzda
Tebriz italiya dağları olmadı mene, partizan becertmedi!
Axi, SOLmuşdu çiçekleri...
Meni bağışla ana,
quran oxumağı yaxşı bacarmadım,
sadece biraz ipsiz oldum!
Ehhhhhh boş ver, daha besdi kiçildim, getmeliyem!
Ağlım başımda, qınama meni “yarğıc“
Sen yasaların içinde kefini sürmekde ol,
Biriside “evinde“ sürer gencliyini!
Sen unutdun, belkede yoruldun kimliyinden, ne bilim belkide yırtıldı başmaqların
Yadındamı?!!!
Gözlerimizin önünde qan fışqırdı nedanın qulaqlarından,
Boş ver çox önemli deyil bunlar,
Düşündükce yorular, deli olar, qaçar qaçar qaçar, durar bir tirenin önünde,
Sonra başına çalar anası, biter anıları...
Ehhhhhhh, boş ver, inan bilirem dediklerini
Geceni mene burax,
Gec olmadan sevmeliyim,
Axi, Qadınlarım öler seher azanlarında...
Ehhhhhhhh, ay lokomotivçi, sen hardan bileceksen kiiiii
Doktoru Metadon burosuna verdiklerini,
Sonra, ellerini qabar etmelerini!
Her gece, Ağladı 19il oxuduğu kitabların yarpaqlarına,
Sel apardı “nation“ sözcüyünü!
Ehhhhhh, gözlerini üz üzümden
Biraz içgi boşat,
gel birlikte oxuyaq qocalmış uşaqların mahnısını, belke “semed geldi güle güle“!
Yox, get yat, semed boğuldu beyinlerde!
Ehhhhhhh, yoruldum kafe sözlerinden,
Yoruldu dörd yolun qezete satanı!
Yoruldum, yoruldun, yoruldular, yorulacaqlar...
Doğru deyirsiniz, hitlerden çox danışmayın , biraz sizde yorulun,
Siz kafelerde sığınan beyinlerinizle,
Aydınlaşdırın,
Türk dünyasını birleşdirenden Sonra, nazimi yene tehqir edeceksinizmi?, bizi nece?!
Ehhhhhhhh, dinden hürüme beynime sufi iti,
Men tanrımı, heleb meydanında soydum beynimden,
Son namazımı doktorun cenazesine qıldım!
..........................................
Biz bedavayıq eskici,
Bardanlara bas bizi,
Sonra Gönder “press“ fabrikalarına
Biz modernitenin tökündüleriyik!
Ana, ata, bacı, yoldaş, fikirdaş, sırdaş, qandaş,
bu başıma düşmüş daşlardan her hankısı var,
açsın qapını,
Biraz para borc versin
“Tiryak“ alım
Boş verim beynimi...

Комментариев нет:

Отправить комментарий