09.04.2012

"Başbakanınız değişti..."

BƏŞƏR ƏSƏD SURİYADA OLAN BİR QRUP TÜRKİYƏLİ ZİYALI İLƏ GÖRÜŞDƏ DEYİB:


"Bana ‘Türkiye ile ne oldu da böyle oldunuz?’ diye soruyorlar. 
Ben değişmedim, Başbakanınız değişti. Bunu Başbakan’a sorun. 
Benim kanaatim Türkiye-Suriye dostluğunu ABD istemedi. 
Ne Tunus, ne Libya, ne de Suriye’de dertleri demokrasi. Asıl mesele kaynaklarımızı kontrol etmek. 

Türkiye’den gelenler Obama’nın sözcüsü gibi davranıyor. ‘Obama şöyle istiyor, böyle istiyor’ diye geliyorlar bana. Oysaki, ABD’nin Şam’da büyükelçisi var, gelip söylüyor zaten bize. Türk kardeşlerimizin aynı sözleri tekrarlaması bizi üzüyor."
"Türkiye sınırında kurulan kamplara giden vatandaşlarım dönüyor. 
Niye gittiler? Korkutuldular ve kandırıldılar. Sonra çağrı yaptım, dönenler döndü. 
Ancak burada dikkat çekici bir unsur var: Daha mülteciler gelmeden Türkiye Hatay’da çadır kent kurdu. Merak ediyorum, nasıl oldu da bildiler mülteci geleceğini?.."..
"Türkiye, anayasasını 30 yıldır değiştiremedi, benden üç ayda demokrasiyi yerleştirmemi bekliyorlar. 
Halkımın ihtiyacı olan reformları biliyorum. Tek tek yapacağım. Batı istiyor diye değil, halkım istiyor diye yapacağım. Bazısını yaptım. 
BAAS partisinin etkinliğini azaltmak için anayasayı değiştirdim. Basın yasasının önündeki engelleri kaldırdım. Gençleri internetle tanıştırdım. Kalanları da yapacağım. Ama bu zaman alacak. 
Bunları söylememe rağmen, Recep Tayyip Erdoğan kalkıp da o lesbiyen mason cadı Hillari Klintonun söylediklerini harfiyen tekrarlayarak bana ‘geç kaldınız’ diyorsa, dmekki bu adamda kesinlikle art niyet var." 


Seymur Abbas

Комментариев нет:

Отправить комментарий