09.06.2011

ADIM MİLLƏTÇİDİR AYAĞA DURUN!

Oxucuların xahişi ilə!

                                                                                          Sayman Aruz

Gedirəm, arxamca su səpin mənim,
Baxın gözünüzdən itənə qədər.
Üzümü tutmuşam günəşə sarı,
Gedirəm yolları bitənə qədər.

Əlvida deyirəm baxışlarımla,
Yalançı məhəbbət yaşayar dildə.
Əzəldən yolumuz bir deyildi heç,
Gedirəm gəlməyək üz-üzə bir də.

Qaranlıq gəmirir divarı, damı,
Bəlkə siz ömürlük yatacaqsınız.
Gedirəm, getməsəm məni də bir gün,
Bir qoyun puluna satacaqsınız.

Günəş vətənimdə üfüqlənməyə
Pilləkan yaradır dizimdən mənim.
İstemar, istismar, istibdaddansa,
Millətin cəhlidir mənim düşmənim.

Diktator adına şəhərbəşəhər
Milləti sürüyən siz deyilmisiz!?
Dalğa dənizliyin simgəsi deyil,
Dalğanın altında yaşayar dəniz!

Dənizəm, dalğalar üstümdən aşır
Arzuyam durmuşam sonunda yolun
Millətin adı var adımda mənim
Adım Millətçidir, ayağa durun!

Комментариев нет:

Отправить комментарий