09.04.2012

Ağaçkakan


ƏFSANƏ LAÇIN


Aylar geçti, yıl dolandı ağaçkakanın nağlı yarandı.Meşədə hayvanlar ve başka kuşlarla beraber ağacdələdə yaşayırdı.Ağacdələn gece gündüz ağaçların kabuğu altında gizlenen kurtları dənləyirdi.Tak-tak-tak.
Hayvanlar ve kuşlar ağaçkakanın sesinden uyuyamıyor, şikayet ediyorlardı.
Bir gün ormanın sakinleri bir araya toplaşdılar.Ağacdələni de çağırmışdılar.Hamı sırayla kalkıp konuşuyordu.

Qaratyuq dedi Cıyak elma ağacının başında yuva qurmuşam.Elə ki, diyorum biraz yatıp dincəlim ağaçkakan başlıyor ağacı döyəcləməyə.Tak-tak-tak.
Yılan: ben ağacdələni calsana hiç kimse bana alınmasın a!
Tavşan: ağaçkakanın sesi geldiğinde korkudan titrəyirəm.Deyirəm bu ne səsdi bəlcə canavardı, belki tülküdü gelip beni parçalamaya.
Ayı: ben öyle yatıyorum hiç ağacdələndən xəbərimdə olmuyor.
Ara qarışmışdı.Heyvanlar ve kuşlar ses-sese vermişdilər.Hamı bir ağızdan şikayet ediyordu.
Ağaçkakan bir söz demeden sakin uçup getdi.O, dostlarından incimişdi.Axı, onlar bilmiyor ki, ağaçkakan olmasa ğacları kurt yer!
Ormanın sakinleri birde gördü ki, ağaçkakan çıxb gedib.O günden ağaçkakanın Sesi kəsildi.Ağacdələni gördüm diyen olmadı.Hamı geceler rahat uyur, sabahları keyfi kök uyanıyordu.
Aylar geçiyordu, ama ağaçkakan ki, qayıtmırdı.Qurdlar ağacdələni yokluğundan duyuq düşmüşdülər.Meşədə kurtların çürütmədiyi, koxuş açmadığı, yuva qurmadığı ağaç qalmamışdı.Ağacların kabukları ovulub tökülürdü.Meşənin sakinleri paniğe düşmüşdülər.Onlar anlıyorlardı ki, ağaçkakan qayıtmasa ağaçlar yok olacaq.Meşə viran kalacak .
Orman sakinleri bir araya toplaşdılar.Məşvərət edip karar verdiler ki, ağacdələni bulsunlar.
Ağacdələni bulmak için kuşların her biri bir tarafa uçdu.Çox aradılar nihayet ağacdələni tapdılar.Hamı kendi günahını bilirdi.Bütün hayvanlar ve kuşlar ağacdələndən özür istədilər.Ağacdələn ormanın halini görüp yumşaldı.Dostları ile barışdı.
O günden hiç kimse ağaçkakanın sesinden şikayet etmirdi.Ağacdələn yavaş yavaş ağaçları tedavi edirdi.Onun döndüğünü duyan kurtlar kaçıp canlarını kurtarmaya çalışıyorlardı.
Bu masalı okumuyorum ki, mışıl-mışıl uyuya okuyorum ki, düşünüyor akıllı yol bulasın.


Комментариев нет:

Отправить комментарий