24.06.2012

Evdə duzun olmaması nə qədər ləzzətli və gözəldir

Canlı klassiklər


Rövşən Naziroğlu


Ssenari 


Bax burda sən döyməlisən qapımı
Mən ucadan:
-buyurun keçin-deməliyəm
Sən məndən bir çimdik duz istəməlisən
Mən nədənsə sevinə-sevinə deməliyəm ki
Duz yoxdu
Üzbəüz otaqdan televizorun səsi gəlməlidi bu ara
Xəbərləri bəhanə gətirib
Keçməlisən dəhlizdən otağa

Oturmalıykən uzanmalısan divana
Hava haqqında məlumatı dinləyib
Deməlisən ki bu gün hava yaman istidi
Mən də başımla sənin sözünü təsdiqləməliyəm
əl atıb köynəyinin düymələrini açmalısan
məni də çağırmalısan divana
sonra...
sonra qalxıb güzgü qabağında 
üst-başını geyməlisən aram-aram
gedərkən təbəssümünü 
su kimi atmalısan üstümə
qonşuluqdakı marketə getməlisən duz almağa
dükanda ərinlə qarşılaşmalısan
birgə bazarlıq eləyib
gülə-gülə qalxmalısız pillələri
gecə arxanı ərinə çevirib
özünü yuxuluğa vurub düşünməlisən
evdə duzun olmaması 
nə qədər ləzzətli və gözəldir


Fərq


Onun gözləri maviydi-noolsun
Mənim də çiyinlərim enliydi insafın olsun


Onun gözəl kostyumu vardısa
Mənim də xət-xət qalstukum vardı boynumda


Onun ayaqları yekəydisə
Mənim də 
Türkün sözü...
Sevgim yekəydi
***
гиф анимация,гифки - ПРИКОЛЬНЫЕ анимированные gif (гиф анимация, анимашки),Нахуй так жить,заебало,прыжокəruzxanadır vahid poeziya evi
həftənin bazar günləri
əruza məruzxanadır
hər bazar günü 
səhər saat 10-da
dillərində dürlü-dürlü kəlamlar
şeir oxuyur əmimlər və xalamlar
oxuduqları ustadanə
dürrü-yetim
azərbaycan mətbəxinə dair
küftəilün dolmailün aşilün
küftəyiyün müftəyiyün payilün
müftəilün müftəilün payilün


Ağabala Maskovskinin Şeri


torpaqlarımız ermənilərin pəncəsindədi
vətənə döyüşən oğullar lazımdı
gedirəm vətəni qorumağa
bu
bizim bir yerdə ola biləcəyimiz
son gecədi maşacan
odur ki 
belini bir qədər aşağı əy
ayaqlarını bir qədər aralı qoy
başınısa dik tut maşacan
tez-tez arxaya baxıb boylanıb
mənim üçün ayrılığı 
daha-daha ağırlaşdırma
üzünə baxmadan ayrılmaq istiyirəm səndən
ürəyimdə vətən dərdi el dərdi


Sehirli xalat


Ey mələksima məgər sən 
io-kio babanın qız nəvəsisən?
io-kio rəhmətlik
Xalatı geyəndə möcüzə eylərdi peyda
Sən xalatı soyunanda
гиф анимация,гифки - ПРИКОЛЬНЫЕ анимированные gif (гиф анимация, анимашки)

Комментариев нет:

Отправить комментарий