25.01.2013

Qarabağdan məktub

El Nur Radar

Salam Xalqım, Məni tək qoyanım, satanım, qaçanım.. Siz Məni itirdiz, Mən hər şeyimi.. Qanımı sovurdular, hər yerimi dağıtdılar, bədənimi yandırdılar.. Siz bilirsiz necə çətin hissdi qatilə ev olmaq? Bilirsiz necə
iyrəncdi gecələr düşmənlə yatmaq?
Vecinizə deyiləm, bilirəm.. Siz yeni şəhərciklərinizdə, isti evlərdə ehtiyacsız yaşıyırsız.. Məni Sülhlə qaytarmağa çalışırsız.. Qınamıram, hansı yolla vermisizsə, o cür də qaytarmaq istəyirsiz.. Hərdən oturub gülürəm.. Bilirsiz nəyə? Siz «Qarabağ qayıdacaq !» deyəndə.. Bağışla Millətim, Gələcəkdim, Ayaqlarımı Qırdılar..
Bir gecə hər kəs yatmışdı, qalxdım çağırdım sizi ki, «gəlin aparın Məni !», cavab atəşi ilə batırdız səsimi.. Bax o gün bu gün susuram, ümidimi üzmüşəm hər şeydən.. Salamat qalız, Xalqım.

teref.info

Комментариев нет:

Отправить комментарий