15.07.2013

Hədiyyə Şəfaqət - Öldürdüm o qadını

...Mən öldürdüm bu gün o qadını...
Onu mən yaratmışdım...
Yaratmışdım sevilsin
Gözünün işığına dönsün bir kişinin
Yolunu gözləsin o kişi
Ürəyinə dəyməsin
Hər görəndə ayaqları titrəsin o kişinin...
Alınmadı
Bu gün öldürdüm o qadını....

O qadın...
O kişiyə həddindən çox dəyər verdi
Həddindən çox qapıldı ona
Həddindən çox sevdi...
Yooox!
Belə olammazdı...
Belə ayaqlar altına düşməməliydi o qadın

O kişinin günahından
Keçməməliydi o qadın
...Və onu öldürdüm...

Yaxşımı elədim ,
Pismi elədim?
Bəlkə qısqandım içinə sığışdıra bildiyi sevgiyə?
Bəlkə
O kişiyə dağ vurmaq istədim-
O qadını sevmədi deyə?
Bilmirəm
O qadını öldürdüm...

Əllərim titrəmədi
Ürəyimə rəhm dolmadı
Üzümü kənara çevirmədim gözümə baxıb can verəndə
Yalvarışını eşitmədim...
Sonacan baxdım can çəkişməsinə,
Onu bir yol kənarında atıb getmədim...
O kişi onu
Bir yol ortasındaca atıb getmişdi
Ən azından
Mən bunu etmədim...
Amma öldürdüm o qadını...

Etməyəcəyi günahlar üçün öldürdüm
Etmədiyi etiraflar üçün
Söyləmədiyi sözlər üçün öldürdüm,
Axıtdığı göz yaşları
Özünü sındırdığı üçün öldürdüm...
Ona yazığım gəlməyə başlamışdı
Məni əyilən qüruruna yandırdığı ücün öldürdüm...

...O qadını bu gün öldürdüm...
Özünü öldürməyə cəsarəti çatmadı o qadının
Kömək elədim ona
Yaşaya bilməyəcəkdi daha adam kimi
Bilirdim
Bilirdim ki, düşüb elə bir oyuna-
Eşqiylə də oynayacaqlar
Qüruruyla da...
Ağlıyla da
Şüuruyla da...
Öldürdüm o qadını...

Onu
Məndən qabaq öldürmüşdü o kişi
Ortalarda qalmışdı cəsədi...
Məndən qabaq sındırmışdı o kişi
Baxıb fəxr etməkdəydi
Mən-Mənini xilas etdim o qadının
Canını aldım, amma
Yanında sonunacan getdim o qadının...

O qadın...
Ölməliydi o qadın
Mənə xəyanət etmişdi
Onu mən yaratmışdım sevilə bilsin deyə
O isə bir kişiyə vurulmuşdu
Ürəyinin onu apardığı yerəcən getmişdi...
Sevdirə bilməmişdi özünü
Gecələri ağlamışdı səhərəcən
Xəyalları dağınıq idi
Dolaşmışdı dəli kimi küçələri
Başqa çıxış yolu qoymamışdı mənə...

Dərd çəkirdi o qadın, dərd
Elə hey yol gözləyirdi
Elə hey səsdəydi qulağı
Nə etdiyini bilməyirdi...
Səpələnmişdi sərxoş hıçqırıqları
O kişinin ayağı dəyən hər yerə
O kişinin əli dəyən yerləri öpürdü o qadın
Asi çıxmağa başlamışdı göylərə...
O kişi istirahət günlərini təbiət qoynunda keçirirdi
O qadın çırpırdı özünü onunla gəzdiyi kücələrə...

O qadını mən yaratmışdım...
Bir xəyal kimi
Onu yaşadıb
Sevgi şeirləri yazacaqdım deyə...
Amma,
Vuruldu o qadın o kişiyə...
Onda məni görməyə başladılar özgələr
Məndə özünü görməyə başladı o qadın
Qorxdum onda özümü gorməyə-

...Öldürdüm o qadını
Çox güclüyəm bu gecə
Bu gün mənim yasım var...
Sevincliyəm bu gecə...

Комментариев нет:

Отправить комментарий