26.02.2012

QARA KVADRAT

Маски

Aytən Nəsibbəyli

 Bu gün
 Mən də bir qara kvadrat çəkib
 Içindəki mənəm desəm,
 Qorxuram,
 Bağışlamaz içimdəki həsrət bunu.
 “eh, məni bu dörd cızığın yaratdığı
 Axmaq dar qəfəsə bənzətdin sən deyər.

Sən ki bilirsən
 Içimdə böyütdüyün bu həsrət
 Bu rəngsiz ölü yalnızlıq
 Nə bir rəssamın təxəyyülündən doğan qara kvadrata
 Nə də sənin kimi minlərlə şairin
 Qaralanmış kağızından gələn
 Şeir adlandırdığı
 cızma-qaraya sığışmaz
 Gəl,
 Anlatma məni, incitmə
 Hər dəqiqəbaşı
 Könlünə əylənmək düşən
 Uşaq təxəyyülünlə.
 Adi,
 Qaranlıq ulduzsuz gecədə
 qoy sakitcə yatırdım mən də
 Gözünə yuxu getməyən uşaq yalnızlığımı .
 Bəlkə mən də bir şair kimi
 Demirəm sənin kimi
 Bəlkə səninkilərdən də sönük adi şeirlərimi
 Ana laylasıtək ,
Вечная любовь Ana doğmalığı ilə
 Pıçıldayım qulağına yalnızlığımın
 Qoy, yatsın sakit olsun.
 Bir az yuxu gedər gözlərimə
 bəlkə mənim də.
 Bəlkə bir az uşaqlığıma qayıdaram
 O arıq, çəlimsiz qızı görərəm yuxumda.
 Qırmızı donu olan,
 Sarısaçlı gəlinciyi
 çimizdirərik birgə.
 Həyətdə gizlənqaç oynayanda
 Böyük uşaqlar bzi oyuna yenə almasa
 Qaşımızı çatıb bir dayanarıq küncdə.
 Xəyalından,
 Elə o andaca qəfildən
 Böyümək keçən balaca dostuma
 Başa salaram.
 Başa salaram ki,
 Böyümə.
 Böyümə ,böyüdükcə
 Böyüyür sənin kimi .
 Bəlkə səndən də tez
 Indi nə olduğunu bilmədiyin
 Qara kvadrat.
 Və bir gün sığmırsan o kvadrata.
 Və onda bilmirsən
 Axmaq kimdi
 Sən
 yoxsa
 Kvadrat?
 Beləcə yaşayırsan
 adını yaşamaq qoyduğun
 özündən başqa heç kimin dözmədiyi
 məqsədsiz sabahsız böyüklüyünü
 bir gün uşaq olmaq ümidiylə.
 Onda asan olur
 küsüb küncdə dayanmaq
 Həyatın
 Bütün qaranlıq künclərini görmüş
 “bəxtəvər” böyük
 Uşaq olmaq istəyir sənin kimi,
 Balaca qız,uşaq.
 Və bir gün nifrət etdiyi,
 Bəyənmədiyi
 O qara kvadrata sığmaq istəyir .
 Sığa bilsə.....
69676336_aaea422d211545879b55a57f4cc3f329 (651x699, 126Kb)

Комментариев нет:

Отправить комментарий