25.12.2014

Volkan Çakır - BİR GİDİYORDUN Kİ

GİTME

Bu kalabalık sana az
Biraz daha bekle gitme
Ben susadım sana bak 
Su vermeden gitme 

Sarılamadım doya doya 
Baba diyemedim kalbimde yara 
Ağlamalarım değil boşa 
Gözümden yaşları silmeden gitme 

Kışa döndü her yanım 
Sensizlik çöktü üşüyor bağrım 
Kurumuş dalım ortada kaldım 
Sarılıp yakmadan gitme


Baba kanayan yaramsın 
Beni sensiz bırakmazsın 
Sahipsiz kimsesiz ortada 
Biçare bırakıp gitme...

SÖYLE GÜZEL

Kim ne kadar beğendiyse seni,
Ben o kadar yalnızım sana .
Çirkin desem kıyamam,
Güzel desem dayanamam.
Kaçırsam gözlerimi içim ağlar,
Baksam doya doya
Acırım gözlerime
Kim bilir belki güneş batar
Yıldızlar kayar
Senden önce senden sonra
Acırım her halime
Korku salınır bedenimde
Sevsem hata sevmesem yara
Söyle güzel nerde bu mezar

BİR GİDİYORDUN Kİ

Sabahın gözlerinde gördüm seni
Ağlamaklı dokunuyordu güne
Dağlara, denizlere bırakıyordu izini.
Sabahın ıslak kaldırımlarında gördüm
Ayak izinin her sızlatan seyrini.

Bir gidiyordun ki şehrimden
Öyle böyle dokunmuyordu
Bir gidiyordun ki bu sabah 
Öyle böyle gün kararmıyordu.

Ben sinesinde kuş besleyen
Solgun ağaçlara benzerdim
Sen yanımdan öyle geçiyordun ki
Öyle böyle ölmüyordu kuş tenimde. . .

Комментариев нет:

Отправить комментарий