30.05.2011

Ramin Cahangirzadə, şeirlər


       ALIŞIR SULARIN DALĞASI

   Şırıldayır adın
   Əsən yellərə
   Lal baxışından qasırğalar qopur
   Alışır suların dalğası
   Lillənirsən
   Əllərindən sətirlər axır.

   Cəsarətini qorusan
   Əzilməyəcək bəyazlığın
   Varaqlandıqca gözəlləşəcəksən
   Alacağını olacağından alacaqsan
   Narlan misralarında
   Şırıldat kəlmələrini,
   İztirablı kağızlara.
   Romantik olacaqsan, inan!

          MƏN TAM FƏRQLİYƏM

Mən tam fərqliyəm
Heç kim mənim kimi deyil
Mənm fərqli olduğumu
Bayquş bilir
Çünki mən
hər yerə desən getmişəm
Lap aya da çıxmışam
Ulduzları dərmişəm
Dərib yerə sərmişəm
Əzrayılla çiling-palanc oynamışam
Mələklərə sataşmışam
Tanrıyla tanrıma görə əlbəyaxa
olmuşam
Lap doğum günüm də fərqli idi
Anam məni yerdə yox
Göydə doğdu
Buna ulduzlar şahiddir
Mən tam fərqli olduğumu
Sizə sübut edəcəm
Amma öz aramızdır
Adamların fərqli olmağı
Fərqsiz olmaqlarındadır

Комментариев нет:

Отправить комментарий