18.05.2021

Dini olan, vicdanı olan, haqqpərəst olan Fələstinin yanında olmalıdır, İsrailin yox!

Elçin Qəhrəmanov

Mən və mənim kimilərinin Fələstinə dəstək verməyimizin, Qüdsə görə canımızdan keçməyə hazır olmağımızın səbəbi heç də Fələstinin Qarabağ savaşında bizim tərəfimizdə olması deyil.
Biz dünyanın mənfəətpərəslərindən deyilik ki hər şeyi maraqla müqayisə edək. Düzdü, Ermənistana Qarabağ mövzusunda dəstək verən hər bir ölkə, hər bir fərd zalımdı, satqındı, vicdansızdı- bu öz yerində.
İndi nə gözəl ki Fələstin prezdentinin mövqeyi bizimlə oldu. Nə gözəl, nə yaxşı! Amma dediyim kimi, səbəb bu deyil.
Səbəb odur ki, mənim dinim var, mənim vicdanım var, mən haqqpərəstəm.
Prezdentlərlə, ölkələrlə olsa onda mən gərək bugün Məkkəyə, Mədinəyə düşmən kəsiləm ki oranın prezidenti İsraili dəstəkləyir deyə! Yox, Məkkə də, Mədinə də müqəddəsdi, müsəlman torpağıdı. Ölsün Ərəbistan rəsmiləri, məmurları, yaşasın və azad olsun Məkkə və Mədinə!
İndi bugün bu İsraili sevənlər var haa, onlar idi Qarabağ müharibəsində İran ermənipərəstdir deyirdilər. Bugün də başlayıblar Fələstinə ermənipərəst deyirlər. Çünki onlarçün meyar Qarabağ deyil. Əslində bu bir həssas bir yerdir. Onunla məsələni qabardırlar ki, vətənpərvər görsənsinlər. Əslində məsələ, meyar- İsrail ilə düşmənçilikdi.
İndi bunlara deyirəm, Fələstin ermənipərəstdirsə, onda Fələstin prezidintinin bizim prezidentlə birgə həmin çıxışı bəs nədir? Montajdır? 
Erməniyə real dəstəyi Fələstin vermir, Fransa verir, ABŞ verir, Kanada verir, amma çıxıb onlara hürmürlər, təkcə Fələstinə hürürlər. Çünki Qərbli ağaları təlimatı belə verib. Yəni real dəstəyi biz verəcəyik, siz isə virtual dəstək verənlər yaradıb onlara hürün.
Fələstin erməniyə dəstək verir- sosial media bu cür xəbərlərlə doludur. Bunu bütün sionist tulaları deyir, ofisi Vaşinqtonda olan GünazTV deyir, bir gözü ABŞ səfirinin cibində olan ZurnaTV deyir. Heç zad, Allah arpanızı bol eləsin!




Комментариев нет:

Отправить комментарий