03.08.2011

Diqqət! Təhlükə!


Bozkurt duvar kagidi
Bir necə gündür Baybək.com sitəsi dayandırılmış durmdadır. Yeni xəbərlər yayımır. O cümlədən mənimdə yazılarım əklənmir. Buna nədən sayın Masud İntizarı və ayiləsi hədəlkənmişdir. Bütün ulusçu dostlar səs çağırıram. Baybək siyasənin durdurulması hərəkatımızın səsini boğmaq deməkdir. Btün dostalardan istəyirəm bu yazıları feceboklar əkləsinlər. Yazılmış qonular sıramıza sızdırılmış etlaat kadroları haqqında və vilayəti fəqihçiliyin dizlərini ditrəmiş qonular olmuşdur.

QOYUN VİCDANLI SOLÇU

Bu günkü paylaşma gənclər üçündür. Çalışacam içəridəki soydaşlarımıza tədirginlik və rahatsızlıq yaranmasın. Qonumuz birazca acaq sandığı tökəcək pamığı. Bəri başdan bildirim yazıda bir qoşquçu kimi ya da bir yazar kimi ulusal siyasl və toplumsal olaylara yanaşmıram. Bəlkə bir savcı olaraq öz görüşlərimi deyirəm. Quyun vicdanlı solçu qonumuz da pançı soçuların necə cinayət şəbəkələriylə iş birliyi etdiklərindən söz gedir.  Oxucular bilməlidir, gətirəcəyim örnəklərin tanıqları olmuşdur. yazımız etgili olsun deyə devrim çağlarına dönəsiyəm və amacım kimisə qaldırmaq ya da kimisə basdırmaq deyildir. Söylənəcək görüşlərə soyuq duyğularla yanaşıram. Gerəkən duralara toxunubda hər kəsin eleştirisi olursa da
Sol qonusu gənəldir və bütün solçuları satqın və fars faşıstının köləsi adlandırmaq ulasal devingəniməzə sayğısılıqdır. Çünkü ulusal devingəinimiz birey görüşlərə sokənibdə, yavaş-yavaş özgürlüyün sarsılmaz devinə çevrilmişdir. Bütöv Azərbaycanın yolu, bir görüşdən keçir. Ona görədə bir çox tanınmış pançi solçular birey görüşün nə verir və nə alacağını hələdə anlamadan gənclər arasında özlərini yol bəyi kimi göstərirlər. Onlar ön yetməz diləklərinə çatmaq üçün bir nala, birdə mıxa vırmaqdadırlar. Nədən?
--Çevrəni çıy və bilgisiz sanmaqdadırlar!
Amaclarına yetsinlər deyə  hər bir yaramazlığa əl atmağı çıxış yolu sanmişlar. Dişda və içdə uluslar arası cinayət şəbəkələrinin qulluğunda olmaqla, birey görüşləri susdurmaq birinci taktikləridir qoyun vicdanli solçularının. Zamandan geridə qalıbda, baş vermiş olayların iç anlamını duymadan zəhərli görüşləriylə özlərindən savayı, başqalarını da ahmaq kimi anırlar. Ulsçu soydaşlarımıza da faşıst damğası vırıbda, türk ulusuna qarşı nifrətlərini aydınca göstərirlər.
İsalam devrimindən başlayaraq, bir çox pançi solçular, çətəliklə uğraşmaqdadırlar. Hər kəs onların çətəsində olaysa ya da onların əsgici düşünclərinə eleştiri yanaşırsa,etlaat əməkdaşı adlandırmışlar. Hər kim bu çətəçiləri yaxına buraxmırsa, cənsəlik qarabasmasıyla sudurmuşlar. Mən otuz il boyunca böylə yanaşmaların tanığıyam. Bunların sırasında bir çox dəyərli sol meyilli yaradıcılar da var idi ki, zaman zaman solçuluğun gerçək adağı oldular. Qalanlar isə iki yığvaya bölündülər. 
Birinci yığva yalnışlığını başa düşübdə, özlərini qırağa çəkdilər!
İkinci yığva isə gələcəyin şora yatırlmış türk düşmanı kimi bəslənmişlər!
Həmən şora yatırəılmış türk düşmanlarından biridə sayın EyvazTahadır. Söyləm tutarlı olsunda, iyrimi beş ildən artıq geri dönürəm. Yanı o zamanlar bir gənc qoşaq kimi çeşidli toplantılara qatılırdım. Demək olar ki bir çox qələmdaşlarla yaxından və uzaqdan tanış iydim. Onların yardıcılığı və ulusal görüşlərinidə mənimsəyirdim. Bu toplantılarda sağçı, solçu və ulusçularda var idi.  Maraqlı burası idi yığvalar da çox sevilirdim. Nə üçün onu başa düşəmirdim. Ara sıra Təbriz qoşuqçuları Teharana getmədən öncə, kimlərlə görüşəcəklərini ölçüb-biçirdilər. Bir çox böylə görüşlərdə mənsiz olmurdu. İkinci örnək kimi Təbrizin tanınmış bir neçə yazınçıları tehranda birisiylə(qadın-ərək) görüşmək istəmişlər. O adam demişdir. Ərğəvansız qapım üzünüzə açılmayacaqdır...Bunları söyləməkdən amacım bir soz üstündədir. Oda budur ki, böylə bir geniş və sıx bağlantılarım da Yeyvaz Taha adlı bir qəlmədaşla tanış olmadım. Bəlkədə o zaman başqa bir adla çıxış edirmiş, onu biləməm. Neçə il ötdükdən sonra Bakida Eyvaz Taha adını bir Etlat əməkdaşından eşitidim. Öncə düşündüm ki, Taha Corc Həbəşin ya da Yasır Ərəfatın yandaşlarındandır...
Qoyun vicdanli qonumuzdan öncə sayğı dəyər Günay Təbrizi(Kamal Ərdəm) ilə qısaca paylaşmaq istərim.  Mən hərəkatımızda bir bozqurd olaraq çıxış edirəm və bir bozqurd kimi ulusal solçuları hər zaman da savunuram. Çünkü gənc ulusal solçuların və Bütöv Azərbaycançı solçuların hərəkatımıza əməyi az olmamışdır. Elə ona görədə solçulardan söz açılar kən, sevgili Əşrəf Dehqalını və yandaşlarını aınladıram. Solçülarin sırasında tanınmış Sayın Ruqəyə Danişgəriylə bir neçə kərə gəpləşim aparmışdım. Bu örnək iyirmi neçə il öncə olsada, bu günə qədər unudamadım. Sayın Ruqəyə danışgəri o zaman bir cümlə işlətdı. O cümlə budur. Ayran dağılırsa, yerində izi qalır. Bu cümlə savetlə birliyinin dağılmasına bir örnək idi. Yanıt olaraq deyim ki, savetlər birliyi dağıldı, izində isə bir toplum qoyun vicdanlı kölə qaldı. Bu kölələr üç yerə bölünür.
BİR--savetlər birliyinə qaçmışlar KKB ilə indidə əməkdaşlıq edirdilər!
İKİ-- İran adlanan ölkədə qalmışlar da Etlaatla bir səngərdə hərəkatımıza qarşı iş birliyi qurmuşlar
ÜÇ-- Avrupay və Amerka başda olmaqla, başq ölkəlkərə üz tutmuşlar da uluslar arası cinayət şəbəkələrinin qulağı zəncirli köləsinə çevrilmişlər!
Neçəsinin adını da çəkə bilərəm.
 BUNLAR DÜNYANIN HARASINDA OLSALARDA, TÜRK DÜŞMANLARIDIRLAR və HƏRƏKATIMIZA QARŞI ƏLLƏRİ QANA BATMIŞDIR.
BU ÜÇÜ QURUM BİR ÇANAQDAN QANLI SU İÇİRLƏR.
Ruqəyə xanım Danışgərini çox sayğıyla qarşlayıram. O, ulusal hərəkatçımızı dəstəkləmir. Ancaq hərəkatımıza qarşı da çıxış etmir. Əşrəf Dehaqanlı isə solçuların sırasında pəhləvi dönəmində də ulusal düşüncələri göz oxşayırdı. Dünya tanıtımlı bu çerik, hər zaman türklərin və başqa xalqıların da haqqlarını savunub.  Bir çox yaşdaşlarıda Şəriyyətmədari və may hərəkatlarında ulusla bir səngərdə dayanmışlar.  Bu örnəklər ondan ötürdür ki,
biz bozqurdlar!
biz hərəkatçılar!
biz bütöv azərbaycançılar!
heç zaman sol kəsimi kökündən baltalamadıq. Ama bir çox qoyun vicdanlı solçular, cinayət şəbəkələrinin köləsini oldu üçün genc qoşağımıza tanıtdırmaq zorundayıq.
Hərəkatımızın önündə bir əngəl kimi dayanmışlar deyə hər an devrim çağı kimi gəncilyi sallaq pıçağının altına göndərə bilirlər kimi düşünürəm. Bu haqda Heydər bəy Əliyevlə görüş, başlıqlı yazımda geniş bilgi verəcəm. Çünkü Bütöv Azərbaycan prezdentləri sayın Heydər bəy Əliyevlə və Elçi bəylə bir idoloq kimi Quze Azərbaycın dövlətçiliyi uğrunda, birgə işləmişliyim olmuşdur. 
Qisaca sayın Kamal Ərdəmlə söyləm yerinə düşür. Email yazışmalarda(mən Eyvaz Tahanın vəkil deyirəm) cümləsini işlətmişdir. Düzdür siz onun vəkili deylsiz. Ancaq  sayın Eyvaz Tahanı bir madonna kimi rekalm edirsiz. Onunla düşündaş deyilsizsə, nə üçün şora yatırılmış çətəçini hallandırırsız? Ulu türklər demiş kən söz sözün üstünə düşür, arşın da bezin. Sayın Ərdəmin yazılarından bir neçə soru.
Siz Qasimlunun kim olduğunu bilirsiz mi?
Siz Qasimlunun cinayətlərindan sorağız var mi?
Bu terrorçular türk və kürd cocuqlarının qatılı olduğunu bilisiz mi?
Siz Qasimlu kimi cocuq qatilini anılamaqdan, hansı amacı daşıyırsız?
Yanıt verə bilisiz ki, mən terrora qarşı bir yazaram. Böylə bir yanıta məndə alqılıyuıram. Ancaq məni düşünüdürən budur.
Siz sayın Zehtabının hansı gündə və necə terror olduğunu email yığvalarına göndərdiniz mi?
Siz sayın Əmanı qardaşlarının necə aradan qaldırılmasını və hansı gündə üç qardaşı bir yerdə şəhid ediklərini anıladınız mı?
Siz sayın Çəngiz Bəxtavəri necə şimayı materyalla aradan götürüldüyünü bilirsizi mi?
Əəyər bunlarında haqqında vicdan borcunuzu yerinə yetirbisizsə, onu bilimirəm.
İndi keçəlim Qoyun vicdanlı Eyvaz Tahanın kim olduğuna... Hər bir kəs işylə bağılı yüksə görəvidə olabilir. işiylə və düşüncəsiylə tanıtım qazana da blir. Zəngin vəya yoxsul da olabilir. Yanı hər kəsin özəl durumu özü üçündür. Ama bir sıra işlər və görəvilir var ki, kimin-kim olduğu gizləniləmz. Hər hansı paltara bürünsədə bir gün, gönü suva verəcəkdir. Nəyə qulluq etdiyi ortaya çıxacaqdır. Siyasal və toplumsal alanda önəmli və sorumlu görəvilərdən birisidə savçılıqdır.
Savçılıq peşəsinə yiyələnmiş hər bir kəs, zamanla barışmırsa!!!
Savçılıq peşəsinə yiyələnmiş hər bir kəs, yaşadığı zamanın damarını tutamırsa!!!
Savçılıq peşəsinə yiyələnmiş hər bir kəs, siyasal, toplumsal və sosyal savaşlar da dirənişçi deyilsə!!!
Savçılıq peşəsəsinə yiyələnmiş hər bir kəs, bilə bilə gücsüzü ayaqlayıbda, güclünü dəstəkləyirsə!!!
Savçılıq peşəsinə yiyələnmiş hər bir kəs, bizim milyonluq ulusal hərəkatımızı faşist adlandırırsa!!!
ona insan və insanlıq carcısı deyilməz. Bəlkə zavallı insanlara ölum hökmü çıxarmiş quldurların, cəlladı demək doğrudur.
Bu günə ki sayın taha ulusal şəriyyətmədari hərəkatı haqqında hansı görüşləri soyləmişdir?
Bü gün kimi sayın Taha milyonlu hərəkatımız haqqında nələr yazmışdır?
Bu günə kimi sayın Taha üzdə solçu ginlində etlaatın kadrosu olmamışdır mi?
Bü günə kimi ərəb devrimləri haqında yazdığız kimi nədən qan içində boğulmuş türklərdən yazmırsan?
Bizim ölkələrdə, habelə dünyanın hər bir köşəsində bir olay baş verən kimi bizim komonistə timsaın gözləriylə yas tutarlar. Ama güzlərinin önündə yüzlərcə insanın ölünüdə faşist adlamdırırlar.
Bildiyiz kimi  doğru yön tutmuş savçılar hər yerdə basqı altındadırlar. Bu ulu insanlıq savçıları gerçəkliyi söyləyərək, öz ölumlərinə bilə qol çəkirlər. Bunları açıqlamaqdan amacım qoyun vicdanli sayın Eyvaz Taha savçılıq bayrağı altında, öz ulusunu susdurur. Ama ərəblərə göz yaşı çiləyir.Onun bir gerçək savçı olub və olmadığını bilimirəm. Ancaq əlində qələm vardır. Nədən bu soru-yanıtı başqalarına demirik. İran adlanan mazarlıqda qazet və dərgi çıxaran da az olmamışdır.
 Qoyun vicdanli savçımız Ərəb devrimlərini öz görüşüylə açıqlamışdır. Biri yaxşı, birisdə pis edyəbilər.  Ancaq ərəblərin dərin yuxulara dalmışlığını və və nədənlərini öncədəntopraq altında çırpınır qadın yazımızda açıqlamışam. Çox incəliklə ortaya qoymuşam. Başa düşnlər isə gerçək vicdanlarına söykəndilər və sonucu göz qabağındadır. Gələcək yazılarımızda ərəb devrimləri haqında çılpaqca yazacam və ari pətəyəinə çop uzadacam. İndi Güney Azərbaycan hərəkatı cinayət şəbəkələrinin etgisi altına düşməsin deyə gəncləri oyanıq davaranmağa çağırıram. Çünkü içəridə və dışda Etlaat şora yatırlımış əməkdaşlarını üzə çıxartmişdır. Onları tanımaq da, o qədər zor deyil. bir neçə örnək. Biz etlaaat və uluslar arsı cinayət şəbəkələrinin şora yatırılmış əməkdaşlarını neçə tanıya bilərik?sorunsan yanit.
BİR- etlaat əməkdaşları yaşılçılarla, qaraçıların(iqtıdar və əsgi muxalıfət) öndərliyini ələ almışdır!
İKİ-pançı solçular da, onların sırasında olmaqla, iki yerə bölünür!
Birinci bölümü bir başa hərəkatımızı çaydırmaq və öz istəyi kimi fırlatmaq diləyindədir!
İkinci bölümü isə çeyşidli xalqıları qarşı-qarşıya qoymaqla hələlik zaman qazanırlar!
Uluslar arası cinayət şəbəkələri vahabiçilik dizgəsini(vilayəti-fəqih) quruluşunu can-başla dəstəkləyir. Onlar saxta yaşıllçıları siyasal alana çıxartmaqdan amac Güney Azərbaycan hərəkatını tuzağa salım olmuşdur. Ama heç bir iş görəmədilər. Çünkü təkxalçı bozqurdlar bu hərəkatı usla yola salmışlar. Bir düşün verin. Bu oyunların gizli yanına baxır kən yaşılçılar, qaraçılar və qoyun vicdanli azərbaycan paltarı geyinmişlər bir səngərdədirlər. İsalam devrimi başlandıqdan bu günə kimi əsgi və yeni muxalıfət sayın Lacəvərdiylə sosyalızm və mədineye fazilə quracaqlarına hələdə inanırlar. Otuz il boyunca bunlar bilərəkdən içdə və dişdə cinayət şəbəkələrinin qolluğundadırlar. Bunların görəviləri çox çox incə və gəncliyi qandıracaq addımlarala irəliyirlər. Neçə?
Yanıt olaraq Şəriyyətmədari hərəkatı başda olmaqla, May olayları və Ulumugölü yürşlərində etlaatın və uluslar arası cinayət şəbəkələri şora yatırılmış kadrolarnı üzə çıxarır və hərəkatımız içində zərərsizləşdilər. Buda bozqurtdların ən böyük zəfəridir.
Bu nədən irançılığa bir tühlükə yardıb indi. Artıq kartı bəlli etlaat əməkdaşları bir iş görəmir deyə xumada bəsləmiş kadrolarını çeyşidli boyualar içində bir muxalıf kimi tanıdırmaqdadır.  Ulusal hərəkatımıza yön vermək amacıyla və zərəsizləşdirim siyasətilə Qoun vicdanlı sol kəsimindən yetərincə qullanırlar. Qoyun vicdanli solçular çətəlik biçimylə içdə və dışda cinayət şəbəkələrinin qulağı halqalı köpəkləri olduğu üçün
bir gün filosof kimi!
bir gün yüksək bilim adamı kimi!
bir gün fantastik yazar!
və bir gündə savçı kimi gəclərimiz arasında şışırtmək siyasəti yürüdürlər.
Bu qoyun vicdanli kölələrin çabası sonucunda xortan etlaat birazca amacına çatmışdır. Açıqlayıram.
BİR-
İçəridə və dışda ulusal kadrolarımızı susdurmaq!
İki-
Onları meyvəsiz bir ağaca çevirmək!
Uç-
Hərəkatçılarımızı bacarıqsızca siyasal və toplumsal alanda saxlamaq!
Dörd-
Yayım orqanlarımızı durğun duruma salmaq!
Beş-
Ən başlıca ulusal adın bir işi başlamaq və zərərsizləşdirmək!
Etlaatın və cinayət şəbəkələrinin birgə əldə etdiklərindən
Bir-
Qirmizi simgə qonusu körüklənirdə bir neçə sorumlu hərəkatçılara dedim. Yalnız qırmızı bayraq altında birləşəlim spnuc vermiyəcəkdir. Nə dediyimi qulaq ardına atdılar. Başa düşmədilər ki qırımlar və cinayət şəbəkələriylə birliyi dağıdacaqlarına nədən qoymuşlar. Nədən isə qırmızı bayrqda bozqurd simgəsinin olmaması idi. Ona görədə qoyun vicdanlılarin biri komonist bağyrağı kimi və ya başqa simgələrə bənzədibə bayraq qonusunu zərəsizləşdirəcəklər. Əyər bozqur sımgəsi olsaydı kimsə ürək eləyib birliyimizi dağıdamaz idi.
Burda etlaat qazandışdır.
İKİ-
Cinayət şəbəkələrinin yola saldıqları diyaspora qonusuda bu günkü qonu deyildir. Quzey Azərbaycanda diyaspora adı altında üç kərə toplantı keçirlimişdır. Bu toplantıların iqtidar və muxalifətlə heç bir bağlantısı olmamışdır. Açıqca deyim Baki toplantılarının diyaspora yada lobiçiliklə ilgisi yoxdur. Çünkü bu toplantılar gerçək diyaspora və lobiçilik işləriylə uğraşırsa Ermənistan siyasətçiləri ağızna gələni danışamazlar.
Çünkü bu toplantılar gerçək diyaspora və iran lobiçiliklə qurumlanırsa İranla Ermənistan böyük təhlükə yaranacaqdır. Löbiçiliyi və diyasporaçılığı zərəsziləşdirmək üçün Baki feodalları əl verişli oyuncaqdırlar.
Bu diyaspora Bütöv Azərbaycan prezdenti sayın Heydər bəy Əliyevdən gizli yaradılmışdır. Heydər bəydən soraqsız yaradılmış bu qurum düşmənin istəyiylə oturb-duracaqdır.Baxmıyaraq Bütöv Azərbaycan przdenti sayın İlham bəy tarixsəl və unudulmçaz bir çixış da etdi. Bu çıxış diplomatiyada çox çox önəmlidir.
UÇ-
Azərbaycan sitələri durğun durumdadırlar. Bu sitələrın bir çoxu qoyun vicdanlılar əlində olduğu üçün adı var özü yox kimidirlər.
Hər kəs bir neçə foto yapışdırıbdə ölü madonna bənzər seyriciləri sezir. Həftədə ayda bir neçə adam girş-çıxış edir. Bu sitələr nəyə gərəkir. Siyasət qonusunda çalışan bir ya da iki sitə ardıcıl çalışmaqdadır. Qalanlar isə üzü quylu yıxılmış çöplük qutularıdırlar.
Bir baxın ki siyasal qonulardan uzaq
yazıən sitələridə ölmüşdür.
yeni yazıəlar
eni qoşuqlar 
yeni eleştiri
və yeni yazqamlar əkləmirlər. Ölü günə düşmüş sitələrdən olan sozun sozu barama bayquş alma yolunu və başqalarınında adını çəkəbililərik. Sorsan ki qardaşım sitə nə üçün dayanmışdır. Yanıt verəcəkdir ki fecebockda paylaşırırq. Bu yanıt özünü qandırmaqdan başqa bir zad deyildir. Ama yazin sıtələrinin sırasında DAYAQ önə gəldi və susqunluğu param paraçladı. Buda sayın sayman bəyi alqışlayıram. Gənclərimizi oyanıq salim deyə yazdığım bu üç eleşterini zil-zil oyun.
BİR-DUVARIN KÖLGƏSİNİ ÖZ KÖLGƏLƏRİ SANANLARIN UYĞUSU!
İKİ-QANLİ KÖYNƏK!
ÜÇ-QOYUN VİCDANLI SOLÇU!
Sol meyilli yazın sitələrindədə qoyun vicdanli sayın Eyvaz Tahanı madonna kimi reklam etməkdədirlər. Bu adam tehranda etlaatın buraxtığı "İslamı birliklə,Yol dərgilərinin sorumlusuydu. Sonra da iran səfirliyinin Bakıda buraxdığı "cahan dərgisiylə, şəhriyar adında qəzetin sorumlusuydu. Bu qazetlər Quzey Azərbaycan da dağıdıcılıqla uğraşırdılar. Buna deyilir elaatla birgə uluslar arsı cinayət şəbəkləriylə iş birliyi qurmaq. Qoyun vicdanlı solçu bizim hərəkatımızı faşist adlandırmışıdr və gözdən ıraq emayil quruplarına göndərmişdir. Əyər söylədiklərinə inanırsa faşıst haqqında yazdığını sitələrə əklədirsin. 
Biz tək xalçı bozqurdlar bütün yayılmış yazıları izləyirik. Önəmli qonuları kopiyalayıb saxlayırıq. Etlaat və cinayət şəbəkələri böylə başa düşməsinlər ki hərəkatımız haqda bilgiləri vardır. Onlar biz haqında nəqədər bilgi toplamışlarsa o qədərdə tək xalçı bozqurdların qoyun onlardan vicsdanlı soraq toplamışlar. Mən sözü qısaldım deyə bozqurd görüşündən çox yazmışam. Şəriyyətmədarı kimdir 73və82 sayları oxucular üçün əklədim. Gerçəkdən bu iki yazı Qoyun vicdanlı Eyvaz Taha kimiləri və vilayəti-fəqihçilərin dizlərini titrətmişdir.

Sevgi və əsənliklə: M.ƏRĞƏVAN

ŞƏRİYYƏTMƏDARİ KİMDİR(73)

Pəhləvi quruluşunu qoruyan Savak da bir çox türk işə götürülüb. Onlar amansızca türkəm deyəni qılıncdan keçirirdilər. Onlarin etdiyi cinayətlərdə manqurdçuluq deyirlər. Başa düşüdün mü sevgili dostum?
–Hə!
–Onda bozqurd sözcüyünü açıqlayıram. Bozqurd ən əsgi çağlardan bəri, türk ulusunun simgəsi olmuşdur. İndidə dünyaının harasında türk yaşayır, orda da bozqurdun izləri sərgilənir. Hər bir xalqın simgəsi olduğu kimi bozqurd da bizim simgəmizdir deyə Türkün yaşamın da bozqurd qutsal sanılmışdır. Bir neçə örnək gətirim. Əsgi çağlarda bilə bir türk azarlayar kən, yastığı altına qurd əlini qoyurdular. Çünkü qurd əlində və soluğunda onur(şəfqat) vardır. Yemişan nənə demişdır. Hələ bundan başqa ulu ana və ata söləyişlərindən də bir neçə örnək.
Xumanı(küpü)ürünlə dolduran da (buğda, arpa, mərcimək…) üsütnədə bir qurd əli qoyurlar!
Bir qızın düyün gecəsində qurd səsi eşidilirsə, o qız el başçısı olacaqdır!
Qurd sütü bütün xəstəliklərin Emidir!(dərman)
Qurd sütü içən körpə (qız-ərək) büyüyər kən, basılmaz bir bahadır olacaqdır!
demişlər. Bütürlü cümlələrdən saysızca yaza bilərəm…
Hər kəs bilmədirki siyasal və toplumsal oyunluq da(səhnədə)bozqurd simgəsini aşırı ulusçuluq kimi tanıdılmışdır. Hər kim bozqurd sözünü yığvalar da ya da toplantılar da aşırı ulusçuluqla bağlantı verir. O quşqusuz bir manqurd görüşlü bir canl varlıqdır. Bozqurd gələnəyini və quşqusəlini düşüncələrimizdən silbdə, pan irançılğı genişlədirən türk qırımlarının siyasətisir. Bu haq da qonumuzun Dədə qurqud bölümündə az biraz deyərəm. Öncə bozqurd, bozqurdluq və bozqurdçuluq süzcüklərinə söykənirəm. Bu sözcüklər bir ocaq evladları olsada ayrı-arı görəvi daşımaqdadırlar. Burda boz və qurd iki süzcükdür. Boz boyaqdır. Qurd canlı bir varlıqdır. Bir çoxları boz sözcüyünü qurd tüklərinin boz olduğunu düşünür. Boz yalnız boyaq anlamı deyildir. Bəlkə bir çox önadı da(sifət) vardır. Boz tədirginlik və üz-üzə duracaq kimidə söylənə bilinir. Bir neçə örnək.
Nədən boz-boz mənə baxırsan?
Bu gün hava bozraqdır!
Tədirginlikdən yazığın üz-gözü bozarmışdır!
Soyuq da qaçmaqdan uşağın əlləri bomboz olmuş idi!
Dərindən mənimsədikdə bozu!
Dərindən mənimsədikdə qurdu!
Dərindən mənimsədikdə boz-qurd-luğu!
Dərindən mənimsədikdə boz–qurd-çülüğu!
sorumlu bir yalımquq(insan) kimi yaşayacaqsan. Bir çox yalunquq öz boz-qurd-luğunu və boz-qurd-çuluğunu biləmir. Örnək.
Ən böyük bozqurd anadır!
Ən böyük bozqurd atadır!
Analar və atalar ayrı-ayrı vəya bir ocaqda yaşasalar da cocuqlar üçün sorumludurlar!
Cocuq təhlükəylə üzləşdikdə, ana və ata ölümlə çaynaqlaşır və təhlükəni uzaqlaşdırır!
Evindən bayıra çıxar kən, ev qapılarını bağlayırsan!
Arabanı bir yerdə saxladıq da şüşlərəini çəkib və qapılarını gilitləyirsən!
Bir cümlədə deyim, özünə özəl hər nə varınsa,
ğzəl bağ,
özəl dukan,
özəl vila,
və bir çox bunlara bənzər olanaqlarını qorumaqdan ötəri dəridən-qabıqdan çıxırsan. Bu davarnışlara bozqurdluq deyilir. Çünki bu olanqlar səsnindir. Var-yoxunu çaqqallardan qoruyursan. Böylə davranışlara da bozqurdluq deyilir. Yanı öz olanağın üçün sorumlusan. Biz buracan bozqurdla bozqurdluq anlamını öyrəndik. İndi boz-qurd-çuluq sözcüyün açıqlayıram.
Boz-qurd+boz-qurd-luq=boz-qurd-çuluq.
Yanı təkildən başlayaraq, bütövlüyə çatmışdır yalınquq. Siyasal toplumsal alan da;
bir bozqurd istəyir, keçmişini, dilini, ayınsalını gələcək qoşaq üçün aşılasın!
Bir bozqurd istəyir, ölkəsini qırımlardan qorusun!
Bir bozqurd istəyir, ölkənin anamalını və yatırımını sömürgəçilər talamasın!
Bir bozqurd istəyir, ölkədə yaşıllıq geniuşlənsin!
Bir bozqurd istəyir, doğal qorunsun!
Bir bozqurd istəyir, barış çətiri altında insanlar dinc yaşasın!
Bir bozqurd istəyir, çeyşidli xalqlar, tayfalar və azlıqlar toxunulmaz yaşasınlar!
Bir bozqurd parçalanmış yurdunu birləşdirmək uğrunda canını adaq(qurban) verir!
Bir bozqurd Bütöv Azərbaycan üçün bütün ömrünü savaş səngərində keçirir!
Bir bozqurd AGTDMərkəzini fars fşızımın basqından savunmaq diləyindədir!
Bu görüşlərə bozqurdçuluq deyilir. Ancaq bir pan irançı bu sözləri eşidən kimi:–
–Bozqurdlar faşıstdır!
deyir. Böylə çıxır, biz yurdumuzu, ev-eşiyimizi, ocağımızı və bütün oilanaqlarımız alarının qucağına buraxsaq insan sevər olmayırq .
Böylə danışsaq!
Böylə siyasət yurdsək!
Biz türk deyilik desək!
Nobel ödülüdə ala bilərik. Bir çox manqurdların aldığı kimi. Böylə görüş olur mu?
Hər kim buturlu siyasal və toplumsal anlayışı varsa, ona gerçək xəstə uzun qulaq deyərlər. Hə sevgili dostum.
Bozqurd, bozqurdluq və bozqurçuluq ilə manqurd, manqurdluq və manqurdçuluq haqqəında öz görüşlərimdən qısaca açıqladım. Bu söyləmlər mənim birey görüşlərimdir...
Sayğı dəyər oxuculara başda gənclər olamqala oyanıq davaranmağa çağırıram. Biz bozqurdlar düşmanın şora yatırılmış kadrolarını nəfəs çəkmədən bombardıman edib zərərsizlə.şdirəcəyik və zəfərdə bizlmlədir

Sevgi və sənliklə: M.Ərğəvan

ŞƏRİYYƏTMƏDARİ KIMDIR?(82)

 –...İçdinsə bayıra çıxma. Vahabiçilər didib parçalar. Bunu bilirsən mi?
–Vahabiçilar kimdir?
–Bəyəm olayları izləmirsən mi?
--İzliyirəm!
--Asım, kəsim yığvalarının genişlənməsini görmürsən mi?
--Görürəm!
--Fars mərkəzli solçular, sağçılar və əncüməni-höccətiyə başda olmaqla bir səngərdə dayanmamışlar mi?
--Dayanmıpşlar!
--Özün demiş kən, GATDMərkəzli ocaqları göz altına almamışlar mi?
--Almışlar!
--Hardan ışıq gəlir oranı kor edəcəklərini duymursan mi?
--Duyuram!
--Çeyşidli türkcə qazet və dərgilərinn yasqlanmasını eşitmədin mi?
--Eşitdim!
--Kapitalzımlə, soyalsizimin və uluslar arası cinayət şəbəklərinin, iranın iç siyasətinə yön verdiklərini bilmirsən mi?
--Biılirəm!
--Onlar öz amaclarına çatmaq üçün, İranı qan çanağına çevirəcəklərini baş düşmürsən mi?
--Başa düşürəm!
--Şəriyyətmədar yandaşlarını sıradan çıxarsalar, ilk öncə GTDM ilə XMPçıları didərgin salacaqlarını sandın mı?
--Sandım!
--Təbriz mərkəzli hərəkat susdusa, demək özgürlük qınında boğulacaqdır. Bunu duyursan mi?
--Duyuram!
--Böylə bir durumda damladan qurtulub, yağışa tüş gəlmədik mi?
--Gəlidik!
 --Söylədiklərinin vahabiçiliklə, nə bağlantısı ola bilir, Şəhin cun?
--Məməd cun, ay məməd cun!
--Eşidirəm Şəhin cun!
--Vahabilik qonusu çox dərindir və bir təhlükəli görüş kimi türk və islam dünyasını bürümüşdür. Bilgisiz yalınquqlar bu oyununu neçə cözə bilir. Kim onları başa salacaq ki, vahabiçilik bayrağı altında iki uzlü, min görüşlü iblisçilik dayanır. Vahabı görüşündə;
yeri gəldikdə allah sevgisiylə! 
yeri gəldikdə pamıq qılıncla!
yeri gəldikdə hədə-qoruxuyla!
yeri gəldikdə cocuqdan qullanmaqla!
yeri gəldikdə oğuş(ayilə) basqısından faydalanmaqla!
unurlu bir qadınla-ərkəyi qırmaq üçün ən aşağı alçaqlıqlara əl tırlar.
Onlar ibılisçilik biçimini öndər tutaraq, üç pryqəmbərin öyüdlərini dönə-dönə anıladırlar. Ən göbud və ən incə davarnışlara söykənibdə, özlərini mömün göstərirlər. İndiki vilayəti-fəqih çatısı altında birləşmişlər kimi. Vahabiçilik topancasıyla meydan sulayanlar;
qorxu,
həyacan,
tədirginlik,
umudsuzluk,
yaşam aşqına sönüklük,
doğala qarşı amansız qırımçılıq,
Allah görüşünə quşqu,
yaradıbda gerçək cəlladlığı imzalayırlar. 
Bu görüş yalnız islamda deyildir. Yəhuduçuluq idyalojusundan tutmuş, kirisçilik dünyasına bilə uzun illlər boyu hakim olmuşdur. İndidə kirislə yəhud fanatikləri vahabiçilik görüşünü islam adıyla türk dünyasına yaymaqdadırlar. Türkləri durğun və geridə saxlamaq amacıyla milyonlarca para xərcləyirlər. Türklərin və başqa musəlman uluslarının gəlişməməsinin nədəni burdan başlanmışdır.
Örnək kimi İllər boyudu ərəb dünyası vahabiçilik ucubatından idyaloju yuxusuna dalmışlar. Bütün dinlərdəki allah sevgisini, allahın qorxunc qılıncına çevirən vahabilər olmuşdur. Hər hansı ayətullahın şəriyyət görüşünü xırdalasan, ilk öncə allah qorxusu öndə gedir. Onlar qondarma şəriyyəti quraandan öndə tuturlar.
Demək geriçilik və dinçilik gücləndirilir, insanı kölə qılmaq üçün!
Demək geriçilik və dinçilik gücləndirirlir, insanı sömürmək üçün!
Demək geriçilik və dinçilik gücləndirilir, insanı bilgisiz saxlamaq üçün!
Demək geriçilik və dinçilik gücləndirirlir, insanı şəhvət qayanağıyla şəhəvət qabı qlımaq üçün!
Demək geriçilik və dinçilik gücləndirilir, insanı qoyun kimi bəsləmək üçün!
Bu deyimlər hər hansı bir hacı-hocanın və ayətullahın xoşuna gəlmirsə və gəlişmiliyə qarşı çıxırsa quşqusuz o bir vahabıdır. Ola bilsin vahabiçilik xəstəliyinə bulaşdığını bilmir.
Kim vahabiçilik topunu və topancasını əldə etdisə, ölüm, qırqın yola salacaqdır allah aşqına!
Kim vahabiçilik topunu və topancasını əldə edisə, inanın və yaşamın gözəlləliyini pisliklərə bulaşdıracaqdır allah aşqına!
Kim vahabiçilik topunu və topancasını əldə etdisə, doğalı gerçək bir cəhənnəm qılacaqdır allah aşqına!
Kim vahabiçilik topunu və topancasını əldə etdisə, insanların sevincini yas törənlərinə çevirəcədkdir allah aşqına!
Kim vahabıçilik topunu və topancasını əldə etdisə, keçmişdən qalmış abidələri söküb dağıdacaqdır allah aşqına!
Kim vahabiçilik topunu və topancasını əldə etdisə, zamanı durduracaq görüşüylə ən küd adamlardan dövlət adamı kimi qullanacaqdır allah aşqına!
Vhabiçilik siyasəti iblis quşqusalına söykənir. İblisçilik fəlsəfəsində büsbütün gözəlliklər pisliklə qarşılanır. Ona görədə İlk öncə qanmazları yüksək görəvi masasında otuzdururlar. Onların əliylə zəki və aydın insanların ağızlarını qapadmaq birinci işdir.  Vahabiçilik siyasətində dirənişiçi bilim adamlarını terrorla və ya çeyşidli yollarala aradan götürmək istratejik bir amacdır. Vahabiçilik yanı şəriyyəti siyasətə qatmaq deməkdir. İndiki vilayəti-vəqihçilik vahabiçiliyin ana balalığından doğulmuş bir yırtıcıdır allah aşqına. Allah bizi vilayəti-fəqihçiliyin şərrindən qorusun. AMİNN. Anladın mi Məməd cun?
--Çox yox, birazca anladım Şəhin cun!
--Məməd cun, örnək kimi mən işimdə Zeyanb qızıyam. Üzümü, gözüm qapadıram. Bir mömün xanım kimi qarşılanıram. Gecədə allhu-əkbər deyib, izinsiz qucağında yatıram. Bilirəm ki səni zorlayıram. Məndə vahabiçilik biçimindən qullanıram. Açığını deyim zorlama xoşuma gedir. Dostluğa və insanlığa yaraşamasa da, özümü yaşadıram. Vahabiçilik bir din EQOsu olaraq, allah aşqına ulusu zorlayır. Ayrıq etmır mən səni, Xumeyniçilərdə iran xalqılarını. Sonuc birdir.
Vahabiçilik çeyşidli boyalar içində;
zorlamaq!
qandırmaq!
aldadmaq!
qullanmaq!
insanı ən sevdiyi insanla qırım qılmaq!
Ata-ananı evladla üz-üzə qoymaq!
Hər kim bunları başa düşürsə, allah sevdiyi insana əzab verər deyər vahabiçilər. Başqa bir örənək gətirim. İndi Ağa Xalxalı, ağa Musəvi və Sevgili Mələkutu görəvi masasın da özlərini unudmuşlar sanki. Onlar bir sıcandır sanki və sanki ac pişiklə şakalaşırlar. Sanki bir gün fars pişikləri yavşaca qınqıdacaqlarını düşünməmişlər. İnanki düz deyirəm Məməd cun!
--Yoxa ha, inamıram. Onlarıda qınqıdamazlar Şəhin cun!
--Bilirəm inanmayacaqsan, Məmməd cun. Çünkü cinayət şəbəklərini tanmırsan və bilmirsənki cinayət şəbəklərəinin ana siyasəti vahabiçilikdən doğmuşdur. Bu gün uluslar arası vahabiçilik şəbəkələri birləşibdə, şəriyyətmədar hərəkatını qırıb-dağıdacaqlar. Keşgə ağa Mədar Türk olasaydı. Kişi yaxşı bilir vilayəti-fəqihçilik yanı vahabiçilik siyasətidir. Çünkü bilir kimlərlə üz-üzə durduğunu. Çünkü vahabiçiliyin kökünü mənisəmiş bu ulu türk. Türk olmasaydı ha, islam hakimiyyətə gətirlməzidi. Onunla hesablaşardı cinayət şəbəkələri!
--Şəhin cun!
--Eşidirəm məəəə...

M. Ərğəvan   

Комментариев нет:

Отправить комментарий