11.03.2012

Mən ağ qan ağ


Fərzad Leysi

İlkəlkəl

İlkəlkəl kəl kəkə kəl kəl
Bu anı bu an buraxsam
Mələr kəl mələr
Sonra baxar gözlərini qapar
Baxımır - xımır
Döyüb ,düşdürüb ,öncə düş ,sonra qalqax dəyyuslanma qalqax deyə bağırıb buğlanar qalqax
İstədiyincə istə qarı qarısız qarı
Bu saz saz deyil saz sazalar
Əm sor doy dur dur dur əm sor
Lum lum lumular


Kəsə kəs kəs məməz əm dim dili lili lam lala lalam lam
Lam
Lam lala lalam lam
Də də dəy məməz məz əm dim dili lal lalam
Di dili dilim dilim dilim
Su su sus su sular
So so sonkəl kəl kəkə kəl kəl lə mə lər
Qalqaxmamalar lar

Gıl dadır

Geçən sənə sabahdı sabah sənə geçən mən qadın qaqqıldadır
Mən ağ qan ağ ağ ağa
Odamda adamdı adamdı odam
Qaq qaq qaq qıl dadır
Qadın qaqqəldadır qadın kişi
Kişi mən
Qaq qaq qaq qıl dadır
Geçən sənə sənə mən
Gəldi gedə get mə mə lər  getmə lər
Getdi gələ gəl mə mə lər  gəl mə mə lər
Geçən sənə sabah sənə geçən dünən döndü dpnüş mə lər  dön mə mə lər
Mən əllərin boşar geçən sənə sən  gə bə lər
Dünən dünən
Dünən bu gün geçdi sabah sabahdı



farzadleysi@yahoo.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий