26.02.2012

Qızıl gülə batasın


романтика и любовь Xosrov Barışan

HEYKƏL

Dodağımda
  Öpüşüvün ayaq izi,
Sanki;
  Həsrət heykəlidir
     Qəlbimin bülvarında!!!

YAPRAQ


Səni görcək
 Görüşündən səhərin
    Yaprağın ağlamağın
                       Anlayıram...

24 SAAT

Qaranlıqdan
   Addımımı əsdirmə.
Biz bir
  24 saatıq.
Sən;
  aydınlıqlar qucağında doğulan
                                           Gündüz.
Mən;
 Qaralıqlar qollarında boğulan
                                             Gecə.
Nədəni;
  Qan pəncəsində oğulan
                                 Günəş!
***
Qaranlıqdan
    Addımımı əsdirmə.
***
Hələlik sevdicəyim,
Mən gedirəm,
Sən yaşa həp.
Hələlik.
***
Biz birik,
      Amma...

0f56b954a16b (480x122, 52Kb)
GİZLİCƏ AĞLAYIŞ
kartina[1] (250x250, 17Kb)
O gecə mən də ağladım
                             Gizlicə...

Ey ana...
  Sanmaki daşdir ürəyim,
       O gecə mən də ağladım.
Bir ışıq şırıldadı gözlərimin
                              Damcısına,
Bir hüzün köçdü mənim şənliyimə.
Çökdü üzə baxışlarım.
Anladım onda boşun boşluğunu.
Ulduz-ulduz ışıldadım
                    Zamanənin
                      Qaragöy səfhəsinə.

O gecə mən də ağladım...
Özüm yığışdım özümə,
                     Oldum ana!!!
Bağışla bu kəz məni,
                  Həmişə tək.
Roluvu yansıladım taatrında yaşayışın,
doğdum uşaq,
  Doğumun sancısını hiss elədim.
Və körpəmi
   Sevgimin damarından əmişdirib,
  Düşüncəmin hörüklərində bələyib,
Nəfəslərin nənnisində
      Ahımın lay-lasında
       (Lay-lay dedim ki yatsın,
                  Qızıl güllərə batsın.)
Tumarladım saçlarını.
Baxışın dodağiylə öpdüm üzün
Və sərgisində canımın
  Göstərib yaşayışın fəlsəfəsin gözlərinə,
 Ağlayanda
   Duyğular bağrına basdım biləsin.
Xəstələnəndə
 Gözlərim yumulmadı.
Ürəyi edib sipər sancılara,
Balaca başmağına
   Tikdirib yol yorudan gözlərimi,
            Balaca ayaqlara bir öpücük
 Və ağladım...
Onu 1də həp böyütdüm.

O gecə mən də ağladım...
Çiçəklənəndə arzılar,
                 Soldu gülüm.

Əh, əh...
  Əhə, əhə...
   Bəsdir utan kəs səsivi.
Ana olmaq ürək istər,
Ana olmaq ciyər istər,
IMG_0024 (700x525, 173Kb)Ana olmaq dözüm istər,
Ana olmaq sevgi istər...
     Var mi buna cəsarətin!?
Yo..ox...
  Yo..ox...
    Olanmasan,
Həmin elə
   Sən özüvə
    O quru ərkəkliyin sımışqasın çıtlayaraq
                                                    Şışırt qarın.

O gecə mən də ağladım...
Ürəyimdə mərsiyə,
Oxudu növhə mənə duyğularım.
Ürəyim çırpdı özün
          Qəfəsin miləsinə.
Öz içimdə ağladım.
Sənə bir söz demədim,
                 Deyənmədim!!!
Çünki sən...
 Çünki sən bir anasan,
   Dözənməsən ax balavın gözyaşına.

O gecə mən də ağladım,
                             Gizlicə...

 (350x355, 283Kb)
Özü haqqında: Xosrov Solh Konəndə Sərdəri 1983-üncü  ildə Təbriz şəhərində dünyaya göz açdı. Onun şeirlərinin çoxu sərbəst, iki beytli, qəzəl qalıbındadırlar. Ancaq şair hər üç qalıbda da yenilik yaratmağa çalışır. Xosrov öz təxəllüs adını Barışan seçibdir. Bu ad öz soy adının Türkcə anlamıdır. O bilimyurdunda oxuyan illərdə Aşina adlı derginin ədəbi başyazarlığını  üstələnmişdi. Ayrica iki şeir özəl sayısı dərgisinin (Şəm-i xəyal adlı) başyazarlığını da üstələnmişdi. Şeirdən əlavə, Barışan hekayə yazmağa da maraqlı birisidir. Elektron ünvanı: barishan1983@yahoo.com, barisan@box.az

Комментариев нет:

Отправить комментарий