18.06.2011

Biz hara gedirik?


Tural Balabəyli

Mübariz İbrahimovun əziz xatirəsinə   

"Mənə Qarabağ lazımdı? Mənə Fizuli lazımdı? Gül kimi biznesimi qurmuşam, kirəkeşlərim, obyektim, evim-eşiyim, mənim və atamın maşınlarımız var. Daha nə lazımdı?! Heç nə...!”

Dildə deməyə nə var ki, Qarabağı azad edəcəyik. Amma əməldə göstərmək lazımdı. Necə ki, erməni dığaları əməlləri ilə bunu subut etdi ki... “Dəyirman”demişkən: “Ya Qarabağ, ya ölüm”. Bu günlərdə Fizuldən məcburi köçkün düşmüş qonşumun 26 yaşlı oğlu ilə Qarabağdan və müharibədən söhbət etdik və o, şəxsə nifrətim birə-beş artdı.

Onun dedikləri: "Mənə Qarabağ lazımdı? Yox! Mənə Fizuli lazımdı? Yox! Gül kimi biznesimi qurmuşam, kirəkeşlərim, obyektim, evim-eşiyim, mənim və atamın maşınlarımız var.Daha mənə nə lazımdı?! Həç nə...!”. Görəsən doğurdanmı bəxti qara olmuş Qarabağ bizə artığ lazım deyil? Lazım deyilsə, onda əsaslandıraq ki, bəxti qara olmuş Qarabağ flan, flan şeylərə görə... Lazımdısa onda-“ya Qarabağ, ya ölüm”. Azərbaycan respublikasının prezidenti cənab İlham Əliyev axrıncı müşavirədə ki son çıxışında: “Ermənistan artıq uduzub”.

Bu muharibə nə vaxt oldu və necə qələbə çaldığ hələ bir anlayışım yoxdu. Bir virtual türk arkadaşım mənə sosial şəbəkə olan “Facebook” saytından bir meil atıb və sizin nəzərinizə çatdıram: ”Selam nasılsın? Sanırım işlərin yolundadı sayqı deyer arkadaşım. Sizin asgerinizin kahramanlığını duydum ve sevindim. Sana bir kötü haberim var. Mübarizin resmini ermeni köpekleri çekerek yayımlıyıblar. Şimdi bunlara ne isim koyasın köpəklere? Kardeşim ermeni köpekleri Mübarizin ölümünden bilə korkuyorlar. Korkduğları için ellerini sıkı-sıkı sarmışlar. Resimleri senin meil adresine ekledim. Kardeşim kendine iyi bak.

Biz bir millet, iki dövletik. Her zaman biz türkler olarağ sizlerin yanındayız.”. Sözün düzü, bu şəkillərə Milli.az saytında baxmışdım. İki gün özümə gələ bilməmişdim.Erməni dığaları sanki, ana döşündən süd əmmiyiblər, it döşü əmiblər. Görəsən “ATƏT”, “BMT”, “AŞ” hara baxır?! Ya da görəsən baxmağa gözləri var?! Bəlkə də baxmağa gözləri var, gəl ki, ermənidirsəyi(itdirsəyi) çıxardıblar.

Dədə-babadan bir qayda olarağ ermənidirsəyi (itdirsəyi) çıxardan şəxsin gözlərini uşağın sidiyi ilə murdarlayardılar ki, gözləri sağalsın. Gəl ki, “ATƏT”in, “BMT”nin, “AŞ”nın gözləri uşağın sidiyi ilə sağalası deyil. “ATƏT”in, “BMT”nin, “AŞ”nın ermənidirsəyinin(itdirsəyi) azad etmək üçün hansı sidikdən istifadə edək görəsən?! Bilən varsa onlara kömək etsinlər.(bəzi ifadələrimə görə üzür istiyirəm). Sonda müxalifətin sitatları ilə bitirmək istəyirəm “Azadlıq”, “İstefa”, “Qarabağ”.

Комментариев нет:

Отправить комментарий