12.01.2012

Millet vekili

Milletin vekili deyip geçmeyin
Ben ne dağ tepe koşarım dostlar
Vatan millet diye nutuk atarken
Sel gibi çağlayıp coşarım dostlar

Fiyakam gıcırdır keyfim o biçim
Bu devran bitmese, gelmese seçim
İsletmem zulada, evdeki bacım
Yakında hanımı boşarım dostlar

Bal tutanım parmağımı yalarım
Seçmenimi ara sıra sularım
Genel başkan elindedir yularım
İsterse kaf dağı aşarım dostlar


Kıyak yasalarda parmağım kalkar
Beleşi görünce kim olsa sarkar
Dokunulmazlık var, dokunan korkar
Sanki sultan gibi yaşarım dostlar

Yanlışım olmaz hiç kızarmaz yüzüm
Fırsatım var iken yemeli üzüm
Makamlar geçici kalmasın gözüm
Gönlü gani olmak başarım dostlar

Mehmedim çekemez çeneyi yorar
Kıyak emeklilik bana çoook yarar
Bir kaç gün sonrası durulur sular
Ben bu kızanlara şaşarım dostlar


Mehmet Kındap

Комментариев нет:

Отправить комментарий