17.06.2011

Tural Balabəyli. Şeirlər

Tural Balabeyli
      Mən gedirəm

Mən gedirəm
yolu
bilinməyən
"ayrılıq"
 karvanı
 ilə
 tənhalığa,
 sənsizliyə.
 Mən gedirəm
 yol-yoldaşım
 sənsiz-sənli xatirələrim qalır.
 Mən gedirəm...

      Ölən sevgi

Bu gün yasdayam,
dünən gecə öldürdü.
Yaşada bilmədi
bu sevgini.
Tək tutacam yasını
bu sevginin.
3-nü, 7-ni, 40-nı, ilini
verəcəm
bu sevginin.
Bu gün yasdayam,
dünən gecə öldürdü.
Yaşada bilmədi
bu sevgini.

      Gözlərin

Gözlərin
mən deyəni görmədi,
amma görə bilərdi
sənə böyütdüyüm
sevgini.

      Sevgi lövhəsi

Bax
gözlərimə
başa düşən
dildə
yazmışam
"SƏNİ SEVIRƏM"

******
Bəzən sənə xəlvəti,
Amma guya ki təsadüfən baxardım...
Sənsə qaçırırdın gözlərini məndən.
Bilmirdin ki, gözlərində 
ürəyini görürdim sən baxarkən.

      18-ci baharıma hədiyyə

Bu gün iyulun üçüdü,
Bu gün düz 18 il bundan qabaq
dünyaya göz açdığım gündür.
…Atamın mənə Türkmənistandan
Teleqramla ad qoyduğu gündür
bu gün
"Atasından Turala salam var..."
Bu gün həmin gündür-
iyulun üçüdür bu gün.

Комментариев нет:

Отправить комментарий