19.08.2012

Səni tanıyana qədər

Xuraman Hüseynzadə

Mən heç yaşamamışam,
heç anamın bətnindən də
pənah gətirməmişəm
sənin ürəyinə...
Fərz et ki belədir...
Fərz et ki, ayaqlarım yer tutmayıb,
əllərim əl...
Bircə bunu bil-
mən heç yaşamamışam
səni tanıyana qədər...

Səni tanıyana qədər,
Həyat məni öz gözündən keçirib
sınayana qədər
mən heç yaşamamışam.
Heç sevgilər, ayrılıqlar da
olmayıb həyatımda...
Amneziya halındayam-
heç kim
qalmayıb həyatımda...
Səni tanıyana qədər
nə qədər ürəyimin qanında
xəyanətdən,
boğulmuşam...

Səni Tanrı göndərib mənə, həyatım,
mən yenidən doğulmuşam...
Mən yenidən sevirəm...
Sevgidən danışmağa qorxuram-
gözə, nəzərə gələrəm...
Səni bir bilsən, bir bilsən,
necə sevirəm...
Demirəm, sənsiz ölərəm...
Sadəcə, mən heç yaşamamışam

Səni tanıyana qədər...

Комментариев нет:

Отправить комментарий